AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net weer een order geplaatst

Uw ordernummer is: C1340919

doe er iets leuks mee

You guys, why don't import also other awesome flavour for Optimum Nutrition Gold Standard Whey? I loved Cake batter and Choccolate Mint while I still was in Italy (and if you check, those are between the most popular!).

You guys, why don't import also other awesome flavour for Optimum Nutrition Gold Standard Whey? I loved Cake batter and Choccolate Mint while I still was in Italy (and if you check, those are between the most popular!).
We would like to have available to it, but these flavors are not in stock at our supplier.:rolleyes:

Ralf

hey,

ik zie dat grow eindelijk weer terug is.
alleen is de samenstelling veranderd? want het wordt nu als zijnde ''nieuw'' aangeprezen...

verder is de nieuwe prijs wel goed :D
alleen wil wel graag weten wat er veranderd is?

hey,

ik zie dat grow eindelijk weer terug is.
alleen is de samenstelling veranderd? want het wordt nu als zijnde ''nieuw'' aangeprezen...

verder is de nieuwe prijs wel goed :D
alleen wil wel graag weten wat er veranderd is?
Dat klopt inderdaad. Grow! is weer terug voorradig:cool: Ze zeggen dat je nooit een succesformule moet veranderen, dus dat is ook niet gebeurd. Doordat hij een langere periode is uitverkocht hebben we deze als nieuw aangegeven. Nieuw binnen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat klopt inderdaad. Grow! is weer terug voorradig:cool: Ze zeggen dat je nooit een succesformule moet veranderen, dus dat is ook niet gebeurd. Doordat hij een langere periode is uitverkocht hebben we deze als nieuw aangegeven. Nieuw binnen:D
gelukkig, dan weet ik tenminste wat ik in huis haal.

nog even wachten op de nieuwe weekaanbiedingen, anders bestel ik vast iets wat vervolgens in de aanbieding komt:p

vrijdag komen nieuwe weekaanbiedingen toch?

gelukkig, dan weet ik tenminste wat ik in huis haal.

nog even wachten op de nieuwe weekaanbiedingen, anders bestel ik vast iets wat vervolgens in de aanbieding komt:p

vrijdag komen nieuwe weekaanbiedingen toch?
Dat weet je bij ons altijd, met elk product. :thumbs: Anders kun je dat hier gerust vragen, wij zijn hier dagelijks aanwezig om op alle vragen te reageren. Elke vrijdag komen er nieuwe weekaanbiedingen. We zullen weer 6 toppers hebben ;)

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

Kleine order geplaatst, aanbieding heeft me toch overgehaald glucosamine te proberen voor mn gewrichten. Vorige keer laten staan maar nu toch maar wel!

Ordernummer: C1341954

Kleine order geplaatst, aanbieding heeft me toch overgehaald glucosamine te proberen voor mn gewrichten. Vorige keer laten staan maar nu toch maar wel!

Ordernummer: C1341954
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen en verwerken. Glucosamine is een goede keus. Laat je weten wat je er van vindt? Uiteraard morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Bij Berry de Mey is de Palatinose goedkoper dan bij jullie standaardprijs (dus niet de actie)
2kg voor €24,95: www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/koolhydraten/palatinose/
Hoe kom je bij deze berekening? Uitgaande van de scherpste prijs bij Berry de Mey, is dat je 6 kilo Palatinose afneemt. Dus 3x2kg = 71.85kg. Als je bij ons 6x1kg afneemt betaal je 47.40 euro. Bij ons ben je meer dan 25 euro goedkoper uit :)

Ralf

Bij Berrie de Mey:
€24,95 per 2kg Palatinose (prijs voor 1 pot van 2kg).
Bij Body&Fit (niet de introductieaanbieding):
€14,90 per 1kg Palatinose.
€29,80 per 2kg Palatinose (ervan uitgaande dat er niet nog een korting bovenop komt).

Het is misschien wat vooruit lopen op de introductie aanbieding, maar is meer ter informatie ;)
Desondanks is het nu zeer scherp geprijsd!

Bij Berrie de Mey:
€24,95 per 2kg Palatinose (prijs voor 1 pot van 2kg).
Bij Body&Fit (niet de introductieaanbieding):
€14,90 per 1kg Palatinose.
€29,80 per 2kg Palatinose (ervan uitgaande dat er niet nog een korting bovenop komt).

Het is misschien wat vooruit lopen op de introductie aanbieding, maar is meer ter informatie ;)
Desondanks is het nu zeer scherp geprijsd!
Oh, op die manier. Dankje! Maak je geen zorgen, we blijven de goedkoopste:cool: Palatinose

We would like to have available to it, but these flavors are not in stock at our supplier.:rolleyes:

Ralf

Sterk Engels, Ralf :roflol:

On-topic: mijn oom heeft een licht tintelend gevoel rond zijn mond na inname van de Multi Men, dit verdwijnt vrij snel. Kan dit komen door de maca? Vond het een beetje raar maar hij had hetzelfde bij iets van 1g beta-alanine dus misschien gewoon iets gevoeliger dan de gemiddelde mens?

Sterk Engels, Ralf :roflol:

On-topic: mijn oom heeft een licht tintelend gevoel rond zijn mond na inname van de Multi Men, dit verdwijnt vrij snel. Kan dit komen door de maca? Vond het een beetje raar maar hij had hetzelfde bij iets van 1g beta-alanine dus misschien gewoon iets gevoeliger dan de gemiddelde mens?
Haha, Engels ligt me niet zo goed. Kan me doorgaans prima redden met de Engelse taal:rolleyes: Dit is nieuw voor mij en heb het niet vaker gehoord. Ik durf zo niet aan te geven door welk ingrediënt dit komt.

Ralf

Hoi B&F,

Ik doe de laatste paar maanden veel HIIT en kracht- en uithoudingsvermogen trainingen. 1x in de week doe ik een full body superset workout in de gym en 4x per week ong doe ik veel HIIT kettlebell en bodyweight trainingen (vaak in de ochtend op nuchtere maag).

Om spierverlies tegen te gaan neem ik nu voor mijn training "BCAA, Glutamine en Leucine". Is dit een goede keuze of is er een betere keuze (Muscle Protect). Ik wil in principe geen whey shakes oid nemen. Alleen als ik op nuchtere maag train of zware cardio ga doen BCAA en EAA tot me nemen.

Welke optie van de BCAA EAA raad je aan?

Hoi B&F,

Ik doe de laatste paar maanden veel HIIT en kracht- en uithoudingsvermogen trainingen. 1x in de week doe ik een full body superset workout in de gym en 4x per week ong doe ik veel HIIT kettlebell en bodyweight trainingen (vaak in de ochtend op nuchtere maag).

Om spierverlies tegen te gaan neem ik nu voor mijn training "BCAA, Glutamine en Leucine". Is dit een goede keuze of is er een betere keuze (Muscle Protect). Ik wil in principe geen whey shakes oid nemen. Alleen als ik op nuchtere maag train of zware cardio ga doen BCAA en EAA tot me nemen.

Welke optie van de BCAA EAA raad je aan?

Leucine is een bcaa. Bcaa's zijn aminozuren en muscle protect ook, geloof alleen dat muscle protect meer amino's bevat dan bcaa's. Zal dus niet veel uitmaken welke van die 2 je neemt denk ik

Mijn collega heeft het al vanaf thuis voor je gefixed. Vanaf pot één heb je nu al een vaste scherpe prijs van 7,90 voor elke kilo [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is vriendelijk van meneer collega. Maar ik kan pas ten vroegste vrijdag bestellen zodat ik het zaterdag in huis heb. Want ik ben niet veel thuis deze week en ik haat het als mijn pakketje bij de geburen ligt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven