Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Perfect Muscle Shake is binnen, en wat is dit makkelijk weg te drinken zeg.. Smaak is prima (Cookies N Cream). Ben alleen benieuwd of het klopt dat er een kleinere maatschep bij zit dan die van de mass perfection?

Hoeveel caffeine zit er in die green tea slank?
Dat is 0,9% per 100mg. Het is ongeveer per capsule 5mg (1mg per 100mg).:cool:
De Perfect Muscle Shake is binnen, en wat is dit makkelijk weg te drinken zeg.. Smaak is prima (Cookies N Cream). Ben alleen benieuwd of het klopt dat er een kleinere maatschep bij zit dan die van de mass perfection?
Bedankt voor je complimenten. Dat klopt inderdaad de maatschep is kleiner, maar klopt helemaal. Bij de Perfect Muscle Shake is 2 maatscheppen 60 gram. :) Mass Perfection heeft een grotere maatschep, doordat de koolhydraten (voornamelijk oats) een andere soortelijk gewicht hebben waardoor je daar voor het idee meer van moet nemen. :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Is er al iets bekent wanneer de gele Animal T-shirts maat L weer binnenkomen? Mijn order staat nog steeds op backorder. C1309771

Is er al iets bekent wanneer de gele Animal T-shirts maat L weer binnenkomen? Mijn order staat nog steeds op backorder. C1309771
We hopen met 1-2 weken. Dit omdat onze leverancier ze niet voorradig heeft. We hopen dat we ze dan weer voorradig hebben. Mocht je graag een alternatief shirt willen, kan dat natuurlijk ook. Het mag gerust een paar euro duurder zijn, als je me dan een privébericht stuurt met je wens, regel ik dat vandaag nog :)

Ralf

Heb er de mutant mass besteld en de multi men vitaminen, bevalt me erg goed hoe snel het bezorgd word en je hebt het altijd de dag erna binnen. Zeer tevreden over het assortiment ook over jullie body en fit merken zeker over de whey perfection. Ik blijf er in ieder geval nog lang bestellen als ik wat nodig heb.

Haha, het moet toeval zijn. Het is voor ons altijd lastig om met iedereen rekening te houden en hoop dat je dat ook begrijpt. :) Wat betreft de Grow, jazeker, aankomende week verwachten we weer een flinke voorraad te ontvangen. Als je je aanmeld op het productnotificatie, dan ontvang je als eerste een mail, zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte:cool:

Ralf
ja dat begrijp ik wel hoor, alleen heel apart dat het me nu al 3 weken achter elkaar gebeurt.
maar goed, voor die paar euro is het niet zo'n ramp. heb het toch nodig.

en ik kijk vaak genoeg op de site, dus notificatie is niet nodig:D

verder heb ik vandaag de swollen binnen gehad die in de aanbieding was.
kan begrijpen waarom die niet zo lang meer houdbaar is, het potje was een grote massa geworden.
maar na een kleine 10 minuten met een mes er in rammen is het weer allemaal poeder:p

Heb er de mutant mass besteld en de multi men vitaminen, bevalt me erg goed hoe snel het bezorgd word en je hebt het altijd de dag erna binnen. Zeer tevreden over het assortiment ook over jullie body en fit merken zeker over de whey perfection. Ik blijf er in ieder geval nog lang bestellen als ik wat nodig heb.
Wow, wat een mooie complimenten. Het is altijd leuk om terugkerende klanten te zien:) Tot de volgende bestelling.
ja dat begrijp ik wel hoor, alleen heel apart dat het me nu al 3 weken achter elkaar gebeurt.
maar goed, voor die paar euro is het niet zo'n ramp. heb het toch nodig.

en ik kijk vaak genoeg op de site, dus notificatie is niet nodig:D

verder heb ik vandaag de swollen binnen gehad die in de aanbieding was.
kan begrijpen waarom die niet zo lang meer houdbaar is, het potje was een grote massa geworden.
maar na een kleine 10 minuten met een mes er in rammen is het weer allemaal poeder:p
Dat is inderdaad natuurlijk vervelend. Ik begrijp dat heel goed maar leuk dat je het zo positief opvat. Je kan natuurlijk ook altijd nog een extra verpakking bestellen, dan heb je weer een goede voorraad staan. Swollen is inderdaad in de aanbieding vanwege zijn korte THT. Sommige potjes zijn van structuur iets harder en andere weer zacht. Even flink schudden doet wonderen:D Goed weekend!

Ralf

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Binnenkort verwachten wij weer nieuwe producten binnen te krijgen! Neem snel een kijkje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Ik heb afgelopen week voor het eerst super foods besteld bij de Body en Fitshop! En ik moet zeggen toen ik het pakket open maakte zag ik meteen hoe professioneel mijn bestelling ingepakt was!
Mijn glazen pot met Kokosolie was perfect verpakt met vulsel!

Ga zo door jongens!

Ik heb afgelopen week voor het eerst super foods besteld bij de Body en Fitshop! En ik moet zeggen toen ik het pakket open maakte zag ik meteen hoe professioneel mijn bestelling ingepakt was!
Mijn glazen pot met Kokosolie was perfect verpakt met vulsel!

Ga zo door jongens!��
Wow bedankt voor de mooie complimenten. Bedankt voor je korte review over onze shop. Ik weet zeker dat de Superfoods je gaan bevallen evenals de Kokosolie. Laat je het ons over een tijdje weten? :) Goed weekend!

Ralf

Hoelang duurt het nog voordat The System in jullie assortiment komt?

Ultra-micronized BCAA's

Hi B&F,

Allereerst complimenten vd uitbreiding met al die superfoods!

Vraagje: lijkt het jullie geen goed idee om voor de Miconized BCAA's een frisse lemon smaak te fixen. Sommigen vinden die wat chemische vruchtensmaakjes wel lekker, maar bij de meeste reviews lees ik toch een opmerking erover (blijft een top-product hoor, begrijp me niet verkeerd).

Bijvoorbeeld de lemon smaak van White Flood (Controlled Labs), zoiets gaat er bij de meesten wel beter in denk ik (of orange ofso).

Thanks vd reactie!

altijd snel bezorgd. helemaal top.

Ik heb een tijdje geleden ZMA van Optimum Nutrition besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/optimum-nutrition/zma/

Maar als ik op de pot kijk die ik heb gekregen zie ik Universal en is het deze pot:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/universal/zma-pro/

Hoe zit dat?

waarom heb je niet gewoon eigen merk anabolic zma besteld ? als ik vragen mag (serieuze vraag !)
zitten alle 3 producten (optimum / animal / eigen merk) EXACT zelfde ingredienten in

waarom heb je niet gewoon eigen merk anabolic zma besteld ? als ik vragen mag (serieuze vraag !)
zitten alle 3 producten (optimum / animal / eigen merk) EXACT zelfde ingredienten in

Omdat ik Optimum Nutrition een goed merk vindt, en dat eigenlijk de beste zijn die je kunt krijgen. Ook bijvoorbeeld de eiwitten van Optimum Nutrition zijn echt super goed vind ik.

Laatst bewerkt:
Hoelang duurt het nog voordat The System in jullie assortiment komt?
We hopen aankomende week dat dezs voorradig komt :)
Hi B&F,

Allereerst complimenten vd uitbreiding met al die superfoods!

Vraagje: lijkt het jullie geen goed idee om voor de Miconized BCAA's een frisse lemon smaak te fixen. Sommigen vinden die wat chemische vruchtensmaakjes wel lekker, maar bij de meeste reviews lees ik toch een opmerking erover (blijft een top-product hoor, begrijp me niet verkeerd).

Bijvoorbeeld de lemon smaak van White Flood (Controlled Labs), zoiets gaat er bij de meesten wel beter in denk ik (of orange ofso).

Thanks vd reactie!
Bedankt voor je feedback. Het is altijd lastig de juiste smaken te creeeren want je wil iedereen tevreden houden. Ik zal je tip doorgeven :)
altijd snel bezorgd. helemaal top.
Dankje! :)
Ik heb een tijdje geleden ZMA van Optimum Nutrition besteld:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/optimum-nutrition/zma/

Maar als ik op de pot kijk die ik heb gekregen zie ik Universal en is het deze pot:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/universal/zma-pro/

Hoe zit dat?
Hoe bedoel je? Ik help je graag verder :)

Ralf

Wanneer komen alle muscle milk smaken weer op voorraad?

wanneer is jullie D-aspartic acid weer op voorraad? Grtz

Wanneer komen alle muscle milk smaken weer op voorraad?
We hopen de muscle milk snel weer voorradig te hebben. Meestal duurt dit 2 weken maximaal. Ik durf zo geen exacte datum aan te geven wanneer we deze weer voorradig hebben.
Ah zo! Dat is inderdaad niet de bedoeling, ons excuses voor het ongemak. Wil je mij een privebericht sturen met je ordernummer? Dan kijken we er voor je na!

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

wanneer is jullie D-aspartic acid weer op voorraad? Grtz
D-aspartic Acid van ons eigen merk hopen we deze week weer voorradig te hebben. Het gemakkelijkste kun je jouw emailadres achterlaten op de productpagina. Dan krijg je een notificatie zodra het voorradig is. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven