MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe komt dat bodylab en sportfood het wel al aanbieden?
Dat durf ik niet te zeggen, ik kan niet zien waar BodyLab & Sportfood haar producten vandaan haalt. Wij kopen altijd in via de veilige officiele kanalen. Dit geeft ontzettend veel voordelen, zoals snel voorraad en vaak ook als eerste aan te bieden evenals leuke acties. Zoals we in het verleden hebben gehad met de Assault 1+1, Assault + creatine of Creatine 1+1 van MusclePharm. Helaas duurt het deze keer wat langer met de Arnold Series, we hadden eind oktober verwacht maar is een weekje vertraagd. We hebben in ieder geval de Iron Whey, Iron Cre3 en Iron Mass al voorradig van de [Link niet meer beschikbaar] :) De rest verwachten we eind deze week of begin volgende ewek nog :)

Ralf

Hey B&F,

ik zag dat jullie superfood in de aanbieding hebben, tof!
vraagje klopt het dat de kokosolie van omega en more alleen de variant 500ml in de aanbieding is?

mvg,

Hey B&F,

ik zag dat jullie superfood in de aanbieding hebben, tof!
vraagje klopt het dat de kokosolie van omega en more alleen de variant 500ml in de aanbieding is?

mvg,
Dat klopt inderdaad. De aanbiedingen die op de site staan, zijn de superfood aanbiedingen :)

Ralf

Netjes opgelost, heb het pakketje binnen!
Super, graag gedaan. Jij ook bedankt he :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen , geldig tot 8 november 2013.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

Oh Yeah Mix Bars
10 repen voor 9.90!

Komen de andere smaken van soja isolaat van b&f binnenkort weer terug? Ik zie nu dat alleen chocola verkrijgbaar is.

Komen de andere smaken van soja isolaat van b&f binnenkort weer terug? Ik zie nu dat alleen chocola verkrijgbaar is.
Uiteraard verwachten wij de andere smaken van de Soja eiwit ook weer voorradig. Hij is reeds in productie. We hopen deze met circa 2-3 weken weer voorradig te hebben.

Ralf

Ik was helemaal enthousiast over de nieuwe weekaanbieding aangezien DRIVE in de aanbieding stond! Zondag bestellen heeft geen zin dacht ik nog want dan heb je het toch een Dinsdag in huis. Nu wou ik net bestellen en hebben ze het er Goddomme afgehaald. Gelijk gebeld en volgens de aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn kwam het doordat het niet meer mocht van hun leverancier. Ik voel me om eerlijk te zijn gewoon keihard genaaid aangezien er staat tot 8 November en heb dit ook tegen deze mevrouw gezegd. Nu kwam ze aanzetten met een lullige kortingscode van €5,- waar ik natuurlijk helemaal geen reet aan heb. Ik zou het fijne hiervan wel is willen weten. Niet mogen van een leverancier? het staat er al 2 dagen op... Zoals de zaken er nu voor staan laat ik heel me bestelling zitten en mijd ik B&F ook in de toekomst want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Middels privébericht alles netjes opgelost. B&F is een aanrader. Erg professioneel hoe ze met klachten van klanten omgaan. Of vooral hoe Ralf ermee omgaat. Mijn complimenten.

mijn bestelling is helemaal niet aangekomen.

Middels privébericht alles netjes opgelost. B&F is een aanrader. Erg professioneel hoe ze met klachten van klanten omgaan. Of vooral hoe Ralf ermee omgaat. Mijn complimenten.
Super, leuk om te horen :thumbs: We doen enorm ons best en leuk om af en toe een complimentje te krijgen. Dankje!
mijn bestelling is helemaal niet aangekomen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor.:rolleyes: Als je mij een privébericht wilt sturen met jouw ordernummer, zoek ik het voor je uit.

Ralf

grapje ik heb niks besteld. hihi

Ik voel me genaaid door b%fshop zag en top actie dat was tot 8november t heete drive dus ik dacht hmm dat moet ik ff snel kopen dus dacht koop t maandag met all me andere supplememten is de actie verdwenen ik dacht meen je niet tis niet eens 8november dus ik bellen zeg klopt iets niet drive is weer zelfde prijs zegt die vrouw tegen mij ja mochten niet meer verkopen dus ja ik wil drice hebben maar niet voor normale prijs heb recht op de actie anders moeten ze geen misleidende dibgen zetten van duurt tot zo lang zeg ken je me geen korting geven komt ze aan met 5euro code dacht actie was bijna 30goedkopers dus wat heb ik daar aan voel me gwn genaaid t hoort niet zo ze moeten dan vergelijkende compensatie geven nu ga ik denk niet meer mij supplementen halem bij bodyenfitshop terwijl ik al lang hierkoop

Ik was helemaal enthousiast over de nieuwe weekaanbieding aangezien DRIVE in de aanbieding stond! Zondag bestellen heeft geen zin dacht ik nog want dan heb je het toch een Dinsdag in huis. Nu wou ik net bestellen en hebben ze het er Goddomme afgehaald. Gelijk gebeld en volgens de aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn kwam het doordat het niet meer mocht van hun leverancier. Ik voel me om eerlijk te zijn gewoon keihard genaaid aangezien er staat tot 8 November en heb dit ook tegen deze mevrouw gezegd. Nu kwam ze aanzetten met een lullige kortingscode van €5,- waar ik natuurlijk helemaal geen reet aan heb. Ik zou het fijne hiervan wel is willen weten. Niet mogen van een leverancier? het staat er al 2 dagen op... Zoals de zaken er nu voor staan laat ik heel me bestelling zitten en mijd ik B&F ook in de toekomst want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Ik voel me genaaid door b%fshop zag en top actie dat was tot 8november t heete drive dus ik dacht hmm dat moet ik ff snel kopen dus dacht koop t maandag met all me andere supplememten is de actie verdwenen ik dacht meen je niet tis niet eens 8november dus ik bellen zeg klopt iets niet drive is weer zelfde prijs zegt die vrouw tegen mij ja mochten niet meer verkopen dus ja ik wil drice hebben maar niet voor normale prijs heb recht op de actie anders moeten ze geen misleidende dibgen zetten van duurt tot zo lang zeg ken je me geen korting geven komt ze aan met 5euro code dacht actie was bijna 30goedkopers dus wat heb ik daar aan voel me gwn genaaid t hoort niet zo ze moeten dan vergelijkende compensatie geven nu ga ik denk niet meer mij supplementen halem bij bodyenfitshop terwijl ik al lang hierkoop

Als ik dit geweten had, had ik ook opgebeld met dit verhaal om een kortingscode van 5 euro te halen :roflol:

Veel gedachtes heb jij zo op de woensdagavond "smurfie"

Als je het product besteld had en het was uitverkocht geraakt, dan had je deze alsnog van ons gekregen. Dat is nooit een probleem. Ik begrijp dat het vervelend is en je het natuurlijk als een teleurstelling ervaart. Wij willen onze klanten altijd een goed gevoel geven en je alsnog tegemoet komen. Dat hebben we aangeboden. Wij hebben onze prijzen moeten aanpassen en dat is ook vervelend. Wij mogen daar onze weekaanbiedingen/prijzen aanpassen mits dat nodig is en dat was in nu het geval. Ik hoop dat je het ook van onze kant begrijpt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

De weekaanbiedingen, alleen vandaag nog!
Whey Hydrolisaat
2000 gram voor 36.25!

Muscle Protect
500 gram voor 18.00

Mass Perfection

2200 gram voor 19,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 16,50!

Pro-Antium
50 shakes voor 37.50!

Oh Yeah Mix Bars
10 repen voor 9.90!

Levering net binnengekomen, maar voor de eerste keer verkeerd geleverd: ik had Carnivor protein besteld omdat ik lactose intolerant ben, maar kreeg de Carnivor mass binnen, niet erg handig als je in de cut zit....

Laatst bewerkt:
Levering net binnengekomen, maar voor de eerste keer verkeerd geleverd: ik had Carnivor protein besteld, maar kreeg de Carnivor mass binnen, niet erg handig als je in de cut zit....

Ze hadden je profiel opgezocht bij t verwerken van je bestelling. Ze vonden je een ecto dus hadden ze de weightgainer opgestuurd

Levering net binnengekomen, maar voor de eerste keer verkeerd geleverd: ik had Carnivor protein besteld omdat ik lactose intolerant ben, maar kreeg de Carnivor mass binnen, niet erg handig als je in de cut zit....
In de cut is dat nou net iets, wat je niet nodig hebt natuurlijk. Ons excuses hiervoor. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw ordernummer? Dan lossen we dat natuurlijk netjes voor je op!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven