Ik zou persoonlijk dan de Muscle Protect aanbevelen. Deze is voor op nuchtere maag/trainingen de beste keus om spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan. Deze is net iets uitgebreider en completer voor dit doel dan de BCAA, Glutamine + Leucine.Hoi B&F,
Ik doe de laatste paar maanden veel HIIT en kracht- en uithoudingsvermogen trainingen. 1x in de week doe ik een full body superset workout in de gym en 4x per week ong doe ik veel HIIT kettlebell en bodyweight trainingen (vaak in de ochtend op nuchtere maag).
Om spierverlies tegen te gaan neem ik nu voor mijn training "BCAA, Glutamine en Leucine". Is dit een goede keuze of is er een betere keuze (Muscle Protect). Ik wil in principe geen whey shakes oid nemen. Alleen als ik op nuchtere maag train of zware cardio ga doen BCAA en EAA tot me nemen.
Welke optie van de BCAA EAA raad je aan?
Graag gedaan. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, de Palatinose zal voorlopig scherp geprijsd blijven.Dat is vriendelijk van meneer collega. Maar ik kan pas ten vroegste vrijdag bestellen zodat ik het zaterdag in huis heb. Want ik ben niet veel thuis deze week en ik haat het als mijn pakketje bij de geburen ligt![]()