Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
worden er zoveel t-shirts verkocht, of hebben jullie er weinig in stock want ik zie soms dagen later dat ze ineens allemaal zijn uitverkocht bijna.
De shirts zijn op dit moment nieuw in ons assortiment en hangt helemaal van het product af. Sommige shirts kopen we groter in en andere weer wat kleiner. Het blijft vaak een gok wanneer je iets nieuw in het assortiment neemt hoeveel je moet inkopen. Je kan er wel op rekenen dat er binnen 1-2 weken wel weer een nieuwe voorraad is. Vaak kun je je ook aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is :)

Ralf

Zo voor mij weer een rib uit mijn lijf. Moet wat voor de sport over hebben niet waar!!
C1292258

Alvast bedankt.

Weten jullie al wanneer de beta-alanine terug op voorraad is ?

Handig gebruik voor de poederdoosjes van B&F: kruidenbakjes :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-10-27 18.53.23.jpg

Zo voor mij weer een rib uit mijn lijf. Moet wat voor de sport over hebben niet waar!!
C1292258

Alvast bedankt.
Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes voor je verwerken, dan zul je deze dinsdag ontvangen :) Het zal zeker bijdragen aan je resultaat, dus dat moet goed komen ;)
Weten jullie al wanneer de beta-alanine terug op voorraad is ?
We hopen eind oktober, begin november. Dus dat zal niet meer heel lang duren. Je kan altijd je emailadres op onze site achter laten, dan ontvang je een mail zodra het voorradig is ;)
Handig gebruik voor de poederdoosjes van B&F: kruidenbakjes :D
Haha, onze Powder Boxen. Ideaal voor poeders pillen.. en ook kruiden :D

Ralf

Nog niet, ik zorg dat hij er in de loop van de ochtend voor je op staat.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor en dat hoort natuurlijk niet zo te zijn.:rolleyes: Ik ga zo direct uitzoeken waar het zit en het voor je in orde brengen. Ik stuur je daarna direct een privébericht.

Komt voor elkaar. Ik zorg dat het hier in de loop van de ochtend staat:cool:

Goed om je feedback te horen. Het is natuurlijk vervelend dat als je op tijd besteld, het pakket niet de volgende dag geleverd wordt. Dat vinden wij ook erg vervelend en hopen dat het in de toekomst niet weer gebeurt. Het hoort namelijk gewoon netjes de volgende dag geleverd te worden :)

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 08:43 ----------

Haha, dat is niet de manier hoe wij onze klanten willen 'verwonderen' ;)

Ralf

Dus vandaag nog eens een bestelling doen zien als het op tijd is?
Mag ik aangeven van de vergeten samples?

http://www.mutatednation.com/english/zyzz-premium-tank-top.html kunnen jullie deze niet in jullie assortiment verwerken of mag dat niet?

Plzz geen zyzz shirtjes :p

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 22:27 ----------

Wil je met zo'n gayass kop op je pens lopen? Zou idd verboden moeten zijn, potentially blinding.

Inderdaad beter Gorilla Wear of Bad Boy maar zyzz pff

Plzz geen zyzz shirtjes :p

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 22:27 ----------

Inderdaad beter Gorilla Wear of Bad Boy maar zyzz pff

Die badboy shirts zijn ook wel stoer alleen voel ik me ook weer zo'n mong**l als er heel groot Bad Boy op m'n shirt staat. :P

Ik bekeek twee producten, een van jullie merk een van ultimate nutrition:

B&F
UN

Ik was de prijs aan het vergelijken en jullie hebben veel minder MSM, maar veel meer glucosamine. Wat is hier de reden voor? Wat voor verschil kan ik verwachten van jullie ratio (4:2:1 gluc/chondr/msm) tegenover dat van UN (5:4:4)?

wie gaat er nou zo een tanktop met die f**got zyzz kattenpis kopen, dan ben je toch ook niet goed.

Dus vandaag nog eens een bestelling doen zien als het op tijd is?
Mag ik aangeven van de vergeten samples?
Ja hoor, geen probleem. Als je gisteren of vandaag besteld, zal het pakket dinsdag geleverd worden :)
http://www.mutatednation.com/english/zyzz-premium-tank-top.html kunnen jullie deze niet in jullie assortiment verwerken of mag dat niet?
Je mag altijd producten aanbieden die je graag ook bij ons ziet. Ik stuur het dan door en wordt er naar gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.
Ik bekeek twee producten, een van jullie merk een van ultimate nutrition:

B&F
UN

Ik was de prijs aan het vergelijken en jullie hebben veel minder MSM, maar veel meer glucosamine. Wat is hier de reden voor? Wat voor verschil kan ik verwachten van jullie ratio (4:2:1 gluc/chondr/msm) tegenover dat van UN (5:4:4)?
Ik durf niet exact de reden aan te geven waarom MSM lager gedosseerd is. MSM staat vooral bekend erom dat het de pijn verlicht. Wanneer je die voor ons kiest, zal de pijn waarschijnlijk minder geblokkeerd worden dan bij die van Ultimate Nutrition.

Ralf

Die badboy shirts zijn ook wel stoer alleen voel ik me ook weer zo'n mong**l als er heel groot Bad Boy op m'n shirt staat. :P

deze valt wel mee?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/tanktops/bad-boy/bad-boy-muscle-vest/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die had ik geloof ik besteld (de vrouw voor mij iig)

ik wil ook ECHT ooit reps for jezus (die dude van broscience heeft ze) tanktop hebben !!
https://fbexternal-a.akamaihd.net/s...rGT40V8tc/maxresdefault.jpg?feature=og&jq=100

geen idee, heb een L besteld, moet goedkomen, als ie te klein is doneer ik hem aan me buddy die kleiner is,
tegroot zal een L niet zijn..

zit hij ietsje te strak, pecht, harder trainen

Waar komt jullie rhodiola rosea vandaan? En is dit freeze dried?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven