Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo probleem goed opgelost door bodyenfitshop.Dat is inderdaad vervelend en niet de bedoeling. Ik zag ook dat je helemaal niets geselecteerd had als cadeau. We proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen en altijd zoveel mogelijk naar te luisteren. Dit is soms niet altijd mogelijk omdat we niet altijd alle samples voorradig hebben. Ik zal even kijken wat de mogelijkheden zijn om het alsnog te compenseren. Ik stuur je zo even een privéberichtje
Ralf
Dankje. Amerikaanse maten vallen inderdaad groter uit. We hebben heel veel kleding nu in ons assortiment, dus zeker de moeite waard om er eens naar te kijkenAmerikaanse maten ind . Heb je normaal een L hier neem dan een M . Heb normaal XL en heb een L genomen past perfect !
Graag gedaan, jij ook bedankt!Zo probleem goed opgelost door bodyenfitshop.
Thanks
Dat is inderdaad een leuke blend. Ik ga de Testo Fuel doorgeven aan onze inkoopafdeling. Mocht deze komen en beschikbaar zijn voor de Europese markt, zie je deze vanzelf staan op onze site.Kunnen jullie Testo Fuel niet in jullie assortiment opnemen?Ik lees er wel goede dingen over op Amerikaanse sites....
De Walden Farms 2+1 gratis geldt alleen voor enkele producten. Je kan geen combinaties van verschillende producten maken. Bestel je bijv. twee keer mayonaise, dan ontvang je er drie.Die Walden Farms 2+1 gratis actie, geldt dit ook voor verschillende producten (bijvoorbeeld Syrup, Dip & Spread)?
Ideaal he!Ziek ! ideale manier om gezond te cheaten !
Als je aan het cutten bent of in je wedstrijd prep zijn deze sausen een must have voor mij![]()
We hebben een ruim assortiment Walden Farms, dus zeker aan te raden. 
De proefverpakkingen zijn inderdaad in strips. Wanneer je een grootverpakking besteld, zit het gewoon in een potje.Heb een proefverpakking vitamine D bij mn laatste bestelling gekregen. Dit zijn liquid caps die in een doordrukstrip zitten. Is dat altijd zo?
Erg onhandig namelijk, druk ze regelmatig kapot.

wat n smurrieboel zeg 

De Walden Farms 2+1 gratis geldt alleen voor enkele producten. Je kan geen combinaties van verschillende producten maken. Bestel je bijv. twee keer mayonaise, dan ontvang je er drie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik zal je even een privébericht sturen met de oplossingHey,
Tot nog toe geen problemen gehad met bestellingen bij Body & Fit maar toen ik vandaag mijn pakket (C1293456) afhaalde bij Supermarket Exotic World, bleek bij thuiskomst een glazen pot Raw Maca kapot te zijn, waardoor de hele doos onder het gele goedje zat
De rest van het pakket (Waxy Maize Starch Body & Fit 1000 Gram // andere pot RAW MACA high energy poeder Terrasana 300 gram // SUPER Goji Bessen voordeelpak Terrasana 500 gram // Raw Tarwegras poeder Terrasana - 2 potten Superdeal!) inclusief shaker en isolaat sachet zijn wel heelhuids aangekomen, weliswaar goed voorzien van het gele beschermlaagjewat n smurrieboel zeg
Nu ben ik de flauwste niet en opzich dacht ik dat de MACA nog wel te redden viel; maar er zitten glassplinters her en der, dus daar begin ik toch maar niet aan![]()
Op de doos stond geen plakker met een fragiel/glassymbool (zie bijlagen), dus misschien zijn ze tijdens het transport een beetje onvoorzichtig geweest. Ik vroeg me af of ik om n tegemoetkoming kan vragen?? Let me know! Thx in advance ...

Ja hoor, dat mag gerust. Het is wel de bedoeling dat je "2+1 Gratis" optie besteld. Dus deze niet 2x los aanschaffen. Dit om misverstanden te voorkomen. In het opmerkingenveld mag je dan de smaken aangeven. We zullen er dan naar kijken, maar kunnen het niet belovenkan je als je 2bbq sauzen besteld in de opmerkingen wel 3smaken ervan vragen ipv 3maal dezelfde smaak?

We werken dagelijks eraan om onze site te optimaliseren en duidelijker te maken. Er wordt aan gewerkt om alles vollediger te krijgenIk mis bij veel producten de ingredienten/het label. Ik was bv. BSN-producten aan het bekijken vanwege die actie en bij BSN's weightgainer staat totaal geen macronutrient ratio wat me toch wel belangrijk lijkt bij een weightgainer. Nu kun je dat natuurlijk wel googlen (vooral omdat BSN vrij bekend is) maar het zou veel handiger zijn als het op de site stond![]()

Graag gedaan! Jij ook bedanktok, ik zal het doen, ik heb nog een hele collectie producten van walden farms staan maar de bbq saus is echt de topper
maar wil de andere smaken ook proberen vandaag mijn vraag of het ging.

Volgens mij morgen de gehele dagTot Hoelaat of wanneer loopt de walden farms actie ?

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik zal je even een privébericht sturen met de oplossing
Ralf
We gaan ons best doen, bedankt voor je bestelling. Dinsdag in huisZo, bestelling geplaatst (C1307512). Laat de Walden Farms maar komen
Hopelijk wordt er naar de opmerking gekeken...

Jouw berichten zijn aangekomen hoor. Echter werkt "verzonden items" niet goed.Hoi Ralf,
Ik heb de indruk dat ik niet kan replyen op je PM (zie het niet tussen mijn verstuurde berichten staan - of je hebt al 2x antwoord van mij in je inbox). Maar ik vind je voorstel goed! Pakket mag verzonden worden naar hetzelfde KIALA-punt in Leuven (Supermarket Exotic World)
We regelen het voor je