AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer steeds via Pakjegemak mijn amino caps te bestellen maar telkens wanneer ik mijn postcode invoer en daarna op het oranje knop zoeken klikt komt er niets te voorschijn..

Ik zal er direct naar kijken. Je krijgt zo een bericht terug:)
Probeer steeds via Pakjegemak mijn amino caps te bestellen maar telkens wanneer ik mijn postcode invoer en daarna op het oranje knop zoeken klikt komt er niets te voorschijn..
Dat is inderdaad vreemd. Je ziet het "blokje" waarin je PakjeGemak kan selecteren wel? Bij mij werkt het allemaal goed. Heb je jouw plaatsnaam al geprobeerd? Wellicht zit je in een nieuw postcodegebied.

Ralf

Ik zal er direct naar kijken. Je krijgt zo een bericht terug:)

Dat is inderdaad vreemd. Je ziet het "blokje" waarin je PakjeGemak kan selecteren wel? Bij mij werkt het allemaal goed. Heb je jouw plaatsnaam al geprobeerd? Wellicht zit je in een nieuw postcodegebied.

Ralf

Ik heb 3 opties om te leveren:
-Bezorging door PostNL op uw eigen adres
-Bezorging door PostNL op een alternatief adres
-Ophalen bij een PostNL afhaalpunt

Ik wil graag gaan ophalen bij een PostNL afhaalpunt, wat ik doe is ik ving het hokje aan waarna er een kader te voorschijn komt van PostNL om de afhaallocatie te bepalen. Ik voer mij postcode/woonplaats in klik op het oranje knopje -zoeken-. Er gebeurt nu niks waardoor ik niet mijn bestelling kan afronden.

Smaakt de tarwegras-poeder hetzelfde als vers gemalen tarwegras en zijn de voedingswaarden ook even hoog? incl enzymen?

Ik ga binnenkort weer whey + casseïne bestellen, alleen wil het liefst 4540 gram whey ...
Nu is hier geen stack van samen met casseïne..

Komt er in de toekomst nog wel een whey 4540 gram + casseïne 2000 gram (of misschien zelfs 4000 gram) stack ?

Mogguh B&F !

Ik heb E25,- korting ontvangen omdat ik via Kiyoh B&F beoordeeld had. Nu wil ik 10 pakken Slim Rijst bestellen met die korting. Omdat ik korting krijg moet ik wel 3 euro verzendkosten betalen ?

Ik heb 3 opties om te leveren:
-Bezorging door PostNL op uw eigen adres
-Bezorging door PostNL op een alternatief adres
-Ophalen bij een PostNL afhaalpunt

Ik wil graag gaan ophalen bij een PostNL afhaalpunt, wat ik doe is ik ving het hokje aan waarna er een kader te voorschijn komt van PostNL om de afhaallocatie te bepalen. Ik voer mij postcode/woonplaats in klik op het oranje knopje -zoeken-. Er gebeurt nu niks waardoor ik niet mijn bestelling kan afronden.
Dat is inderdaad erg vreemd. Anders zoek je jouw locatie op en doe je "afleveren op alternatief adres". Dan vul je daar alle gegevens in van de afhaallocatie (met jouw naam) en dan komt het zeker goed.
Smaakt de tarwegras-poeder hetzelfde als vers gemalen tarwegras en zijn de voedingswaarden ook even hoog? incl enzymen?
Ja :)
Ik ga binnenkort weer whey + casseïne bestellen, alleen wil het liefst 4540 gram whey ...
Nu is hier geen stack van samen met casseïne..

Komt er in de toekomst nog wel een whey 4540 gram + casseïne 2000 gram (of misschien zelfs 4000 gram) stack ?
Nee, er komt geen stack met de grootverpakking Whey. Dit omdat wij deze producten al in bulkvoordeel (grootverpakking tegen een scherpe prijs) aanbieden. Daardoor kunnen we het helaas niet als stack aanbieden.
Mogguh B&F !

Ik heb E25,- korting ontvangen omdat ik via Kiyoh B&F beoordeeld had. Nu wil ik 10 pakken Slim Rijst bestellen met die korting. Omdat ik korting krijg moet ik wel 3 euro verzendkosten betalen ?
Dat klopt inderdaad. Als het eindtotaal (incl korting) onder de 20 euro is, betaal je inderdaad altijd verzendkosten. Ik begrijp dat het enigszins vreemd is, maar zo werkt de website. In de toekomst gaan we dat wel aanpassen, maar onze site is op dit moment nog niet zo ver.

Ralf

Dan wacht ik nog totdat ik meer moet bestellen :) bedankt

De weekaanbiedingen staan online!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Dan wacht ik nog totdat ik meer moet bestellen :) bedankt
Super, altijd goed! :thumbs:

Komt de Combat van MP nog eens in promotie?
Is wel duur bij jullie, bij BL kost die maar 31, 90.:D

De weekaanbiedingen staan online!
Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Super, altijd goed! :thumbs:

tijd om weer te bestellen met die acties :-)

Komt de Combat van MP nog eens in promotie?
Is wel duur bij jullie, bij BL kost die maar 31, 90.:D
Wanneer je een product goedkoper vind, mag je me altijd een PM sturen. Dan krijg je van me een kortingscode voor het verschil. Ik zal je nu een berichtje sturen :)
tijd om weer te bestellen met die acties :-)
Dankje! :) Het zijn hele goede producten en zeker de Superfoods moet je eens naar kijken.

Ralf

wanneer eens de whey perfection in weekaanbieding ??dat zou pas een knaller worden;)

Dat is inderdaad erg vreemd. Anders zoek je jouw locatie op en doe je "afleveren op alternatief adres". Dan vul je daar alle gegevens in van de afhaallocatie (met jouw naam) en dan komt het zeker goed.

Ralf

Heb zojuist besteld op mijn afhaallocatie, hoop dat er geen problemen komen morgen :)

Is het correct dat bij de palatinose http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/paltinose/body-fit-sportsnutrition/palatinose/ twee stuks duurder is per stuk dan als je één stuk besteld?
Normaal is dat toch omgekeerd?
Dat klopt inderdaad. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee en profiteer van onze fout. Ik heb het zojuist aangegeven bij onze inkoopafdeling. Mijn collega's zullen er dus morgenochtend naar kijken en de prijs weer goed zetten. Bedankt voor je feedback!:)
wanneer eens de whey perfection in weekaanbieding ??dat zou pas een knaller worden;)
De Whey Perfection is eigenlijk altijd in de aanbieding:D Dit komt doordat de Whey prijzen enorm onder druk staan en daardoor zit er bijna geen marge op. Op onze huismerk eiwitten (Isolaat en Whey Perfection) zit zo goed als geen marge om er eens een leuke stunt mee te doen.
Heb zojuist besteld op mijn afhaallocatie, hoop dat er geen problemen komen morgen :)
Super, hartstikke goed om te horen dat het alsnog gelukt is. Mooi op tijd ook, want voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Ook jouw pakket zal uiterlijk 16.00 uur klaar liggen!

Ralf

Dat klopt inderdaad. Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee en profiteer van onze fout. Ik heb het zojuist aangegeven bij onze inkoopafdeling. Mijn collega's zullen er dus morgenochtend naar kijken en de prijs weer goed zetten. Bedankt voor je feedback!:)

Ralf

Ik zal wel wachten tot de fout gecorrigeerd is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven