MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie eigenlijk enig idee wanneer de kokosnootolie weer op voorraad is? De versie die eerst in de aanbieding was

En als jullie weer tshirts gaan bestellen, doe er dan wat XXXL en xxxxl bij, der zijn nu alleen wat kindermaatjes.. ��☀
Haha, voor de echte buffels onder ons hebben we inderdaad een probleem. Op welke shirts bedoel je precies? Dan zal ik je wens door geven :)
Hebben jullie eigenlijk enig idee wanneer de kokosnootolie weer op voorraad is? De versie die eerst in de aanbieding was
De Kokosnoot Olie in pot is inderdaad op dit moment uitverkocht. Ik hoop dat deze er volgende week weer is :) We hebben het nu ook veel groter besteld, dus je kan erop rekenen dat er dan een flinke voorraad is:D

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

We hebben de Beta-Alanine Pure weer binnen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die cocosrepen zijn die zoals bounty's met chocolade?

Haha, voor de echte buffels onder ons hebben we inderdaad een probleem. Op welke shirts bedoel je precies? Dan zal ik je wens door geven :)

De Kokosnoot Olie in pot is inderdaad op dit moment uitverkocht. Ik hoop dat deze er volgende week weer is :) We hebben het nu ook veel groter besteld, dus je kan erop rekenen dat er dan een flinke voorraad is:D

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Hmm, is t mogelijk dat ik een nieuwe bestelling plaats en dat t dan verrekend wordt? Dan bestel ik 2 potten van de versie die wel op voorraad is en nog wat dingen voor mijn pa.

kies ik de whey perfection sample, krijg ik een naturel :(

Smaak kun je niet kiezen idd, maar naturels zouden jullie niet moeten verzenden eigenlijk :D

Wat is t precieze verschil tussen hydrolisaat en peptopro, de grootte van de peptiden of wat?

Is dat drive en rpm bedoelt als stack samen?
Of meer als afzonderlijke producten?

Mocht je ze stacken, hoe ziet het ideale inname patroon er uit?
Het klinkt erg interessant iig!

En is het "veilig" om hier bij een cafeïne boosters in de morgen te nemen (ripped of gewoon los cafeïne?)

Als in:
1x ripped, 28 min daarna ontbijt +2 tabs drive
Voor training 2 tabs drive + 3tabs rpm?

Of beter om ripped te laten vallen, en enkel drive sochtends bij ontbijt?
En per workout 2x drive+3xrpm? Eventueel een 4e rpm pwo..

In het 2e geval laat ik mijn normale ochtend boost en preworkout vallen..

Is een post workout dan nog van belang? Ik drink nu magnificent na training, ik neem aan dat deze erbij kan/mag/moet?

Laatst bewerkt:
Die cocosrepen zijn die zoals bounty's met chocolade?
De Perfection Bar is een heerlijke Cocos smaak. Er zit witte chocolade omheen en geeft een heerlijke cocossmaak. Absoluut aan aanrader :)
Hmm, is t mogelijk dat ik een nieuwe bestelling plaats en dat t dan verrekend wordt? Dan bestel ik 2 potten van de versie die wel op voorraad is en nog wat dingen voor mijn pa.
Dat is helaas niet mogelijk. De prijzen zijn altijd heel scherp gerekend en met de aanbiedingen kan het altijd voorkomen dat het uitverkocht raakt. Helaas kan ik op vervangende producten geen korting geven.
kies ik de whey perfection sample, krijg ik een naturel :(

Smaak kun je niet kiezen idd, maar naturels zouden jullie niet moeten verzenden eigenlijk :D
Ik begrijp het inderdaad. We hebben 29 heerlijke smaken en dan ontvang je net de naturel. Voor veel klanten is het een uitkomst en willen deze ook proberen. Ik zal eens overleggen met onze inpakafdeling :)
Wat is t precieze verschil tussen hydrolisaat en peptopro, de grootte van de peptiden of wat?
Hydrolisaat van ons eigen merk is van Whey en de Pepto Pro is van Casein eiwit. PeptoPro staat erom bekend dat het voor het grootste gedeelte uit di en tri peptiden opgebouwd. Vaak nog meer dan hydrolisaat.
Is dat drive en rpm bedoelt als stack samen?
Of meer als afzonderlijke producten?

Mocht je ze stacken, hoe ziet het ideale inname patroon er uit?
Het klinkt erg interessant iig!

En is het "veilig" om hier bij een cafeïne boosters in de morgen te nemen (ripped of gewoon los cafeïne?)

Als in:
1x ripped, 28 min daarna ontbijt +2 tabs drive
Voor training 2 tabs drive + 3tabs rpm?

Of beter om ripped te laten vallen, en enkel drive sochtends bij ontbijt?
En per workout 2x drive+3xrpm? Eventueel een 4e rpm pwo..

In het 2e geval laat ik mijn normale ochtend boost en preworkout vallen..

Is een post workout dan nog van belang? Ik drink nu magnificent na training, ik neem aan dat deze erbij kan/mag/moet?
Dat is inderdaad voor de afzonderlijke producten dat ze nu extra scherp geprijst zijn. Je kan ze stacken, maar er zijn ook veel klanten die het los gebruiken. In het geval dat je s ochtends traint, adviseer ik om de Ripped! te laten vallen. Aangezien ik je gen overdosis stimulanten wil adviseren. Een Post workout is altijd te adviseren. Stimulanten zorgen dat je vaak een hogere vetverbranding, meer energie en een pomp hebt, terwijl de post-workout effectief iets doet. Het herstel van je lichaam. Deze is ontzettend belangrijk direct na de training :)

Ralf

Dat is inderdaad voor de afzonderlijke producten dat ze nu extra scherp geprijst zijn. Je kan ze stacken, maar er zijn ook veel klanten die het los gebruiken. In het geval dat je s ochtends traint, adviseer ik om de Ripped! te laten vallen. Aangezien ik je gen overdosis stimulanten wil adviseren. Een Post workout is altijd te adviseren. Stimulanten zorgen dat je vaak een hogere vetverbranding, meer energie en een pomp hebt, terwijl de post-workout effectief iets doet. Het herstel van je lichaam. Deze is ontzettend belangrijk direct na de training :)

Ralf

Ik train smiddags...

Dus eigenlijk zou ik: ripped en me normale pwo het raam uit kunnen gooien.
En dan alleen sochtends 2 tabs drive.
Voor training de resterende 2 tabs drive en 3a4 rpm?

Of zit ik dan te hoog als stack? Gezien dit de afzonderlijke doseringen zijn

Ik zou ripped behouden en je gewone pwo even weglaten. De hoeveelheid tabs hangt ook van je gewicht af. Staat op het potje van rpm

Ik ben 92,5kg, nog in de cut (wil naar 89/90, en dan clean massa opbouwen)
Volgens het label is het 4 om 4.
2x drive sochtends, 2x uur voor training.
4caps rpm pr workout.

Die dosering ga ik dan aanhouden, ga het binnenkort wel bestellen, want ben toch wel benieuwd, maar ga pas over 4 tot 5weken ofzo beginnen

Ralf

deze http://www.bodyenfitshop.nl/kleding...rm-sportswear/musclepharm-westside-barbell-t/

Ik ben 92,5kg, nog in de cut (wil naar 89/90, en dan clean massa opbouwen)
Volgens het label is het 4 om 4.
2x drive sochtends, 2x uur voor training.
4caps rpm pr workout.

Die dosering ga ik dan aanhouden, ga het binnenkort wel bestellen, want ben toch wel benieuwd, maar ga pas over 4 tot 5weken ofzo beginnen
Succes! :) We de Drive nu ontzettend scherp geprijsd!
Zojuist heb ik het besproken met onze inkoopmanager, echter gebeurt het vaak dat leveranciers van zulke merken shirts hebben tot XXL. Ik heb het doorgegeven dat we hier ook meer naar moeten kijken. Ik reken erop dat in de toekomst ook grotere maten erbij zullen zitten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online. Geldig tot 8 november 2013.
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

DRIVE
110 caps voor 22.00!

Dat is helaas niet mogelijk. De prijzen zijn altijd heel scherp gerekend en met de aanbiedingen kan het altijd voorkomen dat het uitverkocht raakt. Helaas kan ik op vervangende producten geen korting geven.

Haha ik bedoel geen korting maar een teruggave van wat ik nog tegoed heb en dat ik dan 2 potten van een merk bestel die wel op voorraad zijn. Moest nog wat voor mijn pa bestellen dus dan kom ik wel over de 20 euro heen.

Dus als jij mij een tegoedbon van 11 euro kan geven en dan de bestelling verscheurd doe ik een nieuwe bestelling ( er van uitgaande dat de 500 gram potten nog op voorraad zijn)

Ordernummer C1296016

Als t niet mogelijk is of veel gedoe is wacht ik wel gewoon af, heb nog een halve pot staan dus red me wel :)

Haha ik bedoel geen korting maar een teruggave van wat ik nog tegoed heb en dat ik dan 2 potten van een merk bestel die wel op voorraad zijn. Moest nog wat voor mijn pa bestellen dus dan kom ik wel over de 20 euro heen.

Dus als jij mij een tegoedbon van 11 euro kan geven en dan de bestelling verscheurd doe ik een nieuwe bestelling ( er van uitgaande dat de 500 gram potten nog op voorraad zijn)

Ordernummer C1296016

Als t niet mogelijk is of veel gedoe is wacht ik wel gewoon af, heb nog een halve pot staan dus red me wel :)
Gaan we voor je regelen. Natuurlijk is dat. Ik zal je zo in een privébericht jouw unieke kortingscode van 11 euro toesturen. :)

Ralf

De rpm is ook super scherp geprijst

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/applied-nutriceuticals/rpm/

Samen 44€ , dat is minder dan de helft van de normale prijs!
Hij is besteld, ook een aantal zakjes 12kcal rijst (vriendin wou die heeeuull graag hebben)
Zal review/stukje schrijven over de slim rijst
Klopt inderdaad. De RPM hebben we ook scherp. Nu heb je een hele aantrekkelijke deal:cool: De Slim Pasta is een leuke deal en moet je zeker eens proberen. Je krijgt er zelfs een gratis receptenboekje bij. Vergeet je deze niet aan te vragen?

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online. Geldig tot 8 november 2013.
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

DRIVE
110 caps voor 22.00!

Moet ik die later aanvragen? Of zit die erbij??

Edit
Stom!! Heb em ingevuld ;)

thx!! Geloof dat er 5 of 6 hierheen komen, lekker kokerellen voor de vrouw!!

Laatst bewerkt:
Moet ik die later aanvragen? Of zit die erbij??
Het receptenboekje voor de Slim Pasta kun je aanvragen via de pagina van het product ([Link niet meer beschikbaar]) zelf. Onderaan kun je jouw emailadres etc aanvragen, dan ontvang je deze per email. :) Succes, mocht niet lukken, hoor ik het graag.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven