DiGiO
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt inderdaad. De bezorgdienst kon gister helaas het pakket niet bezorgen. Ik zie dat dat de chauffeur weer onderweg is en het pakket komt vandaag weer binnenKun je eens nagaan waar mijn bestelling is?
Ik had hem gisteren verwacht maar spijtig niet aangekomen
C1296018

Kunnen de D3 caps niet in een potje geleverd worden ?
Ik druk veel caps kapot met uitdrukken.
Graag gedaan.
Ik zal je wens doorgevenKunnen de D3 caps niet in een potje geleverd worden ?
Ik druk veel caps kapot met uitdrukken.
Alhoewel ik betwijfel of er nog kleinere potjes zijn voor 30 capsules.Nee, helaas niet. De Slim Pasta (elke soort) is opgebouwd uit de volgende ingrediënten: Water, konjac (glucomannan*), calcium hydroxide. Niet meer, niet minder ingrediënten. Wat 12 kcal bevatHebben jullie ergens een tabel met daarin de precieze ingrediënten van de Slim Pasta varianten?

Link van Animal wear werkt niet Ralf.
Je kunt de 180caps toch in potje leveren net als andere merken op jullie site ?
Zitten ze toch ook? Ik heb hier D3 van huismerk in een potje. 180 van die hele kleine ronde capsules.
Ik meende dat de link werkte, hierbij nogmaals de link naar Universal Sportswear. De 180 caps van D3 zijn in potjes hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Alleen de gratis proefverpakkingen zitten niet in potjes.Link van Animal wear werkt niet Ralf.
Je kunt de 180caps toch in potje leveren net als andere merken op jullie site ?
Klopt helemaal MikieB! Dankje!Zitten ze toch ook? Ik heb hier D3 van huismerk in een potje. 180 van die hele kleine ronde capsules.

Super, jij ook bedankt! Graag gedaan.Oké, bij volgende bestelling zal ik het aangeven.
Grtz,
Porter
Uiteraard wil ik je dat wel over vertellen. De Slim Pasta (elke soort) is opgebouwd uit de volgende ingrediënten: Water, konjac (glucomannan*), calcium hydroxide. Niet meer, niet minder ingrediënten.Kunnen jullie ook wat meer info geven over de nieuwe Slim producten van jullie. Er wordt aangegeven dat er maar 12 kcal per 100 gram in zitten. Waar bestaat de rest uit want dat staat niet op de site?

Bestelling aangekomen.
Dat is inderdaad vervelend en niet de bedoeling. Ik zag ook dat je helemaal niets geselecteerd had als cadeau. We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen en altijd zoveel mogelijk naar te luisteren. Dit is soms niet altijd mogelijk omdat we niet altijd alle samples voorradig hebben. Ik zal even kijken wat de mogelijkheden zijn om het alsnog te compenseren. Ik stuur je zo even een privéberichtjeBestelling aangekomen.
De beloofde samples weer er niet bij.....

Super, graag gedaan!Bestelling goed op tijd en perfect aangekomen
Met alles eraan en erop!
Jij ook bedankt natuurlijk. Succes met je supplementen!