XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
schrijf nooit reviews van winkels o.i.d. op internet, maar voor jullie maak ik graag een uitzondering:)
Wow, cool. Wij vinden het leuk dat je jouw ervaring met ons wilt delen :thumbs:
Misschien is het een idee om de bezorgers wat gratis supps en strongman oefeningen instructies te geven.

Kreeg net door van het thuisfront dat de koerier klaagde over dat het voor 1 pakket wel erg zwaar was :P
Was qua kg's dan ook een aardige bestelling geworden met zo'n 25 kg aan producten denk ik :)
Goed om te horen dat het pakket aangekomen is. normaal gesproken tillen chauffeurs meerdere pakketten per dag, dus dit zou geen moeite moeten zijn. :D
Vorige week wilde ik de nieuwe formula assault halen maar deze is sindsdien uitverkocht.
Enig idee wanneer deze op voorraad komt?
We hopen met 1-2 weken dat deze nieuwe versie weer voorradig komt. Als je je aanmeld op de emailnotificatie, krijg je een bericht zodra het voorradig komt. Je kan eventueel naar de oude formule van de Assault kijken. Deze werkt ook erg goed en is nu extra scherp geprijsd :)

Er is een fout opgetreden in het systeem
De systeembeheerder is hier van op de hoogte gesteld. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.
Probeer het later eens opnieuw.

Hij doet het niet :(

500 - exceptie

De systeembeheerder is hier van op de hoogte gesteld. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Dit komt wanneer ik de laatste stap doe van afrekenen. (bestel altijd bij b&f dus doe niets verkeerd)

Benieuwd naar de nieuwe zilvervliesrijst poeder gainer gebeuren, gains van mijn leven?

Werkt weer! :D
Bedankt voor uw bestelling Uw ordernummer is: C1347529

Iemand al de rice powder geprobeerd?

heb hem net binnnengekregen, ga nu meteen proberen voor je, je hoort het zo momentje ;)

---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

qua smaak veranderd er helemaal niks, de korreltjes zelf voel je wel erg in je mond, maar als je het meteen weg slikt is het wel prima te doen ;)

L-Glutamine is een goede keus om toe te voegen aan jouw dieet. De momenten die je voorstelt, is prima. Bedankt voor je bestelling en gaan we netjes voor je regelen. Morgen in huis! :)

Ralf

Bedankt Ralf, bestelling vanochtend wederom in prima staat ontvangen. Ook een compliment voor de extra virgin kokosolie, vandaag direct even in gebakken en je hebt inderdaad maar 1-2 theelepels per keer nodig, prima spul!

Terug voorradig: AGMATINE!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-100% Pure Agmatine poeder
-24/7 spierpomps
-Perfect i.c.m. preworkout
-1000mg per dosering!
-60 doseringen per verpakking
-Stimuleert vetverbranding
-Stimuleert spiergroei
-Voor 60 trainingen

We hebben zojuist een website update gehad, vandaar hij het heel even niet deed. Alles werkt nu weer:) Als je tegen iets aan loopt, dan verneem ik dat graag.
Dit komt wanneer ik de laatste stap doe van afrekenen. (bestel altijd bij b&f dus doe niets verkeerd)
Het moet weer werken :)
Benieuwd naar de nieuwe zilvervliesrijst poeder gainer gebeuren, gains van mijn leven?
Sinds ik de Perfect Muscle Shake gebruik heb ik de gains van mijn leven :1e: Haha, zilvervliesrijst is een prima toevoeging. Zeker goed te gebruiken en erg fijn van structuur.

Pure Rice Powder bevat pure complexe koolhydraten uit 100% natuurlijke zilvervliesrijst. Pure Rice Powder is een fantastische bron van energie en bouwstoffen voor je spieren. Puur en complex, 100% vrij van suikers! Pure Rice Powder heeft een lage glycemische index, dit betekend dat de energie geleidelijk wordt vrijgegeven, waardoor je spieren langer energie hebben om te trainen en spiermassa op te bouwen.
Werkt weer! :D
Bedankt voor uw bestelling Uw ordernummer is: C1347529
Super, bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :)
heb hem net binnnengekregen, ga nu meteen proberen voor je, je hoort het zo momentje ;)

---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

qua smaak veranderd er helemaal niks, de korreltjes zelf voel je wel erg in je mond, maar als je het meteen weg slikt is het wel prima te doen ;)
Bedankt voor het delen van je ervaring. Je proeft natuurlijk de Pure zilvervliesrijst. Dit kun je niet tegen gaan, gelukkig is het erg fijn en goed van structuur. Zilvervlies rijst is een goede toevoeging.

Ralf

@Prestigio

Waar koop je zoiets?

@Bodyfit
Opzich een leuk ding, alleen je reviews zijn niet allen zo positief,
misschien een keer proberen.. twijfel!

Moet volgende week sowieso een nieuwe bestelling doen, de Rice Powder zit daar dan sowieso bij! Kan ik die nog gebruiken tijdens de laatste 1-2 weken van mijn wedstrijdvoorbereiding ;)

@Prestigio

Waar koop je zoiets?

@Bodyfit
Opzich een leuk ding, alleen je reviews zijn niet allen zo positief,
misschien een keer proberen.. twijfel!
Altijd goed. Ik dacht, draag het in ieder geval aan als suggestie. :)

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) voor 19.90

Perfect Protein

2000 Gram (71 Shakes) voor 31.50

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 11.90

Cocktail
2000 Gram (40 shakes) voor 31.90

Beta Alanine Pure
300 Gram (2-3 maand) voor 8.50

Glucosamine, Chondroitine & MSM
180 capsules (2 maand) voor 11.90

BODY&FIT SUPERFOODS!
vrzzau.jpg

ayooo

wanneer komt die assault terug in voorraad??

en is die oude formule ook nog beschikbaar?

ayooo

wanneer komt die assault terug in voorraad??

en is die oude formule ook nog beschikbaar?
Ja, de oude formule is nogsteeds voorradig en erg scherp geprijsd. Zeker een moeite waard om die nog te nemen voordat de nieuwe formule weer voorradig is. Dit zal circa 2-3 weken duren. Als je als eerste op de hoogte wilt zijn, wanneer de nieuwe formule voorradig komt, kun je jouw emailadres achter laten op de productpagina van de nieuwe formule. Dan krijg je een email en zorgen wij dat je als eerste op de hoogte bent hiervan.

Ralf

Die afterpay blijft maar weigeren, eender Acceptgiro of eenmalige machtiging :roflol:
Paypal kost 1,95 dus daar pas ik voor. Mijn e-dentifier heb ik niet bij me dus iDeal gaat even niet.

Goed geregeld :thumbs:

Die afterpay blijft maar weigeren, eender Acceptgiro of eenmalige machtiging :roflol:
Paypal kost 1,95 dus daar pas ik voor. Mijn e-dentifier heb ik niet bij me dus iDeal gaat even niet.

Goed geregeld :thumbs:
Soms kan het voorkomen dat Afterpay niet helemaal goed werkt. Probeer het anders later vandaag nogmaals. Als je bij ons voor 22.00 uur besteld, heb je het morgen. Ook op vrijdag :)

Ralf

OKay, probeer ik het straks nog eens.
Wat een k*tjes daar bij afterpay :p

Wanneer zal jullie soja eiwit isolaat weer op voorraad zijn? Wacht nu al een tijdje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven