XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net mijn Watermelon amino energy's besteld :D (mijn bestelgeschiedenis van amino energy is echt hilarisch groot)

morgen verjaar ik en wordt dit pakketje lekker thuis geleverd, gooi er maar iets extra's bij als je kunt Ralf! hahahaha :D subtiel niet dan?

C1333075
Haha, heel subtiel. Ik snap de hint ;) Alvast gefeliciteerd he! Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zal je morgen ontvangen :)

Ralf

Ik kreeg een mail, waarin stond dat mijn pakket vertraagd is. Er stond geen nieuwe leverdatum bij. Is er helemaal niks bekend omtrent de nieuwe lever datum?

De 3 servings van assault wanneer kunnen die terug besteld worden?

Krijgen jullie deze week nog een restock binnen van de T-shirts? Want dan wacht ik nog ffies met bestellen.. =D

Ik kreeg een mail, waarin stond dat mijn pakket vertraagd is. Er stond geen nieuwe leverdatum bij. Is er helemaal niks bekend omtrent de nieuwe lever datum?
We kunnen niet met zekerheid zeggen dat alle pakketten morgen geleverd worden, maar zoals het er nu uit ziet, gaat dat lukken. Doordat er dan een "onrustige" situatie heerst op de sorteercentra kan het voorkomen dat er een paar blijven staan. We rekenen erop dat niet/zelden gebeurt. :)
De 3 servings van assault wanneer kunnen die terug besteld worden?
Hierover durf ik geen indicatie te geven. Dit omdat het de oude versie van Assault betreft. Mocht deze weer voorradig komen, vind je deze vanzelf op de site.
Krijgen jullie deze week nog een restock binnen van de T-shirts? Want dan wacht ik nog ffies met bestellen.. =D
Altijd heel lastig aan te geven. We bestellen wekelijks alle shirts, maar het kan voorkomen, wanneer het niet voorradig is bij de leverancier dat het niet geleverd wordt. Helaas is dit voor mij dus lastig te beoordelen. BIj ons betaal je vanaf 20 euro geen verzendkosten. De prijzen van shirts zitten vaak rond de 20 euro, dus als je er een zakje oats of een multi bij doet. Heb je deze alsnog zonder verzendkosten in huis :)

Ralf

Ok, duidelijk. In principe wordt er worgen dus wel gewoon geleverd.
Bedankt voor het snelle antwoord B&F

Ok, duidelijk. In principe wordt er worgen dus wel gewoon geleverd.
Bedankt voor het snelle antwoord B&F
Daar rekenen we inderdaad wel op. Er is niets zo vervelend dat het pakket niet de volgende dag bezorgd wordt. Je kan altijd voor de zekerheid rond 10-11 uur morgenochtend je T&T nog even bekijken. Dan is het helemaal duidelijk. Als team Body&Fit bieden we natuurlijk ons excuses aan voor het gemaakte ongemak. :rolleyes:

Ralf

Oké thanks Ralf! Bestelling gedaan, ZMA weer aangevuld en even de nieuwe perfect muscle shake (cookies N cream) gaan proberen..

Owee als hij niet lekker is! :P

Die vortex shaker vreet batterijen man. :D Nu maar oplaadbare AAA gekocht. :p

hebben jullie de INJDM poeder nog in jullie assortiment?

verpest het nou niet ibne, ik bedoelde eigenlijk ik neuk je de moeder poeder.

Oké thanks Ralf! Bestelling gedaan, ZMA weer aangevuld en even de nieuwe perfect muscle shake (cookies N cream) gaan proberen..

Owee als hij niet lekker is! :P
DePerfect Muscle Shake Cookies is de eerste smaak die ik gehad heb en was er meteen aan verkocht. Als je ervan houd, is het zeker een aanrader. Hij is precies goed van smaak. Je kan er gerust meerdere shakes per dag van drinken, zelfs dan gaat de shake niet vervelen. Bedankt voor je bestelling. Mocht je hem voor 22.00 uur besteld hebben, dan ontvang je deze morgen.
Die vortex shaker vreet batterijen man. :D Nu maar oplaadbare AAA gekocht. :p
Het is het waard, want je hebt wel een heerlijke frisse romige shaker. Zolang je hem niet als blender gebruikt, kan je er zeker een langere periode mee:cool:
hebben jullie de INJDM poeder nog in jullie assortiment?
Het spijt me, maar ik weet niet precies wat je bedoeld. Als je het zou toe willen lichten, help ik je graag verder :)

Ralf

Daar rekenen we inderdaad wel op. Er is niets zo vervelend dat het pakket niet de volgende dag bezorgd wordt. Je kan altijd voor de zekerheid rond 10-11 uur morgenochtend je T&T nog even bekijken. Dan is het helemaal duidelijk. Als team Body&Fit bieden we natuurlijk ons excuses aan voor het gemaakte ongemak. :rolleyes:

Ralf

Mailtje van TNT gekregen ivm bezorging vandaag. Een dag later is uiteraard geen probleem, ik vroeg het eigenlijk alleen omdat er geen nieuwe bezorg datum bekend was bij tnt en de Swollen maar beperkt houdbaar is.

bedankt voor de reacties, ik snap dat de fout absoluut niet bij jullie lag.

Mailtje van TNT gekregen ivm bezorging vandaag. Een dag later is uiteraard geen probleem, ik vroeg het eigenlijk alleen omdat er geen nieuwe bezorg datum bekend was bij tnt en de Swollen maar beperkt houdbaar is.

bedankt voor de reacties, ik snap dat de fout absoluut niet bij jullie lag.
Graag gedaan hoor. Daarvoor ben ik hier. Als je mij jouw ordernummer wilt sturen, zal ik voor je kijken wat de status van je pakket is. Dan stuur ik je die even door.

Ralf

Thanks TNT op mijn vrije dag alsnog naar mijn werk....:mad:

Thanks TNT op mijn vrije dag alsnog naar mijn werk....:mad:
Dat is inderdaad vervelend als er een dag vertraging is ontstaan.:rolleyes:

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

De weekaanbiedingen staan online!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

hoe jullie het elke keer doen weet ik niet, maar altijd als ik iets bestel is het de week erna in de week aanbieding.
nu magnificent, eerst ripped.... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

verder; komt ''grow'' ooit nog is terug?
en wat zou nou een goeie vervanger voor magnificent zijn waar geen crea in zit? anders zit ik straks weer met 4 potten en moet ik zelf me post-workout gaan maken.

De weekaanbiedingen staan online!
Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

hoe jullie het elke keer doen weet ik niet, maar altijd als ik iets bestel is het de week erna in de week aanbieding.
nu magnificent, eerst ripped.... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

verder; komt ''grow'' ooit nog is terug?
en wat zou nou een goeie vervanger voor magnificent zijn waar geen crea in zit? anders zit ik straks weer met 4 potten en moet ik zelf me post-workout gaan maken.
Haha, het moet toeval zijn. Het is voor ons altijd lastig om met iedereen rekening te houden en hoop dat je dat ook begrijpt. :) Wat betreft de Grow, jazeker, aankomende week verwachten we weer een flinke voorraad te ontvangen. Als je je aanmeld op het productnotificatie, dan ontvang je als eerste een mail, zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerste op de hoogte:cool:

Ralf

Hoeveel caffeine zit er in die green tea slank?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven