Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Body en Fitshop, ik heb een vraagje over de vergelijking van het product "Ripped" met een gewone 200 mg cafeïne pil. Ik gebruik namelijk vaak sochtends een pilletje Ripped en ik kan daar heel lekker op studeren, voor mijn gevoel komt de werking van cafeïne dan langzamer op en minder sterk (maar wel langer) en dan bouwt het langzaam af. Als ik echter een normale 200 mg cafeïne pil neem dan knalt deze na een uur volle bak in en na 3/4 uur krijg ik een "crash"/ voel ik me minder fijn en gaat m'n concentratie ook helemaal omlaag. Hebben jullie hier een verklaring voor? Of evt andere aanbevelingen voor een cafeïne-achtig product dat goed bij het studeren helpt :)?

Bedankt
Het zit hem voornamelijk dat in de Ripped! andere ingrediënten zitten waardoor het meer time released is. Daardoor sta je minder te stuiteren wanneer je de Ripped! inneemt in plaats van caffeine capsules.
Dankje. The System is het totaalpakket voor het optimale uit elke training te halen. We hebben lang over de formule nagedacht en wij vinden het een heel compleet, vooral spieropbouwend pakket :wl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De combinatie van deze 3 specifiek afgestemde Super formules genaamd The System™ maakt jouw dromen bereikbaar.
Waarom hebben jullie geen kerstpakket o.i.d. zoals bij XXL nutrition? Wel een beetje jammer voor zo'n grote webshop.
We zijn net begonnen met het introduceren van de cadeaukaart. Dat is al een begin en hebben er lang mee gewacht. We wilden dit echt mooi en goed doen. Dat is zeker gelukt. De basis voor een sportieve verrassing ligt er. Het is natuurlijk nog geen kerst, maar je kan erop rekenen dat er tegen het einde van het jaar mooie knallers zullen komen! :thumbs:
Ik vind de ingredienten van The System er niet echt goed bijstaan. Is het mogelijk dat jullie de calorieen enz erbij zetten want nu is het maar half/half hoe het erbij staat
Je bedoeld vast de voedingswaarden van de drie producten? Ik zal er maandag direct voor je achteraan. Je kan erop rekenen dat in de loop van de middag de etiketten hiervan online zullen staan :)
Wat is de beste eetlustremmer? Jullie hebben er 3 onder die categorie staan maar er zijn ook fatburners die eetlustremmend zijn, wat is een goede optie?
Ik vind persoonlijk Perfect Burn een hele goede eetlustremmer. Echter is bijv. een Afslank Eiwit ook een erg goede keus. Hiermee pak je voornamelijk langzame eiwitten, vezels, l-carnitine die het lange gevoel lang volhouden. Dat met slechts 100 kcal per shake. Ik vind dat persoonlijk de beste optie :) Dit werkt voor vrijwel iedereen.

Ralf

Het zit hem voornamelijk dat in de Ripped! andere ingrediënten zitten waardoor het meer time released is. Daardoor sta je minder te stuiteren wanneer je de Ripped! inneemt in plaats van caffeine capsules.

Oké thanks, en weet je ook welk(e) ingrediënt(en) hiervoor zorgen?

Dankje. The System is het totaalpakket voor het optimale uit elke training te halen. We hebben lang over de formule nagedacht en wij vinden het een heel compleet, vooral spieropbouwend pakket :wl:
De combinatie van deze 3 specifiek afgestemde Super formules genaamd The System™ maakt jouw dromen bereikbaar.

Ralf

Ja mijn Magnifcent en Muscle Protect, zijn bijna op dus dit kon niet op een beter tijdstip komen. Zodra de labels online staan zal ik het setje bestellen :)

Klopt helemaal! Oke super dan wacht ik dat gewoon even af :)
Graag gedaan :) Goed weekend!
Oké thanks, en weet je ook welk(e) ingrediënt(en) hiervoor zorgen?
Nee, dat durf ik helaas zo niet te zeggen. Het is namelijk zoveel mogelijk gericht op een time-released formule waar je een langere periode optimaal effect van hebt:cool:
Ja mijn Magnifcent en Muscle Protect, zijn bijna op dus dit kon niet op een beter tijdstip komen. Zodra de labels online staan zal ik het setje bestellen :)
We zijn er ook erg trots op :1e: The System, een must voor elke sporter!

Ik vroeg me af omdat de Multi men fruit extracten bevat of dit ook dan meteen de suiker fructose bevat?

Welke is nu beter geschikt voor me de Multi men of Multi Sports. Ik heb het idee dat ik met de Men misschien een te hoog vitamine b binnen krijg omdat ik ook nog biergist tot me neem of is dit niet geval? En bij de Sports bevat ijzer, waarover ik hier heb gelezen dat je dit beter niet in je multi kan hebben bij langdurig gebruik?

Kwa prijs maakt het natuurlijk niet uit maar wil graag de juist keuze maken.

Laatst bewerkt:

Ja ik zat ook al te kijken, interessant is dat er geen 'etiketversieringsingredienten' in zitten en alles ook echt werkt. Het is eiwit, creatine, caffeine en een blend aan koolhydraten.

Toch vind ik het vrij prijzig voor de ingredienten... de koolhydraten zijn als grondstof niet zo duur (palatinose is het duurste maar zelfs dat valt mee), caffeine is goedkoop, creatine is goedkoop en iedereen is bekend met de whey- en aminoprijzen waarvan hydrolisaat en peptopro het duurste zijn. Voor iets minder dan 4kg vind ik dat echt enorm overpriced.

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Even wat optellen:

1kg dextrose €7,90
1kg malto €2,50
1kg palatinose €7,90
1kg hydrolisaat €20,00
1kg concentraat €15,40
1kg isolaat €20,00
40g caffeine €8,00
250g peptopro €14,90
1kg waxy maize €2,90
500g creapure €11,50
500g BCAA €19,50
1l MCT €9,90
-----------------------------------
€140,40

Omdat jullie met blends werken en de precieze hoeveelheden er niet bij zetten is het gissen naar bepaalde hoeveelheden, daarom kan ik niet uitrekenen hoeveel je specifiek goedkoper uit zou zijn als je alles los zou kopen (het is niet eerlijk om te zeggen 'kijk, 9kg+ aan product voor €140,- en jullie willen 3750g voor €60,- verkopen'). Tenzij jullie er enorm veel peptopro in hebben zitten? Dit lijkt mij meer op marketing (worden ook 3 potten afgebeeld wat al snel de indruk schept dat het veel is terwijl elke pot maar 1250g is) en winst gericht dan op de klant. Nu snap ik wel dat je winst moet maken als bedrijf en misschien oordeel ik te snel (ik weet immers de precieze dosering niet van al die 'blends') maar het lijkt mij echt ENORM overpriced relatief aan jullie andere producten die eigenlijk spotgoedkoop zijn (marinol, creapure, whey, multis, ...,).

Bedankt voor je feedback en kritische blik. Dat is alleen maar goed :) Echter is 60 euro voor 3 potten a 25 servings per pot absoluut niet duur. Je neemt allemaal op elkaar afgestelde formules die bij elkaar passen. Als je het bijvoorbeeld los neemt, en je deelt de prijs door drie heb je een enorm goed product voor weinig geld. Waardoor je rondom jouw training jouw lichaam van spier opbouwende stoffen ziet :) Op elkaar afgestemd, geen losse potjes met allemaal spier opbouwende ingrediënten.

Ralf

Ja ik zat ook al te kijken, interessant is dat er geen 'etiketversieringsingredienten' in zitten en alles ook echt werkt. Het is eiwit, creatine, caffeine en een blend aan koolhydraten.

Toch vind ik het vrij prijzig voor de ingredienten... de koolhydraten zijn als grondstof niet zo duur (palatinose is het duurste maar zelfs dat valt mee), caffeine is goedkoop, creatine is goedkoop en iedereen is bekend met de whey- en aminoprijzen waarvan hydrolisaat en peptopro het duurste zijn. Voor iets minder dan 4kg vind ik dat echt enorm overpriced.

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Even wat optellen:

1kg dextrose €7,90
1kg malto €2,50
1kg palatinose €7,90
1kg hydrolisaat €20,00
1kg concentraat €15,40
1kg isolaat €20,00
40g caffeine €8,00
250g peptopro €14,90
1kg waxy maize €2,90
500g creapure €11,50
500g BCAA €19,50
1l MCT €9,90
-----------------------------------
€140,40

Omdat jullie met blends werken en de precieze hoeveelheden er niet bij zetten is het gissen naar bepaalde hoeveelheden, daarom kan ik niet uitrekenen hoeveel je specifiek goedkoper uit zou zijn als je alles los zou kopen (het is niet eerlijk om te zeggen 'kijk, 9kg+ aan product voor €140,- en jullie willen 3750g voor €60,- verkopen'). Tenzij jullie er enorm veel peptopro in hebben zitten? Dit lijkt mij meer op marketing (worden ook 3 potten afgebeeld wat al snel de indruk schept dat het veel is terwijl elke pot maar 1250g is) en winst gericht dan op de klant. Nu snap ik wel dat je winst moet maken als bedrijf en misschien oordeel ik te snel (ik weet immers de precieze dosering niet van al die 'blends') maar het lijkt mij echt ENORM overpriced relatief aan jullie andere producten die eigenlijk spotgoedkoop zijn (marinol, creapure, whey, multis, ...,).

Ik ben het helemaal eens met je post echter vergeet je een heel belangrijke factor in je vergelijking: Convenience.
Ja als je alles lost besteld ben je waarschijnlijk per serving goedkoper uit, maar de mens wil gemak.
Het is niet voor niets dat de Kant en Klaar maaltijden in de supermarkt vele malen duurder zijn dan de losse ingrediënten ;).
Al met al zien de ingrediënten van The System er goed uit en is het redelijk geprijsd gezien het gemak dat het met zich meebrengt (2 scoops voor, 2 scoops tijdens en 2 scoops na).

Ik ben het helemaal eens met je post echter vergeet je een heel belangrijke factor in je vergelijking: Convenience.
Ja als je alles lost besteld ben je waarschijnlijk per serving goedkoper uit, maar de mens wil gemak.
Het is niet voor niets dat de Kant en Klaar maaltijden in de supermarkt vele malen duurder zijn dan de losse ingrediënten ;).
Al met al zien de ingrediënten van The System er goed uit en is het redelijk geprijsd gezien het gemak dat het met zich meebrengt (2 scoops voor, 2 scoops tijdens en 2 scoops na).

Deze zin zegt alles :) Het is voor een bedrijf ook goedkoper om grote hoeveelheden te laten maken ipv alles verdelen en mixen te maken.
Ben zelf iig heel erg benieuwd wat dit gaat doen!

Laatst bewerkt:
Deze zin zegt alles :) Het is voor een bedrijf ook goedkoper om grote hoeveelheden te laten maken ipv alles verdelen en mixen te maken.
Ben zelf iig heel erg benieuwd wat dit gaat doen!
The System is een hele goede keus en gaat zeker veel gebruikt worden onder sporters :) Het bevat alles wat je rondom je training nodig hebt. Van stimulanten tot optimale spieropbouw.:cool:

Hallo B&F, vorige keer toen ik een bestelling deed was Whey Perfection Fresh Orange Milkshake grijs en niet selecteerbaar (wss op) maar nu staattie helemaal niet meer in de lijst, tevens lijkt het alsof er veel meer smaken niet meer in de selecteerbare lijst staan :'( waz met deez?

Overigens staat er "Whey Perfection is verkrijgbaar in 29 heerlijke smaken:" en ik tel er maar 27 en in het dropdown menu dus maar 25 :'(
Ik wil Fresh Orange want die smaakt naar gesmolten split ijsjessssss

Hallo B&F, vorige keer toen ik een bestelling deed was Whey Perfection Fresh Orange Milkshake grijs en niet selecteerbaar (wss op) maar nu staattie helemaal niet meer in de lijst, tevens lijkt het alsof er veel meer smaken niet meer in de selecteerbare lijst staan :'( waz met deez?

Overigens staat er "Whey Perfection is verkrijgbaar in 29 heerlijke smaken:" en ik tel er maar 27 en in het dropdown menu dus maar 25 :'(
Ik wil Fresh Orange want die smaakt naar gesmolten split ijsjessssss
Dat zal ik morgen voor je navragen. Ik weet wel dat enkele smaken nu niet leverbaar zijn en dat we naar nieuwe smaken kijken. We willen misschien enkele vervangen. Voordat ik dingen zeg die niet waar zijn, ik kom er dus morgen op terug :)

Ralf

When will extra virgin coconut oil be available again?

Die nieuwe Enery Pills van jullie zijn top!! Heb er gister voor het eerst 1 genomen pre workout en kreeg er een heerlijke energie rush van die ook daadwerkelijk zo'n 6 uur aanhield! Toppertje!!

Ivm gevoeligheid wil ik even proberen om minder tot geen lactose binnen te krijgen via Whey. Welke raden jullie aan?
Het moet natuurlijk wel nog een beetje lekker zijn :) Had zelf al gekeken maar wie weet hebben jullie een betere keuze!

- 100% EGG protein
- Nectar Isolaat
- ON Hydrowhey
- ISO 100

Of gewoon jullie eigen Isolaat Perfection :D

Voor een normale sporter heb ik besloten om toch dagelijks gebruik te gaan maken voor Multi-Men ik slik hiernaast ook biergist.. loop ik dan de kans op een te hoog vitamine b gehalte of hoef ik hiervoor helemaal niet bang te zijn:).

Voor een normale sporter heb ik besloten om toch dagelijks gebruik te gaan maken voor Multi-Men ik slik hiernaast ook biergist.. loop ik dan de kans op een te hoog vitamine b gehalte of hoef ik hiervoor helemaal niet bang te zijn:).

Te veel vit B pis je uit, maar ik raad je aan om niet tonnen van de ADH te nemen want kan alsnog belastend zijn voor je organen.

Ivm gevoeligheid wil ik even proberen om minder tot geen lactose binnen te krijgen via Whey. Welke raden jullie aan?
Het moet natuurlijk wel nog een beetje lekker zijn :) Had zelf al gekeken maar wie weet hebben jullie een betere keuze!

- 100% EGG protein
- Nectar Isolaat
- ON Hydrowhey
- ISO 100

Of gewoon jullie eigen Isolaat Perfection :D
Ook al vraag je het niet aan mij... geef toch effe antwoord. ;)
Ik pak zelf de isolaat. Ben lactose intolerant en gaat perfect. Ben zelf fan van vanille en fresh berry. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven