Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag heren, ik had een potje van Taurine capsules van jullie (eigen merk). Ik neem steeds 3-4 en moet steeds denken dat ze wel heel erg licht aanvoelen. Ook als ik vergelijk met mijn andere capsules.
Ik dacht ik weeg ze, heb ze net leeggemaakt op weegschaal en pas bij 4 capsules ging het op 1gr. Nog 1 keer gedaan, weer bij 4. Ze voelen ook heel erg licht en zijn half leeg.
Mag ik weten hoe dat zit?

Mazzelaar..
Ik heb in het weekend besteld, gister verzonden, morgen pas hier.
Lang leve postnl... nu nog een dag zonder handschoentjes trainen

Duurt lang inderdaad, door gewijzigde routes van de Postnl heb ik m'n pakketjes nu ook eerder op de dag :thumbup: Van de andere kant is het niet zo erg om nog wat langer op je handschoentjes te wachten, beetje eelt kweken!

Had gister avond besteld, gaf na paar min aan dat het verzonden was en nu staat er op de PostNL site dat t door jullie nog klaargemaakt wordt?

C1296016

Anders moet ik morgen even bij de buren vragen of daar iemand thuis is en dan briefje ophangen waar ze t kunnen afgeven.
Het pakketje komt inderdaad morgen bij je aan. De Kokosnoot Olie is helaas uitverkocht. We hoopten deze vandaag binnen te krijgen maar wordt waarschijnlijk eind deze week. De rest is wel voor je verstuurd :) Deze ontvang je morgen.
Die grote verpakkingen assault by musclepharm (60 serv) komen die nog terug? Want deze zijn 1+1 maar staan er niet meer bij als ik ze wil bestellen?
Gr
De Assault 1+1 OP=OP actie is reeds afgelopen. Wij hebben het niet meer op voorraad en onze leverancier krijgt deze helaas ook niet meer.
Gymbags van Mutant, komen die weer op voorraad of was dit eenmalig?
Nee hoor. Ze zijn op dit moment uitverkocht bij onze leverancier, maar we hopen ze met 1-2 weken weer voorradig te hebben. Het gemakkelijkste is dat je je aanmeld op het product, dan ontvang je een mail zodra het voorradig is.
Dag heren, ik had een potje van Taurine capsules van jullie (eigen merk). Ik neem steeds 3-4 en moet steeds denken dat ze wel heel erg licht aanvoelen. Ook als ik vergelijk met mijn andere capsules.
Ik dacht ik weeg ze, heb ze net leeggemaakt op weegschaal en pas bij 4 capsules ging het op 1gr. Nog 1 keer gedaan, weer bij 4. Ze voelen ook heel erg licht en zijn half leeg.
Jazeker. Wij kopen capsules altijd heel groot in. Wat te maken heeft met een scherpe prijs. Soms kan het wel voorkomen dat een capsule halfvol is, maar er uiteraard de normale dosering bevat. Elke capsule bevat 500mg taurine.

Ralf

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 17:38 ----------

Nu ook Animal Sportwear bij Body&FIT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superfood DEALS!
BF_Banner_Superfood_843x384.jpg

:trollface:
Waar koop je de bijpassende handtas dan?

Smartass..
Ik ben gebeten door een hond..
Klein jack russeltje hing aan me hand, en liet niet los.....
Dus daar zit zeg maar een wond of 3 van zijn tanden..
Ziet er niet uit, en ik denk dat niemand het op prijs stelt dat ik bloed+pus e.d overal op smeer.....
Daarbij, zoveel mensen , zoveel zweethanden..... infectie gevaar enzo..

Voordat je van die smartass opmerkingen maakt, niet alles is zonder rede :wl:
inpakken met verband enzo staat helemaal alsof me hand er af is gebeten ofzo, maar is gewoon echt noodzaak....

Jazeker. Wij kopen capsules altijd heel groot in. Wat te maken heeft met een scherpe prijs. Soms kan het wel voorkomen dat een capsule halfvol is, maar er uiteraard de normale dosering bevat. Elke capsule bevat 500mg taurine.

Als de inhoud van 4 capsules samen 1g is volgens 3nigma dan bevat elke capsule toch 250mg taurine en niet 500mg?

Als de inhoud van 4 capsules samen 1g is volgens 3nigma dan bevat elke capsule toch 250mg taurine en niet 500mg?
We geven toch aan dat elke capsule 500mg bevat. Indien dat niet het geval is, kan mij gerust een PM gestuurd worden. Dan zoeken we dat morgen even netjes uit :)

Ralf

Vandaag de bestelling keurig ontvangen, netjes!
Heb de 'Shaker Pro' er gratis bijgekregen, maar had daar nog even een vraagje over; Moet ik die 'veer' nu gewoon in de shakebeker laten zitten? Is de eerste keer dat ik zoiets zie namelijk.. (is die veer overigens ook vaatwasmachine-proof? :))

Ik laat hem er in zitten, tenzij ik naar de gym ga, dan haal ik hem eruit.
En stop ik hem er weer in zodra k magnificent in de beker mik.

Vaatwasser proof, geen idee officieel maar hier gaan ze er vaak genoeg in, zonder problemen

We geven toch aan dat elke capsule 500mg bevat. Indien dat niet het geval is, kan mij gerust een PM gestuurd worden. Dan zoeken we dat morgen even netjes uit :)

Ralf

Dat geven jullie aan maar 3nigma brengt nu op dat dat in zijn geval blijkbaar niet is. Ik bemoei me er alleen mee omdat ik waarschijnlijk niet zo 1-2-3 het verschil tussen een 250mg en 500mg inhoud kan merken in een capsule en wel wil krijgen waar ik voor betaal. Ik zeg ook niet dat 3nigma gelijk heeft, voor al ik weet zuigt die het uit zijn duim omdat tie zich verveelt en denkt 'ik ga met b&f ****en'. Ik koos ook geen kant, ik gaf alleen aan dat je reactie niet de inhoud coverde (die volgens 3nigma 250mg per cap is) maar slechts uitlegde waarom de capsules groter zijn van formaat.

Dat geven jullie aan maar 3nigma brengt nu op dat dat in zijn geval blijkbaar niet is. Ik bemoei me er alleen mee omdat ik waarschijnlijk niet zo 1-2-3 het verschil tussen een 250mg en 500mg inhoud kan merken in een capsule en wel wil krijgen waar ik voor betaal. Ik zeg ook niet dat 3nigma gelijk heeft, voor al ik weet zuigt die het uit zijn duim omdat tie zich verveelt en denkt 'ik ga met b&f ****en'. Ik koos ook geen kant, ik gaf alleen aan dat je reactie niet de inhoud coverde (die volgens 3nigma 250mg per cap is) maar slechts uitlegde waarom de capsules groter zijn van formaat.
Ik twijfel niet aan jullie betrouwbaarheid op t forum hoor. Echter worden alle capsules altijd gewogen en bevatten de verpakkingen het E-logo. Er wordt bij onze levernaciers met machines gewerkt die zeer nauwkeurig afgesteld zijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat t mis gegaan is. Ik snap de berekening goed 1gr/4=250mg. Dus heel begrijpelijk en mocht dat het geval zijn,kunnen we er altijd naar kijken. Dua je mag me bij twijfel altijd een privébericht sturen. We zijn daar altijd heel transparant en open in, dat kun je ook blijven verwachten. Bij ons heb je waar voor je geld en dat moet zo blijven.

Ralf

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 19:39 ----------

Vandaag de bestelling keurig ontvangen, netjes!
Heb de 'Shaker Pro' er gratis bijgekregen, maar had daar nog even een vraagje over; Moet ik die 'veer' nu gewoon in de shakebeker laten zitten? Is de eerste keer dat ik zoiets zie namelijk.. (is die veer overigens ook vaatwasmachine-proof? :))

Ja hoor, de blendball, zoals die zo mooi heet, kun je in de beker laten. Normaal bevind zich een rooster voor het shaken, nu heb je een blendball. Werkt net zo goed, of zelfs beter als je mij vraagt :) vaatwasser is inderdaad geen probleem.

Ja hoor, geen probleem. Als je gisteren of vandaag besteld, zal het pakket dinsdag geleverd worden :)

Je mag altijd producten aanbieden die je graag ook bij ons ziet. Ik stuur het dan door en wordt er naar gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.

Ik durf niet exact de reden aan te geven waarom MSM lager gedosseerd is. MSM staat vooral bekend erom dat het de pijn verlicht. Wanneer je die voor ons kiest, zal de pijn waarschijnlijk minder geblokkeerd worden dan bij die van Ultimate Nutrition.

Ralf

Hupla pakket WEER NIET geleverd.
Hier moet toch een reden voor zijn.......

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 21:10 ----------

Laatst bewerkt:
Bestelling C1290830

1x creatine creapure
1x purple wraath
1x marinol omega 3
2x multimen (Ik heb maar 1x multimen ontvangen)
1x powerbox (Ook dit heb ik niet ontvangen).

Ook naar de opmerking is weer niet gekeken.

Als zat opeen geprest in een klein doosje.

Klantgegevens: naam is dezelfde als op dbb.

Ik wil een animal t-shirt bestellen. Is het mogelijk om de missende producten bij deze bestelling te plaatsen?
Hoe moet ik dit doorgeven, want ik heb de indruk dat er naar opmerkingen weinig wordt gekeken.

Hupla pakket WEER NIET geleverd.
Hier moet toch een reden voor zijn.......

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 21:10 ----------
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus. Heb je voor mij je ordernummer van de bestelling? Zoek ik het voor je uit.

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 21:34 ----------

Bestelling C1290830

1x creatine creapure
1x purple wraath
1x marinol omega 3
2x multimen (Ik heb maar 1x multimen ontvangen)
1x powerbox (Ook dit heb ik niet ontvangen).

Ook naar de opmerking is weer niet gekeken.

Als zat opeen geprest in een klein doosje.

Klantgegevens: naam is dezelfde als op dbb.

Ik wil een animal t-shirt bestellen. Is het mogelijk om de missende producten bij deze bestelling te plaatsen?
Hoe moet ik dit doorgeven, want ik heb de indruk dat er naar opmerkingen weinig wordt gekeken.
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal je even een privebericht sturen met de oplossing. Ons excuses voor het ongemak. We proberen altijd zoveel mogelijk te kijken en rekening te houden met de opmerkingen maar lukt soms door de drukte niet altijd.:rolleyes:

Ralf

Het pakketje komt inderdaad morgen bij je aan. De Kokosnoot Olie is helaas uitverkocht. We hoopten deze vandaag binnen te krijgen maar wordt waarschijnlijk eind deze week. De rest is wel voor je verstuurd :) Deze ontvang je morgen.

Haha de rest was een paar potjes hennepolie, hadden jullie t net zo goed in 1x kunnen sturen, bestel toch ruim vantevoren. Ging er meer om dat ik dan ff moest vragen of de buren t aan konden nemen zodat ik briefje op kom hangen bij welk nummer t afgegeven kon worden.

Ja hoor, geen probleem. Als je gisteren of vandaag besteld, zal het pakket dinsdag geleverd worden :)

Je mag altijd producten aanbieden die je graag ook bij ons ziet. Ik stuur het dan door en wordt er naar gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.

Ik durf niet exact de reden aan te geven waarom MSM lager gedosseerd is. MSM staat vooral bekend erom dat het de pijn verlicht. Wanneer je die voor ons kiest, zal de pijn waarschijnlijk minder geblokkeerd worden dan bij die van Ultimate Nutrition.

Ralf

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus. Heb je voor mij je ordernummer van de bestelling? Zoek ik het voor je uit.

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 21:34 ----------

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal je even een privebericht sturen met de oplossing. Ons excuses voor het ongemak. We proberen altijd zoveel mogelijk te kijken en rekening te houden met de opmerkingen maar lukt soms door de drukte niet altijd.:rolleyes:

Ralf
C1292653

Is de 5de of 6de keer nu

Ik mag voor jou hopen dat je een enigzins nauwkeurige weegschaal gebruikt? Op zijn minst 0.1g nauwkeurig maar beter 0.01g? Als je hiervoor een keukenweegschaal gebruikt (rofl) die per gram weegt, dan is dit niet geschikt om 1 of 2 gram poeder te wegen. Deze weegschalen hebben vaak een afwijking van enkele grammen. Is dus goed mogelijk dat er gewoon 2g taurine op het plateau ligt en de schaal maar 1 aangeeft. Helemaal als deze niet gekalibreerd is.

Ik mag voor jou hopen dat je een enigzins nauwkeurige weegschaal gebruikt? Op zijn minst 0.1g nauwkeurig maar beter 0.01g? Als je hiervoor een keukenweegschaal gebruikt (rofl) die per gram weegt, dan is dit niet geschikt om 1 of 2 gram poeder te wegen. Deze weegschalen hebben vaak een afwijking van enkele grammen. Is dus goed mogelijk dat er gewoon 2g taurine op het plateau ligt en de schaal maar 1 aangeeft. Helemaal als deze niet gekalibreerd is.
Anders ff de plaatselijke coke dealer opzoeken, die weegt het tot 0.0001 gram nauwkeurig:o
ongepast, yes i know

Haha de rest was een paar potjes hennepolie, hadden jullie t net zo goed in 1x kunnen sturen, bestel toch ruim vantevoren. Ging er meer om dat ik dan ff moest vragen of de buren t aan konden nemen zodat ik briefje op kom hangen bij welk nummer t afgegeven kon worden.
Geen probleem. We willen graag dat je jouw producten op tijd hebt. :)
C1292653

Is de 5de of 6de keer nu
Dat is heel vervelend inderdaad. Ik heb zojuist voor je gekeken en de zending is onderweg. Je kan er vandaag op rekenen. :)
Lol komt binnenkort wel weer, bestelling is gister trouwens weer perfect aangeleverd :thumbs:
Super, helemaal goed. Jij ook bedankt!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 08:41 ----------

Nu ook Animal Sportwear bij Body&FIT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Superfood DEALS!
BF_Banner_Superfood_843x384.jpg
[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven