MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil tussen now foods omega 3 en die van marinol en welke is beter? Laatste tijd nogal last weer van droge huid dus ben van plan weer visolie te nemen. Moet er wel bij zeggen dat ik van now foods altijd wel beetje last van acne kreeg.

Wat is het verschil tussen now foods omega 3 en die van marinol en welke is beter? Laatste tijd nogal last weer van droge huid dus ben van plan weer visolie te nemen. Moet er wel bij zeggen dat ik van now foods altijd wel beetje last van acne kreeg.
Met Marinol Omega-3 pak je de absolute top kwa Omega-3. Je hebt een hele zuivere en hoger gedosseerde Omega-3. Deze raden we altijd aan omdat we de kwaliteit ervan kunnen garanderen. Deze zou ik je dan ook aanbevelen. Now Foods is daarintegen iets goedkoper en heeft ook een iets lagere waarden.

Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste

Ralf

Met Marinol Omega-3 pak je de absolute top kwa Omega-3. Je hebt een hele zuivere en hoger gedosseerde Omega-3. Deze raden we altijd aan omdat we de kwaliteit ervan kunnen garanderen. Deze zou ik je dan ook aanbevelen. Now Foods is daarintegen iets goedkoper en heeft ook een iets lagere waarden.

Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste

Ralf

De DHA en EPA waarde had ik idd gezien, maar deze is dus nog zuiverder en zit er nog verschil in kwa ingrediënten die beter zijn?

De DHA en EPA waarde had ik idd gezien, maar deze is dus nog zuiverder en zit er nog verschil in kwa ingrediënten die beter zijn?
Nee, er zit eigenlijk geen verschil in verder. Wij zijn enorm tevreden over de Marinol en de kwaliteit is enorm goed. Vandaar wij deze altijd aanbevelen.

Ralf

Kokosmeel, .... nice!

Gebruik al ruim een jaar Marinol nu en ben er ontzettend tevreden over! Geen last van acne ook :)

Zo, dat tarwegras zit hoog in vezels!

Kunnen jullie iets vertellen over de smaak? Denk er namelijk over om bij mijn volgende bestelling een zakje mee te bestellen, en 1-2 eetlepels toe te voegen aan een shake. Heb alleen geen zin om telkens een hooibaal naar binnen te moeten werken.

Dankje! Een hele mooie toevoeging. We zijn trots op ons eigen merk Superfoods :)
Gebruik al ruim een jaar Marinol nu en ben er ontzettend tevreden over! Geen last van acne ook :)
:thumbs:

Kunnen jullie iets vertellen over de smaak? Denk er namelijk over om bij mijn volgende bestelling een zakje mee te bestellen, en 1-2 eetlepels toe te voegen aan een shake. Heb alleen geen zin om telkens een hooibaal naar binnen te moeten werken.
Ik heb het zelf ook al een tijdje in gebruik. De eerste keer smaakt het inderdaad vreemd en is het wennen. Het is na een tijdje heel gewoon en ga je eraan wennen. Met zulke voedingswaarden en heel veel ervaringen geven ook aan dat het goed werkt, dus zeker de moeite waard ;)

Ralf

B&F,
Hebben jullie nog de 'oude' b&f t-shirts, basic zwart met enkel het logo?
En zo nee, komen die nog terug?
Of blijven jullie enkel die feed the beast-shirts verkopen?

Thanks!

Heb het ook. Smaakt naar 'aarde'. Vind het persoonlijk echt goed te doen.

B&F,
Hebben jullie nog de 'oude' b&f t-shirts, basic zwart met enkel het logo?
En zo nee, komen die nog terug?
Of blijven jullie enkel die feed the beast-shirts verkopen?

Thanks!
Wat betref de kleding zijn we nog niet helemaal over uit. We gaan in ieder geval weer iets anders, leuks doen dan de Feed the Beast shirts :)
Heb het ook. Smaakt naar 'aarde'. Vind het persoonlijk echt goed te doen.
Dankje :) Ik vond het zelf in het begin erg wennen, maar daarna is het prima. Je hebt een stukje natuur in één beker haha.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Even een korte mededeling voor alle klanten die gisteren een pakket bij ons besteld hebben. We werken hard aan om alle gegevens van onze klanten te verhalen en degene die er last van hebben, zullen per email op de hoogte gesteld worden. Wegens een landelijke storing bij PostNL Pakketten op 13-11-2013 zijn er in het hele land voorraden van pakketten ontstaan die niet verwerkt zijn. Hierdoor is het mogelijk dat als u een bestelling heeft geplaatst op 13-11-2013, dit pakket mogelijk niet wordt aangeboden vandaag. PostNL Pakketten stelt alles in werking om uw pakket zo spoedig mogelijk te kunnen verwerken en bezorgen.

Ralf

Kokosolie extra virgin

Extra Virgin Kokosolie is de absolute topkwaliteit onder de kokosoliën. Sporters en mensen op dieet: bakken, wokken en braden doe je vanaf nu met Body & Fit kokosolie! De olie is 100% biologisch, ongeraffineerd en koudgeperst.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kokosolie extra virgin kenmerken:
- Geen bewerkingen of toevoegingen
- Alle gezonde stoffen zijn behouden
- Minder calorieën, goed voor de slanke lijn
- Geeft snelle energie
- Bevat alleen goede vetten
- bevat 50% laurinezuur
- Verbeterd de opname van onder andere calcium en magnesium
- Verhoogt cholesterol niet

groene animal shirts nog verwacht volgende week?

Zag die kokosolie gisteren bij verwacht staan toen ik jullie nieuwe lijn bekeek. Ik vraag me toch af, hadden jullie dit idee al langer of zagen jullie dat de nieuwe superfoods die jullie ingekocht hadden (mattisson, terrasana enz.) goed genoeg liepen om te concluderen dat hier wel een markt was? Als het een 'nieuw' idee was dan ging dat toch allemaal vrij snel :)

Hier twee video's over kokosolie, deze twee zijn er heel lovend over:

http://www.youtube.com/watch?v=whC-z3LCzcM

En deze is iets conservatiever:

http://www.youtube.com/watch?v=k5fdwabkN-Y

En voor de mensen die door onderzoeken willen spitten:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=coconut+oil+human

Zag die kokosolie gisteren bij verwacht staan toen ik jullie nieuwe lijn bekeek. Ik vraag me toch af, hadden jullie dit idee al langer of zagen jullie dat de nieuwe superfoods die jullie ingekocht hadden (mattisson, terrasana enz.) goed genoeg liepen om te concluderen dat hier wel een markt was?http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=coconut+oil+human
Ja, we zijn enorm tevreden over onze [Link niet meer beschikbaar].:) We hebben het in het verleden klein geprobeerd en toen merkten we dat er minder vraag was. We hebben het een tijdje niet verkocht en sinds enkele weken wel weer. Voorheen waren we meer gericht op krachtsporters en we krijgen ook heel veel klanten die een fitte lifestyle willen creëren of behouden. Superfoods past daar enorm goed in. Doordat we gegroeid zijn, meerdere doelgroepen bedienen vinden we dat dit thuis hoort in onze eigen lijn. We willen graag deze uitstraling ook behouden en staan hier ook voor. Dit in het kader van gezond en fitte producten. Superfoods en cocos olie is voor velen een goede en verantwoorde aanvulling :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Tarwegras
Pure Kokosmeel

Kokosolie extra virgin

Extra Virgin Kokosolie is de absolute topkwaliteit onder de kokosoliën. Sporters en mensen op dieet: bakken, wokken en braden doe je vanaf nu met Body & Fit kokosolie! De olie is 100% biologisch, ongeraffineerd en koudgeperst.
Kokosolie extra virgin kenmerken:
- Geen bewerkingen of toevoegingen
- Alle gezonde stoffen zijn behouden
- Minder calorieën, goed voor de slanke lijn
- Geeft snelle energie
- Bevat alleen goede vetten
- bevat 50% laurinezuur
- Verbeterd de opname van onder andere calcium en magnesium
- Verhoogt cholesterol niet

net mijn Watermelon amino energy's besteld :D (mijn bestelgeschiedenis van amino energy is echt hilarisch groot)

morgen verjaar ik en wordt dit pakketje lekker thuis geleverd, gooi er maar iets extra's bij als je kunt Ralf! hahahaha :D subtiel niet dan?

C1333075

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven