AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een aanrader. Gister geprobeerd. Beter dan de white chocolate ;)
Wow:eek: Dat zegt wel hoe goed je de [Link niet meer beschikbaar] vindt. We krijgen namelijk heel veel positieve reacties over de aardbei, white choco en banaan. Zeker een aanrader :1e:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Ik had een vraagje over de Animal T-shirt,

Hoe valt deze? Ben zelf 1.83 en heb meestal een M, maar ik weet dat de meeste american fits enorm groot vallen.. Is dat bij dit shirt ook zo?

Ik heb telefonisch contact proberen op te nemen tevergeefs.

Ik heb de whey perfection en mass perfection besteld.

Naast me voeding, voornamelijk rijst, kip bruine boterhammen met kip,neem ik in de ochtend CreaPure creatine (ovebodig omdat ik na training magnificent neem?) van de store met de whey perfection. De whey perfection neem ik ook een uur voor de training en een half uur na de training, omdat ik meteen na de training de magnificent neem. En +/-half uur voor de training assault. De micellar casein neem ik voor het slapen. Waar zou ik nu de mass perfection nog het beste erbij kunnen nemen? Kan ik dan het beste de whey na de training vervangen door mass perfection voor de eiwitten die hier ook in zitten? Het gaat mij dus nu om de combinatie whey perfection - mass perfection en CreaPure creatine- magnificent.

Ik had een vraagje over de Animal T-shirt,

Hoe valt deze? Ben zelf 1.83 en heb meestal een M, maar ik weet dat de meeste american fits enorm groot vallen.. Is dat bij dit shirt ook zo?
Bij de Animal shirts is dat inderdaad ook zo. Ze vallen vrij ruim :)
Ik heb telefonisch contact proberen op te nemen tevergeefs.

Ik heb de whey perfection en mass perfection besteld.

Naast me voeding, voornamelijk rijst, kip bruine boterhammen met kip,neem ik in de ochtend CreaPure creatine (ovebodig omdat ik na training magnificent neem?) van de store met de whey perfection. De whey perfection neem ik ook een uur voor de training en een half uur na de training, omdat ik meteen na de training de magnificent neem. En +/-half uur voor de training assault. De micellar casein neem ik voor het slapen. Waar zou ik nu de mass perfection nog het beste erbij kunnen nemen? Kan ik dan het beste de whey na de training vervangen door mass perfection voor de eiwitten die hier ook in zitten? Het gaat mij dus nu om de combinatie whey perfection - mass perfection en CreaPure creatine- magnificent.
Kon je ons telefonisch niet bereiken? We willen natuurlijk goed bereikbaar zijn, dus dat neem ik als feedback mee. :) Wat je aangeeft, dat is inderdaad goed mogelijk. Het verschil zit hem voornamelijk in dat Mass Perfection wél koolhydraten bevat en de Whey Perfection niet. Als je denkt dat je op dat moment behoefte hebt aan koolhydraten (na de training is inderdaad verstandig) dan is de Mass Perfection de betere keus. Wil je alleen eiwitten, ter aanvulling van je gebrek, is Whey of zelfs een combi van Whey + Micellar een goede optie. Wat je zelf aangaf, als je op trainingsdagen Magnificent neemt, is Creapure alleen op rustdagen voldoende. Succes! :)

Ralf

Dus welke maat kan ik het beste nemen, een Sje?

Dus welke maat kan ik het beste nemen, een Sje?
Zulke dingen is altijd heel lastig adviseren. Je wil ook niet te kort in lengte kwa shirt. Dat is ook niet fijn bij staande oefeningen (militairy press bijv.). Ik zou een M adviseren. Vaak bij de schouder, nek vallen ze dan iets ruimer. Animal Sportswear
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Komen jullie nog met nieuwe melatonine producten nu de hoog gedoseerde versies uit het assortiment zijn genomen?

B&F, net pakket binnen gehad.

Verkeerde smaak :(

En zag het pas toen ik hem open deed..
Smaak valt nog wel mee, maar dacht geef het wel even aan.
Overleef het wel

343oigi.jpg

B&F welke Drive en RPM is het? Want ik zie overal (ook BB.com) een doorzichtbaar potje en bij jullie op de site is het zwart. En vraagje...waarom is het opeens zo in prijs gedaald? Had altijd al interesse in, maar 50 per potje is mij te duur!

Komen jullie nog met nieuwe melatonine producten nu de hoog gedoseerde versies uit het assortiment zijn genomen?
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet. Dit omdat je zoals drogisterijen bepaalde licenties hiervoor moet hebben. Deze hebben we niet. Ik ga het voor je navragen.
B&F, net pakket binnen gehad.

Verkeerde smaak :(

En zag het pas toen ik hem open deed..
Smaak valt nog wel mee, maar dacht geef het wel even aan.
Overleef het wel
Dat is idd niet de bedoeling, ik zal je even een bericht sturen. Mijn excuses voor t ongemak.
B&F welke Drive en RPM is het? Want ik zie overal (ook BB.com) een doorzichtbaar potje en bij jullie op de site is het zwart. En vraagje...waarom is het opeens zo in prijs gedaald? Had altijd al interesse in, maar 50 per potje is mij te duur!
Het gaat om de reguliere versie maar deze heeft Applied in een nieuw hoesje gestopt. Formule is hetzelfde. Deze kregen wij scherp aangeboden van onze leverancier omdat de THT tot in december is. Volgens mij begin december.

Ralf

Dus RPM en Drive zijn nog 1 maand houdbaar? Of bedoel je december 2014?

Ook ik heb helaas de verkeerde smaak van Magnificent binnengekregen. Maar goed ik maak deze wel op. Die opening van die pot is trouwens wel erg klein, kom er amper met m'n hand in :p

ik heb een M liggen die veelste groot is, als je tegen de 90kg aanzit is M denk ik wel goed anders een S
Bedankt voor je tip :)
Ook ik heb helaas de verkeerde smaak van Magnificent binnengekregen. Maar goed ik maak deze wel op. Die opening van die pot is trouwens wel erg klein, kom er amper met m'n hand in :p
Dat is inderdaad niet de bedoeling.:rolleyes: Wil je mij jouw ordernummer sturen? Dan gaan we even kijken voor een oplossing. Ons excuses voor het ongemak. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven