XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er plannen om de 750g pouch van whey perfection in meerdere smaken te produceren? Lijkt me ideaal om bepaalde smaken te proberen die niet in de variety box zitten, of gewoon als cadeau.

Zijn er plannen om de 750g pouch van whey perfection in meerdere smaken te produceren? Lijkt me ideaal om bepaalde smaken te proberen die niet in de variety box zitten, of gewoon als cadeau.
We verwachten op korte termijn geen nieuwe smaken van de Whey Perfection Pouch :)

Ralf

Net weer een bestelling gedaan :) (C1309005). Wat ik me al een tijdje afvroeg, waarom zijn de kosten om met VISA te betalen eigenlijk zo hoog? Zeker in vergelijking met bancontact dat helemaal gratis is.

Net weer een bestelling gedaan :) (C1309005). Wat ik me al een tijdje afvroeg, waarom zijn de kosten om met VISA te betalen eigenlijk zo hoog? Zeker in vergelijking met bancontact dat helemaal gratis is.
Dit komt doordat bij VISA kosten en de verzekering van het bedrag gerekend worden. Deze zijn dusdanig dat wij een kleine bijdrage vragen van de klant. Uiteraard zijn er inderdaad goedkopere alternatieven :)

Ralf

Yo Ralf: C1309289
Maak er wat leuks van ;-)

Ik heb een paar dagen terug een PM gestuurd maar hier is nog niet op gereageerd. Nu had ik echter wel wat problemen met het PM-systeem de afgelopen paar dagen dus misschien is het niet aangekomen?

Ook weer een bestelling geplaatst! Wilde eigenlijk de Ronnie Coleman kopen maar de aardbei is al uitverkocht. C1309468

Ik heb een paar dagen terug een PM gestuurd maar hier is nog niet op gereageerd. Nu had ik echter wel wat problemen met het PM-systeem de afgelopen paar dagen dus misschien is het niet aangekomen?
Ik denk dat ik wel weet waarover het gaat, zou je me jouw vraag nogmaals willen sturen? Stuur ik je zo direct een reactie.
Ook weer een bestelling geplaatst! Wilde eigenlijk de Ronnie Coleman kopen maar de aardbei is al uitverkocht. C1309468
De Pro Antium Aardbei is inderdaad snel gegaan. :cool: Bedankt voor je bestelling, gaan we netjes veerwerken, morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online. Geldig tot 8 november 2013.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

Oh Yeah Mix Bars
10 repen voor 9.90!

wat is het grote verschil tussen ripped en perfect burn? Heb in het verleden al dingen zoals Lipo6 en stacker genomen en kon er totaal, maar echt totaal niet tegen.

Ik mailde vandaag met de vraag of we geen samples kunnen bestellen van pre workouts, daar het soms weg gesmeten geld is wanneer een aangekocht pré workout weinig/niks doet. Jullie hebben dat niet. Nu is mijn vraag of jullie dit niet overwegen dit toch aan te bieden in toekomst? Ik vermoed dat ik niet de enigste ben die dit interessant zou vinden.

wat is het grote verschil tussen ripped en perfect burn? Heb in het verleden al dingen zoals Lipo6 en stacker genomen en kon er totaal, maar echt totaal niet tegen.
Het grote verschil is de stimulerende ingrediënten. Ripped! wordt doorgaans door onze klanten als heftiger ervaren en Perfect Burn als minder heftig. Terwijl deze meer vetverbrandende ingrediénten bevat. :) Ik raad je aan, wanneer je niet goed over vetverbranders kan hier niet voor te kiezen.
Ik mailde vandaag met de vraag of we geen samples kunnen bestellen van pre workouts, daar het soms weg gesmeten geld is wanneer een aangekocht pré workout weinig/niks doet. Jullie hebben dat niet. Nu is mijn vraag of jullie dit niet overwegen dit toch aan te bieden in toekomst? Ik vermoed dat ik niet de enigste ben die dit interessant zou vinden.
Dat ben ik helemaal met je eens. Pre-workouts zijn inderdaad persoonlijk en niet iedereen reageert er even lekker op. Wij hebben inderdaad geen samples, dit komt doordat onze leveranciers deze vaak niet aanbied aan ons. Wij krijgen deze niet of ze zijn niet te bestellen. Anders is het wel leuk om deze als cadeau optie te doen of zelfs tekoop aan te bieden. Zolang we deze niet krijgen, kunnen we deze helaas ook niet weggeven.

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Wees erbij. Alleen vandaag!!

24 uur lang 2+1 op alle Walden Farms producten

Wacht, ik begrijp het niet goed, dus perfect burn is een betere optie voor mensen die doorgaans niet goed tegen vetverbranders kunnen ( en het bevat toch meer vetverbrandende ingrediënten)
Hoeveel extra verbranding mag je hier van verwachten?

Het grote verschil is de stimulerende ingrediënten. Ripped! wordt doorgaans door onze klanten als heftiger ervaren en Perfect Burn als minder heftig. Terwijl deze meer vetverbrandende ingrediénten bevat. :) Ik raad je aan, wanneer je niet goed over vetverbranders kan hier niet voor te kiezen.

Dat ben ik helemaal met je eens. Pre-workouts zijn inderdaad persoonlijk en niet iedereen reageert er even lekker op. Wij hebben inderdaad geen samples, dit komt doordat onze leveranciers deze vaak niet aanbied aan ons. Wij krijgen deze niet of ze zijn niet te bestellen. Anders is het wel leuk om deze als cadeau optie te doen of zelfs tekoop aan te bieden. Zolang we deze niet krijgen, kunnen we deze helaas ook niet weggeven.

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Wees erbij. Alleen vandaag!!

24 uur lang 2+1 op alle Walden Farms producten
[Link niet meer beschikbaar]

Ok, spijtig maar niks aan te doen. Toch bedankt voor de uitleg

Ik was helemaal enthousiast over de nieuwe weekaanbieding aangezien DRIVE in de aanbieding stond! Zondag bestellen heeft geen zin dacht ik nog want dan heb je het toch een Dinsdag in huis. Nu wou ik net bestellen en hebben ze het er Goddomme afgehaald. Gelijk gebeld en volgens de aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn kwam het doordat het niet meer mocht van hun leverancier. Ik voel me om eerlijk te zijn gewoon keihard genaaid aangezien er staat tot 8 November en heb dit ook tegen deze mevrouw gezegd. Nu kwam ze aanzetten met een lullige kortingscode van €5,- waar ik natuurlijk helemaal geen reet aan heb. Ik zou het fijne hiervan wel is willen weten. Niet mogen van een leverancier? het staat er al 2 dagen op... Zoals de zaken er nu voor staan laat ik heel me bestelling zitten en mijd ik B&F ook in de toekomst want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ik was helemaal enthousiast over de nieuwe weekaanbieding aangezien DRIVE in de aanbieding stond! Zondag bestellen heeft geen zin dacht ik nog want dan heb je het toch een Dinsdag in huis. Nu wou ik net bestellen en hebben ze het er Goddomme afgehaald. Gelijk gebeld en volgens de aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn kwam het doordat het niet meer mocht van hun leverancier. Ik voel me om eerlijk te zijn gewoon keihard genaaid aangezien er staat tot 8 November en heb dit ook tegen deze mevrouw gezegd. Nu kwam ze aanzetten met een lullige kortingscode van €5,- waar ik natuurlijk helemaal geen reet aan heb. Ik zou het fijne hiervan wel is willen weten. Niet mogen van een leverancier? het staat er al 2 dagen op... Zoals de zaken er nu voor staan laat ik heel me bestelling zitten en mijd ik B&F ook in de toekomst want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Alles goed bro?
Doe even kalm aan, als zij de beslissing genomen hebben het niet meer te verkopen is dat hun zaak. En waarom niet zondag bestellen? Er is toch geen verschil dan.. :rolleyes:

Ze zouden je nog niet eens €5 korting moeten aanbieden, wees blij wat je krijgt, puber ;)!

Gisteren weer even wat besteld C1308305. Zal morgen wel binnen komen.

Kan er ook nog altijd afgehaald worden bij jullie, in het nieuwe magazijn/distributiecentrum (Heerenveen)? Voorheen toen jullie nog naast de lasaulec zaten kon dit wel altijd.

(PS: Ik had laatst zo'n BF joggingbroek gekocht. Meteen even passen, wou er een knoop in leggen.. trek ik zo die hele veter eruit. Is dit een kwaaltje van de broeken of hebben jullie dit nog niet eerder gehoord?)

Wacht, ik begrijp het niet goed, dus perfect burn is een betere optie voor mensen die doorgaans niet goed tegen vetverbranders kunnen ( en het bevat toch meer vetverbrandende ingrediënten)
Hoeveel extra verbranding mag je hier van verwachten?
Dat is van de ervaringen die wij krijgen van onze klanten. Ripped! valt vaak zwaarder en Perfect Burn is daarintegen iets minder heftig. Wel beter kwa werking vind ik :) Hoeveel extra is altijd lastig uit te drukken aangezien dit van meerdere factoren afhankelijk is. Je zal zeker honger onderdrukkend en metabolisme bevorderen.
Ok, spijtig maar niks aan te doen. Toch bedankt voor de uitleg
Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs:
Dag Ralf,

Is het niet mogelijk om 3 verschillende Walden Farms te selecteren (van elk € 4,95)? Als ik ze namelijk in de winkelwagen doe, moet ik ze gewoon alle 3 nog betalen.

Vraag 2, ik heb een ongeopende Neurocore hier staan met houdbaarheid tot Dec 2013, moet ik mij aan die datum houden of is het nog goed daarna?

Alvast bedankt.
Dat klopt inderdaad. De Walden Farms 2+1 actie geldt alleen bij de producten. Je dient de 2+1 actiebutton te selecteren en ontvang je drie keer dat product. Je mag in het opmerkingenveld altijd vragen naar verschillende smaken. We zullen dan zoveel mogelijk rekening hiermee proberen te houden :)
Dat is inderdaad vervelend dat hierdoor verwarring ontstaat. Ik zal je even een privéberichtje sturen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Gisteren weer even wat besteld C1308305. Zal morgen wel binnen komen.

Kan er ook nog altijd afgehaald worden bij jullie, in het nieuwe magazijn/distributiecentrum (Heerenveen)? Voorheen toen jullie nog naast de lasaulec zaten kon dit wel altijd.

(PS: Ik had laatst zo'n BF joggingbroek gekocht. Meteen even passen, wou er een knoop in leggen.. trek ik zo die hele veter eruit. Is dit een kwaaltje van de broeken of hebben jullie dit nog niet eerder gehoord?)
Je kan inderdaad nog altijd bij ons in Heerenveen langskomen. Je bent dagelijks welkom van 8 tot 8 :) We zijn onderhand wel verhuisd maar dat is je ongetwijfeld niet ontgaan. :) Wat betreft de broek, dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven