Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

Ik doe de laatste paar maanden veel HIIT en kracht- en uithoudingsvermogen trainingen. 1x in de week doe ik een full body superset workout in de gym en 4x per week ong doe ik veel HIIT kettlebell en bodyweight trainingen (vaak in de ochtend op nuchtere maag).

Om spierverlies tegen te gaan neem ik nu voor mijn training "BCAA, Glutamine en Leucine". Is dit een goede keuze of is er een betere keuze (Muscle Protect). Ik wil in principe geen whey shakes oid nemen. Alleen als ik op nuchtere maag train of zware cardio ga doen BCAA en EAA tot me nemen.

Welke optie van de BCAA EAA raad je aan?
Ik zou persoonlijk dan de Muscle Protect aanbevelen. Deze is voor op nuchtere maag/trainingen de beste keus om spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan. Deze is net iets uitgebreider en completer voor dit doel dan de BCAA, Glutamine + Leucine.
Dat is vriendelijk van meneer collega. Maar ik kan pas ten vroegste vrijdag bestellen zodat ik het zaterdag in huis heb. Want ik ben niet veel thuis deze week en ik haat het als mijn pakketje bij de geburen ligt :D
Graag gedaan. Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, de Palatinose zal voorlopig scherp geprijsd blijven. :)

Hoi B&F,

Ik doe de laatste paar maanden veel HIIT en kracht- en uithoudingsvermogen trainingen. 1x in de week doe ik een full body superset workout in de gym en 4x per week ong doe ik veel HIIT kettlebell en bodyweight trainingen (vaak in de ochtend op nuchtere maag).

Om spierverlies tegen te gaan neem ik nu voor mijn training "BCAA, Glutamine en Leucine". Is dit een goede keuze of is er een betere keuze (Muscle Protect). Ik wil in principe geen whey shakes oid nemen. Alleen als ik op nuchtere maag train of zware cardio ga doen BCAA en EAA tot me nemen.

Welke optie van de BCAA EAA raad je aan?

leucine is een BCAA :P

Vandaag voor t eerst de muscle milk proberen! Overgestapt vanuit whey perfection, vind het enigsinds wel jammer maar ik kon peanut butter flavour niet weerstaan!

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose

heb je de verhoudingen hiervan voor mij? :D
en waarom maar 1gr BCAA erbij in? zonde :(

Vandaag voor t eerst de muscle milk proberen! Overgestapt vanuit whey perfection, vind het enigsinds wel jammer maar ik kon peanut butter flavour niet weerstaan!
Bedankt voor je bestelling! Ik heb zelf vroeger ook wel Muscle Milk gedronken maar nooit de Peanut smaak. Laat je me weten wat je er van vindt?

Ralf

ralf, Magnificent Carb Blend 53,7 gram

ralf, Magnificent Carb Blend 53,7 gram

Helaas heb ik daar de verhoudingen niet van beschikbaar. Je kan er vanuit gaan dat ongeveer de helft dextrose is. De rest is WMS/Malto en Palatinose. Doordat er 4gr Pepto in zit is dat optimaal voor herstel. Meer is natuurlijk altijd een optie door deze zelf toe te voegen :)

Ralf

Hoi,

Op de site spreken jullie van theelepels en op de verpakking van eetlepels. ( tarwegras )

Iets gaat hier mis :p

Hebben jullie eigenlijk samples van eiwit traktatie?

Beste B&F,

Als vaste klant een paar dagen terug weer een bestelling geplaatst met o.a Epic creatine.
Normaal wel tevreden over de producten die ik krijg, echter was de Epic niet zo een succes.
Het poeder in de pot is echt knalhard en ik moet het losbikken met een vork en dan zijn het nog klonten.
Puntje om in de gaten te houden dus, voorderest wel tevreden:thumb:

gr

Hallo B&F,

Ik zie dat de chocolade smaak van Mass Perfection er niet meer tussen staat.
Komt deze toevallig nog wel een keer binnen?

Gr

Hoi,

Op de site spreken jullie van theelepels en op de verpakking van eetlepels. ( tarwegras )

Iets gaat hier mis :p
Sorry, je kan van theelepels uitgaan :)
Hebben jullie eigenlijk samples van eiwit traktatie?
Nee, we hebben helaas geen samples van de Eiwit Traktatie. Deze mag je op mijn verantwoordelijkheid bestellen, als je deze niet lekker vind, mag je me een PM versturen. De Eiwit traktatie is namelijk écht lekker :)
Beste B&F,

Als vaste klant een paar dagen terug weer een bestelling geplaatst met o.a Epic creatine.
Normaal wel tevreden over de producten die ik krijg, echter was de Epic niet zo een succes.
Het poeder in de pot is echt knalhard en ik moet het losbikken met een vork en dan zijn het nog klonten.
Puntje om in de gaten te houden dus, voorderest wel tevreden:thumb:

gr
Bedankt voor je feedback. Het doet niets af aan de werking van het product, maar is natuurlijk uiterst vervelend. Ik zal het doorgeven :)
Hallo B&F,

Ik zie dat de chocolade smaak van Mass Perfection er niet meer tussen staat.
Komt deze toevallig nog wel een keer binnen?

Gr
De Mass Perfection chocolade komt zeker weer terug voorradig. Je kan er vanuit gaan dat hij binnen 1-2 weken weer voorradig is :)

Ralf

Nee, we hebben helaas geen samples van de Eiwit Traktatie. Deze mag je op mijn verantwoordelijkheid bestellen, als je deze niet lekker vind, mag je me een PM versturen. De Eiwit traktatie is namelijk écht lekker :)

Veel vertrouwen in jullie product, smaak is echt enorm persoonlijk :D. Mijn tante is bijna jarig en die geef ik vaak die samples die ik gratis bij mijn bestelling krijg, zat eraan te denken om haar een pot cadeau te doen, vandaar de vraag over samples.

Veel vertrouwen in jullie product, smaak is echt enorm persoonlijk :D. Mijn tante is bijna jarig en die geef ik vaak die samples die ik gratis bij mijn bestelling krijg, zat eraan te denken om haar een pot cadeau te doen, vandaar de vraag over samples.
Inderdaad, de Eiwit Traktatie doet in dit geval echt de naam zijn eer aan. We hebben het met meerdere collega's getest en vonden het een hele goede smaak en structuur:cool:

Heerlijk genieten van de lekkerste eiwitten! Eiwit Traktatie kun je nemen op elk moment dat je normaal een eiwitshake, eiwitreep of eiwitrijke maaltijd neemt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

Helaas heb ik daar de verhoudingen niet van beschikbaar. Je kan er vanuit gaan dat ongeveer de helft dextrose is. De rest is WMS/Malto en Palatinose. Doordat er 4gr Pepto in zit is dat optimaal voor herstel. Meer is natuurlijk altijd een optie door deze zelf toe te voegen :)

Ralf

oke danku! :)

Is jullie maca de rode variant daarvan?

En wat is precies de meerwaarde van jullie nieuwe energy-pill t.o.v een Perfect Burn?

Is jullie maca de rode variant daarvan?

En wat is precies de meerwaarde van jullie nieuwe energy-pill t.o.v een Perfect Burn?
Ons huismerk betreft een gele variant. De andere merken durf ik helaas niet te zeggen. Dit zou je eventueel moeten opvragen bij het merk zelf. De Energy Pill die wij aanbieden is een capsule puur gericht op energie. Heel fijn op het moment dat je net die extra energie nodig hebt. Energy Pill is dan de perfecte uitkomst. Energie zorgt vaak voor verhoging van de vetverbranding, maar is niet ons hoofddoel met dit product. Als je graag de vetverbranding wilt verhogen is de Perfect Burn een betere keus. Deze heeft naast stimulanten nog extra vet verbrandende ingrediënten.

Energy Pill geeft je precies die lekkere energie en feel good die je nodig hebt om fanatiek te sporten, vol energie aan het werk te zijn of heerlijk te feesten. 1 capsule is genoeg.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

al die 'vet verbrandende' ingrediënten, is pure rotzooi, zo ook het merendeel van de ingredienten in de geweldige energy pill. Het is misschien ook fijn als jullie de verhoudingen van de ingrediënten vermelden, het is zo een beetje vaag.
B&F jullie zouden wat minder moet focussen op het scoren met kwalitatief slechte producten, jullie hebben goede producten, blijf daar dan ook gewoon bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven