AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft PostNL door de storm problemen met de bezorging? C1290758 zou gisteren zijn verzonden, dan had ik hem vandaag bij het Postkantoor op moeten kunnen halen toch?

Op mijnpakket is te zien dat de zending alleen nog is ontvangen door PostNL...
Bedankt voor je bestelling! :) Het klopt inderdaad dat je vandaag jouw pakket niet ontvangen hebt. Dit komt doordat postNL op maandag pas jouw pakket ophaalt en dinsdag bezorgd. Wij verwerken wel bestellingen en verzenden deze altijd dezelfde dag, maar als je in het weekend besteld, wordt deze dinsdag geleverd.

Nu ook Animal Sportwear bij Body&FIT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

flapjacks pro besteld, ben eens benieuwd ! :)

C1296066

besteld hnngggggg

Hoe zit het met de kwaliteit van de Dymatize creatine? Door de prijs wil ik hem graag opnemen in m'n stack, maar twijfel aan de kwaliteit. :)

Hoe zit het met de kwaliteit van de Dymatize creatine? Door de prijs wil ik hem graag opnemen in m'n stack, maar twijfel aan de kwaliteit. :)
Dymatize heeft altijd hele goede producten en verwacht dat deze micronized creatine goed is. Dymatize is een gerenomeerd groot merk op de VS en Europese markt, mocht het niet goede kwaliteit zijn, dan had het zeker bekend geweest. Veel mensen gebruiken namelijk creatine en andere producten van Dymatize. Ik weet bijvoorbeeld niet wat de leverancier is, bij onze creapure weet je bijvoorbeeld dat wel. Je zit ongetwijfeld goed met dit product :)

Ralf

Wat leuk, ik heb een sample pakket gewonnen met de B&F Instagram actie ! :D
Ben erg benieuwd naar de samples. Ideaal, want dan hoef ik niet gelijk een hele pot van een bepaald artikel te kopen.
Ik heb de mail ondertussen gestuurd met mijn adres, Bedankt :)

Omg jullie zijn echt niet goed voor mijn portomonnee ... nu ook al animal kleding :)

Bestelling vanochtend in prima staat ontvangen! Nog een klein vraagje m.b.t. de creapure creatine, is één maatschep ongeveer 2-3 gram? De keukenweegschaal gaf dit niet helemaal duidelijk aan, vandaar de vraag of 1 of 2 maatscheppen noodzakelijk zijn om aan 5 gram te komen.

Is het misschien een idee om udo's choice pet essentials te gaan verkopen? Ik koop deze voor mijn hond maar moet die laten importeren.

Laatst heb ik een chocolade syroop van walden farms gehaald, maar die smaakte niet echt top

Nu wil ik de pancake syroop halen zie dat veel mensen het super lekekr vinden?
wat vinden jullie ervan?

Pancake of caramel?

Bestelling vanochtend in prima staat ontvangen! Nog een klein vraagje m.b.t. de creapure creatine, is één maatschep ongeveer 2-3 gram? De keukenweegschaal gaf dit niet helemaal duidelijk aan, vandaar de vraag of 1 of 2 maatscheppen noodzakelijk zijn om aan 5 gram te komen.

Mazzelaar..
Ik heb in het weekend besteld, gister verzonden, morgen pas hier.
Lang leve postnl... nu nog een dag zonder handschoentjes trainen

Wat leuk, ik heb een sample pakket gewonnen met de B&F Instagram actie ! :D
Ben erg benieuwd naar de samples. Ideaal, want dan hoef ik niet gelijk een hele pot van een bepaald artikel te kopen.
Ik heb de mail ondertussen gestuurd met mijn adres, Bedankt :)
Graag gedaan. Het pakketje is op de post, dus dat gaat helemaal goed komen. Morgen in huis!
Omg jullie zijn echt niet goed voor mijn portomonnee ... nu ook al animal kleding :)
Sorry:rolleyes: We blijven maar komen met hele goede, leuke en topproducten:cool: Onze kleding wordt telkens uitgebreider.
Één maatschep creapure is ongeveer 4 gram. Met een kopje erop zit je op 5 gram.
Staat genoteerd, dankje!:)
Is het misschien een idee om udo's choice pet essentials te gaan verkopen? Ik koop deze voor mijn hond maar moet die laten importeren.
Staat ook genoteerd, zal het doorgeven.
dit idd....als ik dat geweten had...:rolleyes:
Zondag al bestelling geplaatst...:cool:
Je betaald bij ons vanaf 20 euro geen verzendkosten, dus plaats gerust nog een bestelling:D
Mazzelaar..
Ik heb in het weekend besteld, gister verzonden, morgen pas hier.
Lang leve postnl... nu nog een dag zonder handschoentjes trainen
Dat is inderdaad vervelend. Ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Ralf

Had gister avond besteld, gaf na paar min aan dat het verzonden was en nu staat er op de PostNL site dat t door jullie nog klaargemaakt wordt?

C1296016

Anders moet ik morgen even bij de buren vragen of daar iemand thuis is en dan briefje ophangen waar ze t kunnen afgeven.

Die grote verpakkingen assault by musclepharm (60 serv) komen die nog terug? Want deze zijn 1+1 maar staan er niet meer bij als ik ze wil bestellen?
Gr

Gymbags van Mutant, komen die weer op voorraad of was dit eenmalig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven