Het zit hem voornamelijk dat in de Ripped! andere ingrediënten zitten waardoor het meer time released is. Daardoor sta je minder te stuiteren wanneer je de Ripped! inneemt in plaats van caffeine capsules.Beste Body en Fitshop, ik heb een vraagje over de vergelijking van het product "Ripped" met een gewone 200 mg cafeïne pil. Ik gebruik namelijk vaak sochtends een pilletje Ripped en ik kan daar heel lekker op studeren, voor mijn gevoel komt de werking van cafeïne dan langzamer op en minder sterk (maar wel langer) en dan bouwt het langzaam af. Als ik echter een normale 200 mg cafeïne pil neem dan knalt deze na een uur volle bak in en na 3/4 uur krijg ik een "crash"/ voel ik me minder fijn en gaat m'n concentratie ook helemaal omlaag. Hebben jullie hier een verklaring voor? Of evt andere aanbevelingen voor een cafeïne-achtig product dat goed bij het studeren helpt?
Bedankt
Dankje. The System is het totaalpakket voor het optimale uit elke training te halen. We hebben lang over de formule nagedacht en wij vinden het een heel compleet, vooral spieropbouwend pakket
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De combinatie van deze 3 specifiek afgestemde Super formules genaamd The System™ maakt jouw dromen bereikbaar.
We zijn net begonnen met het introduceren van de cadeaukaart. Dat is al een begin en hebben er lang mee gewacht. We wilden dit echt mooi en goed doen. Dat is zeker gelukt. De basis voor een sportieve verrassing ligt er. Het is natuurlijk nog geen kerst, maar je kan erop rekenen dat er tegen het einde van het jaar mooie knallers zullen komen!Waarom hebben jullie geen kerstpakket o.i.d. zoals bij XXL nutrition? Wel een beetje jammer voor zo'n grote webshop.
Je bedoeld vast de voedingswaarden van de drie producten? Ik zal er maandag direct voor je achteraan. Je kan erop rekenen dat in de loop van de middag de etiketten hiervan online zullen staanIk vind de ingredienten van The System er niet echt goed bijstaan. Is het mogelijk dat jullie de calorieen enz erbij zetten want nu is het maar half/half hoe het erbij staat
Ik vind persoonlijk Perfect Burn een hele goede eetlustremmer. Echter is bijv. een Afslank Eiwit ook een erg goede keus. Hiermee pak je voornamelijk langzame eiwitten, vezels, l-carnitine die het lange gevoel lang volhouden. Dat met slechts 100 kcal per shake. Ik vind dat persoonlijk de beste optieWat is de beste eetlustremmer? Jullie hebben er 3 onder die categorie staan maar er zijn ook fatburners die eetlustremmend zijn, wat is een goede optie?
Dit werkt voor vrijwel iedereen.Ralf

.