AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
al die 'vet verbrandende' ingrediënten, is pure rotzooi, zo ook het merendeel van de ingredienten in de geweldige energy pill. Het is misschien ook fijn als jullie de verhoudingen van de ingrediënten vermelden, het is zo een beetje vaag.
B&F jullie zouden wat minder moet focussen op het scoren met kwalitatief slechte producten, jullie hebben goede producten, blijf daar dan ook gewoon bij.
De ingrediënten die in bijv. Perfect Burn zitten zijn goede ingrediënten. Sommige daarvan zijn sterk, maar veilig gedoseerd. Wij focussen ons altijd op goede en kwalitatieve producten. We willen altijd waar maken wat we zeggen :)

Ralf

De 3 in 1 Multi-Shaker.. hoe voorkom je klontjes?

Ik gooi in het poedervak mijn dextrose /whey en creatine.
In de beker mijn melk.. Gooi het spul bij mijn melk en schudt als een malloot

Toch nog veel klontjes whey achteraf.
Hoe voorkom ik dit? :)

Eerst je whey erin, schudden, even wachten, weer schudden en dan pas de rest erbij.

Mooi! Dankje

wel zuur dat die korting door 50k fb fans lang niet door iedereen gezien wordt (ook niet op fb)

Zoveel mogelijk de vloeistof als eerst in de beker te doen, vervolgens de poeder erbij en flink schudden. Zo heb je zo goed als klont vrije shake :)
wel zuur dat die korting door 50k fb fans lang niet door iedereen gezien wordt (ook niet op fb)
We wilde dat de korting ook zoveel mogelijk facebookfans bereikt. Het is heel lastig om deze op facebook te promoten. Het is zo dat het bericht misschien door 15% van de volgers gezien wordt. We promoten het bericht om zo iedereen het te laten zien, alleen lukt dat natuurlijk niet altijd:) Doe er je voordeel mee.

Ralf

Zonet een bestelling geplaatst, nog even een vraag met betrekking tot jullie L-Glutamine. Er staat dat deze ingenomen dient te worden met een koolhydraathoudende drank, is het dan mogelijk om 5 gram 's ochtends (ontbijt) en 's avonds (post-workout) door m'n shake te doen? De shake bestaat dan uit melk, oats en een scoop whey perfection.

Alvast bedankt :thumbup:

Zonet een bestelling geplaatst, nog even een vraag met betrekking tot jullie L-Glutamine. Er staat dat deze ingenomen dient te worden met een koolhydraathoudende drank, is het dan mogelijk om 5 gram 's ochtends (ontbijt) en 's avonds (post-workout) door m'n shake te doen? De shake bestaat dan uit melk, oats en een scoop whey perfection.

Alvast bedankt :thumbup:
L-Glutamine is een goede keus om toe te voegen aan jouw dieet. De momenten die je voorstelt, is prima. Bedankt voor je bestelling en gaan we netjes voor je regelen. Morgen in huis! :)

Ralf

Zoveel mogelijk de vloeistof als eerst in de beker te doen, vervolgens de poeder erbij en flink schudden. Zo heb je zo goed als klont vrije shake :)

We wilde dat de korting ook zoveel mogelijk facebookfans bereikt. Het is heel lastig om deze op facebook te promoten. Het is zo dat het bericht misschien door 15% van de volgers gezien wordt. We promoten het bericht om zo iedereen het te laten zien, alleen lukt dat natuurlijk niet altijd:) Doe er je voordeel mee.

Ralf

Zoals ik al typte doe ik dat ook..
Zie bij de reviews vaak hetzelfde staan dat er nog klonten in zitten.
Dus eerst melk, dan de poeder en dan goed schudden

Tips? of hoe krijg jij hem wel klontvrij?

Harder schudden:p
Als je zo'n opzetstuk hebt tegen klonten kan je de veer gebruiken uit een andere shaker (indien je die hebt) en vice versa

Ik zou wat meer water toevoegen (goed voor de oplosbaarheid) en flink schudden. Dan moet het zeker lukken :)

Ralf

Met melk kreeg ik het ook nooit stukjes-vrij. Daarom meng ik 't nu altijd met water, no problem dan. Misschien door de dikkere structuur van melk ofzo?

Gaat de Jack3D Micro uit het assortiment? Aangezien er staat op=op

Ik ga er nu voor 4-6 weken uit met fitness helaas, maar mijn vraag is nu: Ik neem normaal iedere dag dan die Nowfoods cal/mag 500/250 1maal per dag omdat ik geen zuivel neem. Maar kun je eigenlijk zoiets ook gewoon gebruiken als je niet sport of is hiervoor de verhouding wat aan de hoge kanten?

Of is dit juist aan te raden voor iedereen die geen zuivel toe zich neemt deze verhouding of kun je dan beter een wat lagere hebben?

Lees namelijk de laatste tijd veel dingen over het gebruik van hoge hoeveelheden calcium supplement en nu vooral dat ik er een tijdje uit lig.

Ben benieuwd naar het antwoord:)

Gaat de Jack3D Micro uit het assortiment? Aangezien er staat op=op
Durf ik zo niet te zeggen of de Jack3d Micro blijft of eruit gaat. Hij is in ieder geval scherp geprijsd nu. Ik zal het morgen voor je navragen.
er zijn sites waar je een elektrisch mixertje kan kopen die op batterijen werkt.
Bedoel je zo iets als de Vortrex Mixer? ;)
Ik ga er nu voor 4-6 weken uit met fitness helaas, maar mijn vraag is nu: Ik neem normaal iedere dag dan die Nowfoods cal/mag 500/250 1maal per dag omdat ik geen zuivel neem. Maar kun je eigenlijk zoiets ook gewoon gebruiken als je niet sport of is hiervoor de verhouding wat aan de hoge kanten?

Of is dit juist aan te raden voor iedereen die geen zuivel toe zich neemt deze verhouding of kun je dan beter een wat lagere hebben?

Lees namelijk de laatste tijd veel dingen over het gebruik van hoge hoeveelheden calcium supplement en nu vooral dat ik er een tijdje uit lig.

Ben benieuwd naar het antwoord:)
Je kan ook op rustdagen deze gewoon slikken. Dat is geen probleem :)

Ralf

Blender Ball gebruiken, nooit last van klontjes :D.

En volgens mij bedoelde Yasmine zoiets:
Frother2.jpg

schrijf nooit reviews van winkels o.i.d. op internet, maar voor jullie maak ik graag een uitzondering:)

Misschien is het een idee om de bezorgers wat gratis supps en strongman oefeningen instructies te geven.

Kreeg net door van het thuisfront dat de koerier klaagde over dat het voor 1 pakket wel erg zwaar was :P
Was qua kg's dan ook een aardige bestelling geworden met zo'n 25 kg aan producten denk ik :)

Vorige week wilde ik de nieuwe formula assault halen maar deze is sindsdien uitverkocht.
Enig idee wanneer deze op voorraad komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven