Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
komen de Zero Impact Bars nog terug binnen? :D

Uit nieuwsgierigheid: hoeveel whey (al jullie whey, isolaat, concentraat, hydrolisaat, mixes, ...,) hebben jullie eigenlijk fysiek opgeslagen in jullie storage? Hoeveel potten whey kan ik theoretisch nu in 1x bestellen voordat alles uitverkocht is? Jullie magazijn moet wel immens zijn :)

Uit nieuwsgierigheid: hoeveel whey (al jullie whey, isolaat, concentraat, hydrolisaat, mixes, ...,) hebben jullie eigenlijk fysiek opgeslagen in jullie storage? Hoeveel potten whey kan ik theoretisch nu in 1x bestellen voordat alles uitverkocht is? Jullie magazijn moet wel immens zijn :)

Ben ik ook wel benieuwd naar! Was er toen met Ronnie Coleman en het was inderdaad huge :D

komen de Zero Impact Bars nog terug binnen? :D
Ik heb het zojuist nagevraagd en deze zijn niet leverbaar op dit moment bij onze leverancier. Onze leverancier heeft wel de [Link niet meer beschikbaar] van VPX Sports nu voorradig en durft niet aan te geven of de Zero Bars weer terug komen. De Lift Bars is een prima alternatief :)

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Haha, wat een goede vraag. Het is altijd lastig uit te leggen zo online, kom eens langs, dan geef ik je een rondleiding :) Als je ons op Instagram volgt, zullen er af en toe foto's langs komen vanuit ons magazijn.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Arnold Series verkrijgbaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

De weekaanbiedingen, alleen vandaag nog!
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

Oh Yeah Mix Bars
10 repen voor 9.90!
[/QUOTE]

Wat is de reden dat Feed the Beast shirt als op=op staat? Helemaal weg of komt er wat anders?

Beta Alanine duurder geworden?
Komt de Agmatine niet terug? Helemaal verdwenen van de website..

Wat is de reden dat Feed the Beast shirt als op=op staat? Helemaal weg of komt er wat anders?
We hebben zo'n grote voorraad dat we het in de sale hebben gezet. Zodra het shirt uitverkocht is, zal er ongetwijfeld iets nieuws komen!
Beta Alanine duurder geworden?
Komt de Agmatine niet terug? Helemaal verdwenen van de website..
Nee hoor. Voorheen stond de Beta-Alanine in de aanbieding. De prijs was toen 9.90 euro. Het is nu niet in de aanbieding, vandaar de prijs. De Agmatine hebben we beSteld maar was helaas niet voorradig. Ik durf geen inschatting te geven wanneer het er weer is.

Ralf

Nieuwe smaak van de Muscle Protect uitproberen.
Voila; C1318550.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Nee hoor. Voorheen stond de Beta-Alanine in de aanbieding. De prijs was toen 9.90 euro. Het is nu niet in de aanbieding, vandaar de prijs. De Agmatine hebben we beSteld maar was helaas niet voorradig. Ik durf geen inschatting te geven wanneer het er weer is.

Ralf

Gesnapt. Merci.

Nieuwe smaak van de Muscle Protect uitproberen.
Voila; C1318550.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Gesnapt. Merci.
Bedankt voor je bestelling. Ik ben benieuwd wat je van onze Muscle Protect vindt :) Beta-Alanine is nu alsnog een hele scherpe prijs. 500 gram voor 12,00 is zeker scherp;)

Ralf

Haha, wat een goede vraag. Het is altijd lastig uit te leggen zo online, kom eens langs, dan geef ik je een rondleiding :) Als je ons op Instagram volgt, zullen er af en toe foto's langs komen vanuit ons magazijn.

Gaat hem niet worden vrees ik, woon precies aan de andere kant van het land. Denk dat jullie het toch al druk genoeg hebben. Ik heb overigens nog 2 vragen:

1. jullie rhodiola rosea, waar komt deze vandaan en is deze freeze dried?
2. gaan jullie een slaapsupplement van eigen merk op de markt brengen? Dan zit ik te denken aan een combinatie van melatonine, magnesium en valeriaan - vrij simpel. Ik weet niet precies hoe het met de wetgeving zit wat betreft valeriaandoseringen maar ik zat te denken aan 0.3mg melatonine (maximum toegestane hoeveelheid als ik me niet vergis), 150mg valeriaan en 150mg magnesium. Dit zijn allemaal erg goedkope ingredienten en in relatief kleine hoeveelheden :).

Perfect Burn gecombineerd met epic-vaso grow sinds vandaag en van de vaso grow slechts 2 X 2 capsules genomen. Ik voelde heel veel energie, wel nog geen echt verschil in het gewicht dat ik kon tillen in de gym, heb tijdens de cardio harder gezweet. Hoe moet je de vaso grow opvoeren in aantal? Was echt wel al heel hyper op deze dosis.

Gaat hem niet worden vrees ik, woon precies aan de andere kant van het land. Denk dat jullie het toch al druk genoeg hebben. Ik heb overigens nog 2 vragen:

1. jullie rhodiola rosea, waar komt deze vandaan en is deze freeze dried?
2. gaan jullie een slaapsupplement van eigen merk op de markt brengen? Dan zit ik te denken aan een combinatie van melatonine, magnesium en valeriaan - vrij simpel. Ik weet niet precies hoe het met de wetgeving zit wat betreft valeriaandoseringen maar ik zat te denken aan 0.3mg melatonine (maximum toegestane hoeveelheid als ik me niet vergis), 150mg valeriaan en 150mg magnesium. Dit zijn allemaal erg goedkope ingredienten en in relatief kleine hoeveelheden :).
Ik ga beide even voor je achteraan bellen. Ik reken erop dat ik dan snel antwoord heb :)
Perfect Burn gecombineerd met epic-vaso grow sinds vandaag en van de vaso grow slechts 2 X 2 capsules genomen. Ik voelde heel veel energie, wel nog geen echt verschil in het gewicht dat ik kon tillen in de gym, heb tijdens de cardio harder gezweet. Hoe moet je de vaso grow opvoeren in aantal? Was echt wel al heel hyper op deze dosis.
Van Perfect Burn zal je inderdaad meer energie krijgen, van Epic (luxe creatine blend) zal je na 1-2 weken een krachttoename kunnen verwachten en meer uithoudingsvermogen. Vaso Grow (volumaizer) is een product wat meer doorbloeding geeft, meer lactaat afvoer en een beter pomp met als gevolg ook stukje beter herstel. Volgens mij kun je Epic het best 2x daags nemen en Vaso Grow ook (of op rustdagen 1x en op trainingsdagen 2x).

Ralf

Ralf vraagje ,

Krijgen jullie ook de 4,5 kilo zakken van mutant whey ?

Wilde gisteren bestellen, maar vergeten. Vandaag de ZMA in de weekaanbieding, komt dat even goed uit want die had ik juist nodig :)
C1319113

Ralf vraagje ,

Krijgen jullie ook de 4,5 kilo zakken van mutant whey ?
Deze verwachten we inderdaad wel weer. We hopen deze de volgende week weer binnen te krijgen. Echter is alleen de kleinverpakking nu in de aanbieding:) [Link niet meer beschikbaar]
Wilde gisteren bestellen, maar vergeten. Vandaag de ZMA in de weekaanbieding, komt dat even goed uit want die had ik juist nodig :)
C1319113
Bedankt voor je bestelling. Dat is wel toeval :) ZMA is een goede keus en nu extra scherp geprijsd. Deze order gaan we netjes verwerken en morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online!
[Link niet meer beschikbaar]
28 doseringen (THT 12-13) voor 9,90!

Mutant Whey
2270 gram voor 34.50

90 capsules voor 7,50

300 gram voor 15.90

60 caps voor 11,90

Maandverpakking voor 2.90

Ik ga beide even voor je achteraan bellen. Ik reken erop dat ik dan snel antwoord heb :)

Van Perfect Burn zal je inderdaad meer energie krijgen, van Epic (luxe creatine blend) zal je na 1-2 weken een krachttoename kunnen verwachten en meer uithoudingsvermogen. Vaso Grow (volumaizer) is een product wat meer doorbloeding geeft, meer lactaat afvoer en een beter pomp met als gevolg ook stukje beter herstel. Volgens mij kun je Epic het best 2x daags nemen en Vaso Grow ook (of op rustdagen 1x en op trainingsdagen 2x).

Ralf

Erg veel dank, en zou je de Vaso Grow opbouwen naar 5 capsules. Neem er nu 2 om op te starten. Zou je dan dag 2 3 caps nemen, dag 3 4, dag 4 5 en dan op 5 blijven? Het grote energiegevoel moet dan hetzelfde blijven op 5 caps omdat het door de perfect burn komt?

Erg veel dank, en zou je de Vaso Grow opbouwen naar 5 capsules. Neem er nu 2 om op te starten. Zou je dan dag 2 3 caps nemen, dag 3 4, dag 4 5 en dan op 5 blijven? Het grote energiegevoel moet dan hetzelfde blijven op 5 caps omdat het door de perfect burn komt?
Inderdaad, je kan eigenlijk direct wel naar 5 capsules gaan hoor. Dat is geen enkel probleem. Het energiegevoel is inderdaad hetzelfde. Het kan na verloop van tijd afnemen, dit omdat het lichaam dan enigzins gewenning heeft. [Link niet meer beschikbaar] zal dat niet zo snel hebben, aangezien het een heftige burner is.

WTF ST#CK!

bannerwt.jpg

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online!
Swollen
28 doseringen (THT 12-13) voor 9,90!

Mutant Whey

2270 gram voor 34.50

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7,50

Creatine
300 gram voor 15.90

Ripped!
60 caps voor 11,90

Multi Men

Maandverpakking voor 2.90

Mooi die creatine, wilde hem deze week kopen maar ik dacht even wachten tot Vrijdag.

Overigens kom je niet terecht op de producten als je op de links klikt in je bericht...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven