- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad vreemd.Gisteren voor 22:00 bestelling gedaan ( C1298219 ) vandaag niks ontvangen ... volgens trackandtrace krijg ik het nu morgen pas...![]()
Deze hoor je vandaag inderdaad te ontvangen, echter is dat niet gebeurt. Ons excuses hiervoor. Je kan erop rekenen dat deze morgen geleverd wordt. Ik ga je wens doorzetten naar de juiste afdeling. Bedankt voor je inputZouden deze geen aanvulling kunnen zijn op jullie assortiment ?![]()

Olimp Supplements heeft hele goede en hoogwaardige kwaliteit spullen en supplementen. Goed om te horen dat het bij jou ook zo is. Het zijn inderdaad fijne en mooie handschoenen. Het is inderdaad alleen maar beter en blessurepreventief. Olimp Supplements is een enorm populair onder sporters. Zeker een aanraderWauw. De Olimp competition gloves voor het eerst gebruikt (reden: hondenbeet in hand/hygiene daarvoor).
Ook na genezing van die beet blijf ik ze dragen!!
Wrist straps zijn heerlijk (meteen +1 voor barbell netter vastpakken/polsen niet meer zoveel leunen).
Zitten echt als gegoten, geen afdrukken meer of schrale handen... TOP!! Aankoop! Super blij mee!!

Geen toevoegingenVerkopen jullie Neurocore van Muscletech niet meer?
...
Juist ja geranamine![]()
Bedankt 
De wensen staan allemaal genoteerd. Je merkt er vaak niets van, maar op de achtergrond werken we keihard om altijd te blijven innoveren en te luisteren naar de wensen van de klant. Bedankt voor je bestelling, morgen in huisWeer een bestelling geplaatst! C1301416
Ps: Ik blijf pleiten voor Peanut butter whey of cassein van jullie huismerk! hehe

De wensen staan allemaal genoteerd. Je merkt er vaak niets van, maar op de achtergrond werken we keihard om altijd te blijven innoveren en te luisteren naar de wensen van de klant. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis
Ralf

Haha, ongetwijfeld worden de mogelijkheden bekeken. Sommige smaken zijn ontzettend moeilijk samen te stellen en dat vergt veel getest. Ik kan niets beloven, maar we zullen eens naar de mogelijkheden kijkenGeloof ik graag hoor! met zodanig veel verschillende vragen en wensen is het natuurlijk ook niet mogelijk om 1,2,3 alles maar in te wilgen zonder te kijken naar wat de beste afzetmogelijkheden zou hebben!
Dat gezegd te hebben blijf ik het natuurlijk gewoon zo vaak mogelijk roepen in de hoop dat het ooit opvalt en opgepikt wordt![]()

Wat is nou echt beter?
Creapure of deze creatine ultra?
Ik heb creapure van de vorige aanbieding. Alleen nog niet gebruikt (zit 5gr creapure in magnificent, en elke dag getraind na aankoop)
Zowel Creatine als Creatine Ultra zijn beide hele goede creatine producten. Sommige mensen reageren minder goed op monohydraat en dan is een alternatieve creatine goed. Deze worden anders opgenomen. Het is voornamelijk persoonlijke voorkeurMaakt geen fl**ker uit, zodra je spieren verzadig zijn met creatine zit je goed en dat krijg je met monohydraat net zo goed voor elkaar als met die dure varianten. Tenzij je een non responder bent.

Leuk dat je zojuist even langs gekomen bent. Er zijn nog geen winkelwagentes voor de grootte voor ons magazijn, want dan zou die zo vol zittenNet wat supps gehaald in jullie zaak in Heerenveen, leuk om de winkel eens te bezoeken, maar jammer dat je zelf niet mag winkelen.![]()
We willen ons voornamelijk richten op internetdistributie in Heerenveen, waardoor we alles per bulk opgeslagen hebben. Winkelen lukt dan helaas niet
Origineel gepost door robbert1976 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gisteren voor 22:00 bestelling gedaan ( C1298219 ) vandaag niks ontvangen ... volgens trackandtrace krijg ik het nu morgen pas...
Dat is inderdaad vreemd.Deze hoor je vandaag inderdaad te ontvangen, echter is dat niet gebeurt. Ons excuses hiervoor. Je kan erop rekenen dat deze morgen geleverd wordt.
Ralf
Dat durf ik op dit moment niet aan te geven. Ik adviseer om onze site in de gaten te houden. Mochten er nieuwe kledingstukken komen van Bad Boy, vind je ze vanzelf op onze site.komen er binnenkort nog nieuwe badboy shirts in jullie assortiment?
Dat is inderdaad vreemd. Ik ga mijn collegas van de service het voor je uit laten zoeken en je een bericht laten sturen. Dit hoort natuurlijk niet. Ons excuses voor het ongemak.Nu is het weer verzet naar morgen dus krijg ik morgen pas mijn pakketje ..
Kon wel eens snel uitverkocht....