Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorrige week de Perfect Muscle Shake ( vannile ) gekocht.
Hiervoor altijd whey perfection ( vanille ). Maar helaas bevalt de nieuwe shake totaal niet.
Lost bij mij erg slecht op en is echt geen fijne smaak, niet te vergelijken met whey perfection.
Krijg het alleen met veel moeite weg, en moet oppassen dat ik niet alles uit kots. Ook de structuur is niet fijn je voelt de korreltjes in je keel. Vraag me af of ik echt de enige ben die er zo over denkt? Aangezien alle reviews op de site er nog al positief uit zien. Kan het dat er iets mis is met mijn Perfect Muscle Shake?

Helaas nu met het gevoel dat ik €35 heb weg gegooid. Nu na een paar keer proberen, denk ik dat ik de rest echt niet meer ga op drinken. Zal volgende keer weer whey perfection kopen! Aangezien die wel erg goed bevalt!

Hiervoor altijd whey perfection ( vanille ). Maar helaas bevalt de nieuwe shake totaal niet.
Lost bij mij erg slecht op en is echt geen fijne smaak, niet te vergelijken met whey perfection.
Krijg het alleen met veel moeite weg, en moet oppassen dat ik niet alles uit kots. Ook de structuur is niet fijn je voelt de korreltjes in je keel. Vraag me af of ik echt de enige ben die er zo over denkt? Aangezien alle reviews op de site er nog al positief uit zien. Kan het dat er iets mis is met mijn Perfect Muscle Shake?

Helaas nu met het gevoel dat ik €35 heb weg gegooid. Nu na een paar keer proberen, denk ik dat ik de rest echt niet meer ga op drinken. Zal volgende keer weer whey perfection kopen! Aangezien die wel erg goed bevalt!

Meen je deze? Er is niks met je perfect muscle shake jij doet gewoon als een wijf:roflol:. Ik vind het echt heeerlijk spul man, gewoon drinken met je 55 kilo en niet zeiken.

Whey Perfection en Perfect Muscle Shake kan je inderdaad niet vergelijken. Beide zijn erg goed producten, maar wel verschillend van elkaar. Vandaar dat je een andere smaakbeleving/ervaring hebt. Dit komt doordat je met Whey Perfection een Whey product hebt. Deze is vaak erg lekker van smaak en fijn van structuur. De Perfect Muscle Shake is juist een weightgainer bestaand uit zilvervliesrijst samen met Whey + Micellar. De zilvervliesrijst geeft een korrelige smaak, maar wanneer je overstapt van de Whey is dit product inderdaad wennen. De Perfect Muscle Shake is een hele goede shake, zeker om ook in spiermassa aan te komen. In het begin is het even wennen, maar na verloop van tijd ga je het zeker waarderen. Je kunt het desnoods met melk/chocomelk aanmengen, dan is de smaak een stuk beter :) Het gaat niet alleen om smaak, maar ook de werking en resultaat. Dat moet met de Perfect Muscle Shake zeker lukken ;)

Ralf

Laatst bewerkt:
komt de green animal shirt nog terug binnen, ik was net te laat!

Cool!
Hopelijk goedkoper dan bij BL.
Vaak worden voor deze Arnold producten adviesprijzen aangegeven die wij dienen te hanteren. Echter als je je opgegeven hebt voor de Arnold €5 euro discount op onze facebook, zul je deze mail in de loop van de week ontvangen. Heb je in ieder geval al vijf euro verdiend :)
komt de green animal shirt nog terug binnen, ik was net te laat!
Jazeker, de [Link niet meer beschikbaar] verwachten we met 2 weken weer terug voorradig. :)

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Ralf

verkopen jullie red maca?

walden farms bbq saus besteld en speciaal bij de opmerkingen geschreven dat het 3verschillende smaken moesten zijn, jammer dat ze er niet naar gekeken hebben want ik had toch graag verschillende geprobeerd.

Zal ik even voor je navragen :) Zover ik weet zijn de meeste varianten geel.
walden farms bbq saus besteld en speciaal bij de opmerkingen geschreven dat het 3verschillende smaken moesten zijn, jammer dat ze er niet naar gekeken hebben want ik had toch graag verschillende geprobeerd.
Dat is inderdaad jammer, we proberen altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de opmerkingen. Helaas lukt dat niet altijd.:rolleyes:

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan weer online. Geldig tot 8 november 2013.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

Oh Yeah Mix Bars
10 repen voor 9.90!

Vandaag weer netjes op tijd mijn bestelling binnen gekregen. Alleen kwam ik bij het openmaken dat de vitamine D3 er niet in zat. Hopelijk word dit snel opgelost!

Ordernummer: C1310831

Assault lemon lime op? gisteren was hij er nog maar moest wachten op me salaris :$

Ligt er niet toevallig nog 1tje ergens?

Vandaag weer netjes op tijd mijn bestelling binnen gekregen. Alleen kwam ik bij het openmaken dat de vitamine D3 er niet in zat. Hopelijk word dit snel opgelost!

Ordernummer: C1310831
Bedankt voor je bestelling. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik los dat even voor je op! :)
Assault lemon lime op? gisteren was hij er nog maar moest wachten op me salaris :$

Ligt er niet toevallig nog 1tje ergens?
Nee, de Assault Lemon is geheel uitverkocht. We hopen deze met 1-2 weken weer voorradig te krijgen.:rolleyes:
Ralf

Wanneer komt craze terug

@Ralf 2weken geleden vroeg ik wanneer daspartic acid vh huismerk terug op voorraad kwam.
Dat ging eind vd week zijn ...
Nu weekje later en zie hem nog altijd niet :(
Komt ie terug??

@Ralf 2weken geleden vroeg ik wanneer daspartic acid vh huismerk terug op voorraad kwam.
Dat ging eind vd week zijn ...
Nu weekje later en zie hem nog altijd niet :(
Komt ie terug??
De D-Aspartic Acid hadden we inderdaad bij de levering van oa Beta-Alanine van ons eigen merk verwacht. Helaas zat deze er niet bij. Op dit moment kan ik geen exacte leverdatum geven.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven