AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer zal jullie soja eiwit isolaat weer op voorraad zijn? Wacht nu al een tijdje...
De Soja eiwitten verwachten we met 2-3 weken weer voorradig.:cool:

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Altijd goed. Ik dacht, draag het in ieder geval aan als suggestie. :)

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creapure
500 Gram voor 11,50!

Amino Direct

1000ml voor 9,90!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Legend
28 servings voor 24,90!

Fusion Pro
5LB voor 34.90

Tested ZMA
90 capsules voor 8.50

ik kan niet bestellen :(

Er is een fout opgetreden in het systeem

De systeembeheerder is hier van op de hoogte gesteld. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Probeer het later eens opnieuw.

ik kan niet bestellen :(

Er is een fout opgetreden in het systeem

De systeembeheerder is hier van op de hoogte gesteld. Het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Probeer het later eens opnieuw.
Waar gaat het precies fout? :)

Ralf

Als ik op donderdag mijn producten bestel bij body&fit (voor 22u) dan komen ze meestal pas zaterdag aan ipv vrijdag.
Nog iemand die dit aan de hand heeft?
Op andere dagen worden ze wel de dag erna geleverd.

Edit:
Dit is trouwens zeker geen verwijt naar body & fit. Ik vroeg mij gewoon af of ik gewoon pech heb, of dat er nog andere mensen dit ook aan de hand hebben. Dan weet ik dat ik niet meer op donderdag moet bestellen.

Als ik op donderdag mijn producten bestel bij body&fit (voor 22u) dan komen ze meestal pas zaterdag aan ipv vrijdag.
Nog iemand die dit aan de hand heeft?
Op andere dagen worden ze wel de dag erna geleverd.

Edit:
Dit is trouwens zeker geen verwijt naar body & fit. Ik vroeg mij gewoon af of ik gewoon pech heb, of dat er nog andere mensen dit ook aan de hand hebben. Dan weet ik dat ik niet meer op donderdag moet bestellen.
Bedankt voor je feedback. Als we niets horen, kunnen we er ook niet op in spelen. Vreemd dat het gebeurt, je zou zeggen, als het een keer gebeurt is het toeval, maar zeker raar als er een 'trend' in is. In ieder geval erg vervelend. Als je mij jouw ordernummer wilt geven, ga ik er eens naar kijken en vragen bij de post :)

Net op tijd voor kerst en natuurlijk sinterklaas, nu ook een Cadeaubon bij Body&Fit. Nu ook een reden om een sportief cadeau te geven!

C1348853 is mijn ordernummer

al iets meer bekend over de d-aspartic van B&F, zou volgens jullie wss deze week op voorraad zijn, wil dat en nog wat andere spulletjes bestellen, kan nu al niet wachten op mn nieuwe supps ;d

al iets meer bekend over de d-aspartic van B&F, zou volgens jullie wss deze week op voorraad zijn, wil dat en nog wat andere spulletjes bestellen, kan nu al niet wachten op mn nieuwe supps ;d
We hadden de DAA eigenlijk al binnen verwacht. Ik zal maandag voor je navragen wanneer deze weer komt. Op dit moment kan ik het niet zeggen.

Ralf

De bezorgdienst is helaas al gesloten. Ik zet het op mijn lijstje om uit te zoeken en voor volgende keer te voorkomen. Bedankt voor je snelle reactie! :thumbs:

Ralf

Geen enkel probleem!

In elk geval bedankt voor de goede en snelle service!

Het is eigenlijk geen groot probleem dat ik een dag langer moet wachten hoor. Als ik hoorde dat andere mensen hetzelfde hadden voorgehad dan ging ik niet meer op donderdag bestellen. Maar blijkbaar zal ik gewoon een beetje pech gehad hebben. Op een dag steekt het natuurlijk niet!

Bedankt Body en Fit! Ik ben en blijf zeker en vast trouwe klant!

Geen enkel probleem!

In elk geval bedankt voor de goede en snelle service!

Het is eigenlijk geen groot probleem dat ik een dag langer moet wachten hoor. Als ik hoorde dat andere mensen hetzelfde hadden voorgehad dan ging ik niet meer op donderdag bestellen. Maar blijkbaar zal ik gewoon een beetje pech gehad hebben. Op een dag steekt het natuurlijk niet!

Bedankt Body en Fit! Ik ben en blijf zeker en vast trouwe klant!
Wow, mooi compliment. Dankjewel! :) Dan wens ik je in ieder geval een goed weekend toe! :thumbs:

Ralf

waarom vind ik nergens jullie eigen post workout die nieuw is en wel te vinden in the system maar niet los verkrijgbaar?

waarom vind ik nergens jullie eigen post workout die nieuw is en wel te vinden in the system maar niet los verkrijgbaar?
De post-workout is alleen nog maar te krijgen in stack. We gaan er aanlopende week mee bezig zodat je deze ook los kan bestellen :)

Ralf

Beste Body en Fitshop, ik heb een vraagje over de vergelijking van het product "Ripped" met een gewone 200 mg cafeïne pil. Ik gebruik namelijk vaak sochtends een pilletje Ripped en ik kan daar heel lekker op studeren, voor mijn gevoel komt de werking van cafeïne dan langzamer op en minder sterk (maar wel langer) en dan bouwt het langzaam af. Als ik echter een normale 200 mg cafeïne pil neem dan knalt deze na een uur volle bak in en na 3/4 uur krijg ik een "crash"/ voel ik me minder fijn en gaat m'n concentratie ook helemaal omlaag. Hebben jullie hier een verklaring voor? Of evt andere aanbevelingen voor een cafeïne-achtig product dat goed bij het studeren helpt :)?

Bedankt

Waarom hebben jullie geen kerstpakket o.i.d. zoals bij XXL nutrition? Wel een beetje jammer voor zo'n grote webshop.

Ik vind de ingredienten van The System er niet echt goed bijstaan. Is het mogelijk dat jullie de calorieen enz erbij zetten want nu is het maar half/half hoe het erbij staat

Wat is de beste eetlustremmer? Jullie hebben er 3 onder die categorie staan maar er zijn ook fatburners die eetlustremmend zijn, wat is een goede optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven