AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling is binnen, top service bedankt voor de samples crack.

Laatst bewerkt:
Waneer hebben jullie Scivation whey weer op vooraad?

ben nu 3 dagen 3 keer per dag aan jullie huismerk bcaa´s poeder en bodyenfitshop huismerk creatine ethyl ester poeder, prima te pruimen hoor, glijd zo naar binnen met wat dextrose of maltodextrine in een halve liter water.

goed spul.

Enig idee wanneer jullie de Elite Liquid Protein ampullen weer kunnen leveren?

Ik zit er aan te denken om te beginnen met creatine. Ik neem momenteel ook Serious Mass van Optimum nutrition. Welke creatine raad je mij aan om mee te beginnen?

Ik zit er aan te denken om te beginnen met creatine. Ik neem momenteel ook Serious Mass van Optimum nutrition. Welke creatine raad je mij aan om mee te beginnen?

Als je voor het eerst creatine neemt dan zou ik gewoon voor monohydraat kiezen. Werkt goed en niet duur..

Hey even een vraagje ik had een potje creatine ethyl ester besteld. Maar nu is het niet echt poeder maar meer klonterig hoort dit zo, of.. ??

Hey even een vraagje ik had een potje creatine ethyl ester besteld. Maar nu is het niet echt poeder maar meer klonterig hoort dit zo, of.. ??

Klopt, Creatine ethyl ester klontert snel bij aanraking met lucht. De kwaliteit van de creatine verandert daardoor niet, alleen moet u de klontertjes weer even fijn maken. Dit probleem doet zich niet alleen voor bij ons maar dat geldt voor elk merk. Sommige merken vermengen het met anti-klontermiddelen, maar die zijn dan juist eerder ongezond en kwaliteitverminderend.

Jaaa ik ben ook heel tevreden over bodyenfitshop.

Ik heb er al aardig wat klantjes aangebracht haha en ik heb zelf ook al de nodige hoeveelheid spullen besteld. Altijd snel en goed.

Even een vraagje zal NOX Pump van Dorian Yates ooit nog terug komen, want die zal ik toch graag eens proberen!

ik heb ook de klonterige creatine ethyl ester, gewoon in water scheppen, in je shake beker, schudden, met 5 seconden is ie opgelost, nergens last van. ik doe het altijd samen met maltodexrine suikers en bcaa´s in water, er zitten wel altijd wat witte stipjes in het water, maar ik proef er niks van, gewoon denken dat het goed voor je is en dan gaat het zo naar binnen, ik neem het 3 keer per dag en het bevalt me goed

Een Crack sample zit bij elke bestelling;)

Die shit is echt heftig! Het kickte pas aan het einde van mn training echt goed in, had het gevoel alsof ik een marathon kon sprinten! Heb mn training daarom afgemaakt met een stuk van ongeveer 10km fietsen, grotendeels met tegenwind maar had daar weinig last van! Heb nu pas het gevoel dat ik wat rustiger word.

Een serving van 45gr is misschien wat veel voor mij en volstaat 30gr ook wel :D De volgende keer neem ik het een half uur voor mijn maaltijd die ik een anderhalf uur voor de training eet, dan piekt het beter met mijn training.

Heb het vandaag zo gebruikt:

13:15 100gr havermout, 250gr magere kwark met 20gr gebroken lijnzaad, 250ml water gedronken

14:15 1 zakje Crack met 450ml water

15:00-17:00 trainen --> 15min warming-up, 75min kracht, 30min cooling down

Goede pomp ook, moest wel oppassen bij sommige sets omdat het weleens zwart voor mn ogen werd hahaha

Dymatize heeft een kleine vertraging.
Ik hoop nog deze week...uiterlijk begin volgende week.

Oke jammer, ik vind die ampullen echt super handig voor op school en werk enzo.

Er staat btw dat er 45 gram amino's inzitten, maar het zijn toch gewoon vloeibare eiwitten? (net als in bijv. Whey)
Het zijn toch geen vrije aminozuren die in 10 minuten al volledig zijn opgenomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven