Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook al vraag je het niet aan mij... geef toch effe antwoord. ;)
Ik pak zelf de isolaat. Ben lactose intolerant en gaat perfect. Ben zelf fan van vanille en fresh berry. :)

Haha dankjewel, dat mag altijd! (graag zelfs)
Wil proberen of ik minder last van acne krijg door over te stappen op een andere whey. De andere opties zijn er stuk duurder dus ben benieuwd of die dan ook echt beter zijn. Anders gewoon de isolaat, die heb ik vroeger ook gehad :)

When will extra virgin coconut oil be available again?
We expect next week :)
Die nieuwe Enery Pills van jullie zijn top!! Heb er gister voor het eerst 1 genomen pre workout en kreeg er een heerlijke energie rush van die ook daadwerkelijk zo'n 6 uur aanhield! Toppertje!!
Wow, dankjewel voor je compliment. De Energy Pill is net binnen, maar tijdens het testen wist ik direct wat het doet. Het doet wat het beloofd :) Absoluut een aanradertje op momenten wanneer je behoefte hebt aan extra energie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee hoor! Ik heb voor mezelf een agendapunt aangemaakt. :)
Ivm gevoeligheid wil ik even proberen om minder tot geen lactose binnen te krijgen via Whey. Welke raden jullie aan?
Het moet natuurlijk wel nog een beetje lekker zijn :) Had zelf al gekeken maar wie weet hebben jullie een betere keuze!

- 100% EGG protein
- Nectar Isolaat
- ON Hydrowhey
- ISO 100

Of gewoon jullie eigen Isolaat Perfection :D
Eigenlijk zijn alle 5 een hele goede keus. Nectar, Hydrowhey, Iso100 en Isolaat Perfection hebben allemaal een uitstekende smaak. Wanneer je voor een minimale hoeveelheid aan lactose wilt gaan, is eigenlijk alleen Iso100, Egg Protein en Nectar de beste keus. Hierbij pak je de minimale hoeveelheid/geen lactose per shake :)

Ralf

We expect next week :)

Wow, dankjewel voor je compliment. De Energy Pill is net binnen, maar tijdens het testen wist ik direct wat het doet. Het doet wat het beloofd :) Absoluut een aanradertje op momenten wanneer je behoefte hebt aan extra energie.

Nee hoor! Ik heb voor mezelf een agendapunt aangemaakt. :)

Eigenlijk zijn alle 5 een hele goede keus. Nectar, Hydrowhey, Iso100 en Isolaat Perfection hebben allemaal een uitstekende smaak. Wanneer je voor een minimale hoeveelheid aan lactose wilt gaan, is eigenlijk alleen Iso100, Egg Protein en Nectar de beste keus. Hierbij pak je de minimale hoeveelheid/geen lactose per shake :)

Ralf

Dankjewel Ralf! Ga gewoon vertrouwd voor jullie isolaat :)

Ik heb energie en focus nodig, maar caffeine werkt niet zo goed voor me. Heb de caffeine caps al geprobeerd, ook twee te gelijk dus 400 gram. Ik merk het gewoon niet, assault doet ook niks. Hebben jullie misschien iets in het assortiment wat zou kunnen werken.

Ik heb energie en focus nodig, maar caffeine werkt niet zo goed voor me. Heb de caffeine caps al geprobeerd, ook twee te gelijk dus 400 gram. Ik merk het gewoon niet, assault doet ook niks. Hebben jullie misschien iets in het assortiment wat zou kunnen werken.
Nee, ik zou zo niet weten wat je dan kunt nemen. Ik wil je namelijk ook niet een overdosis aanraden.:rolleyes:

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Hallo B&F, vorige keer toen ik een bestelling deed was Whey Perfection Fresh Orange Milkshake grijs en niet selecteerbaar (wss op) maar nu staattie helemaal niet meer in de lijst, tevens lijkt het alsof er veel meer smaken niet meer in de selecteerbare lijst staan :'( waz met deez?

Overigens staat er "Whey Perfection is verkrijgbaar in 29 heerlijke smaken:" en ik tel er maar 27 en in het dropdown menu dus maar 25 :'(
Ik wil Fresh Orange want die smaakt naar gesmolten split ijsjessssss
Deze smaak komt helaas niet meer terug. We zullen het lijstje daarom ook aanpassen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Als ik de cadeaukaart voor een maat bestel die woensdag moet aankomen moet ik deze dan gewoon dinsdag bestellen?

Als ik de cadeaukaart voor een maat bestel die woensdag moet aankomen moet ik deze dan gewoon dinsdag bestellen?
Ja, dat klopt helemaal. De Cadeaukaart is zeker een aanrader en een leuk cadeau voor je vriend. Als je dinsdag besteld, ontvang je deze woensdag :)

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
Nee, nog niet. Ik heb de aanvraag uit gezet. Mocht ik morgen niets hebben, dan type ik alles voor je over van de pot. Beloofd is beloofd :)

Ralf

Vraagje over die cadeaukaart, die vind ik namelijk wel interessant. Als ik er een van 25,- geef dan hoeft die persoon toch geen verzendkosten te betalen? Want als ik een kortingscode invul van een review en daarmee de prijs onder de 20,- haal dan moet ik ook opeens verzendkosten betalen. Stel ik koop een 25,- cadeaubon en iemand koopt een product van 39,- dan hoeft die uiteindelijk toch alleen maar (39-25) 14,- te betalen (en dus geen verzendkosten)? Daarbij nog een vraag: kun je de cadeauboncode stacken met een andere kortingscode (bv. door reviews)?

Cadeaukaart kopen -> Shakebeker en samples -> bestelling plaatsen met de cadeaukaart.

Gratis meuk!

Haha dankjewel, dat mag altijd! (graag zelfs)
Wil proberen of ik minder last van acne krijg door over te stappen op een andere whey. De andere opties zijn er stuk duurder dus ben benieuwd of die dan ook echt beter zijn. Anders gewoon de isolaat, die heb ik vroeger ook gehad :)

al eens zink geprobeerd tegen acne?

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:32 ----------

Vraagje over die cadeaukaart, die vind ik namelijk wel interessant. Als ik er een van 25,- geef dan hoeft die persoon toch geen verzendkosten te betalen? Want als ik een kortingscode invul van een review en daarmee de prijs onder de 20,- haal dan moet ik ook opeens verzendkosten betalen. Stel ik koop een 25,- cadeaubon en iemand koopt een product van 39,- dan hoeft die uiteindelijk toch alleen maar (39-25) 14,- te betalen (en dus geen verzendkosten)? Daarbij nog een vraag: kun je de cadeauboncode stacken met een andere kortingscode (bv. door reviews)?

waarschijnlijk wel weer verzendkosten ''zo is de website'' later passen ze het nog aan geloof ik, zelf ook al een paar keer gehad, beetje jammer

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:34 ----------

Cadeaukaart kopen -> Shakebeker en samples -> bestelling plaatsen met de cadeaukaart.

Gratis meuk!

en verzendkosten betalen, waardoor je meuk niet meer gratis is

Zou de sinterklaas nog wat cadeautjes mee kunnen sturen:D
C1356883

beste b&f, heb weer een bestelling binnen,
maar wat me opvalt is dat en al geruime tijd geen batchcode en tht datum meer staan op de potten pepto pro. ik vraag me af hoe dit kan en hoe veilig zijn de producten dan nog. hoe lang zijn ze houdbaar en kun je ze veilig consumeren . Het is nu al de 5 e keer het geval. graag antwoord. verder al jaren een tevreden klant.
bvd.

na lange tijd weer eens wat besteld hier
extra samples zijn welkom :)
C1357259

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven