De cadeaukaart is echt een leuke toevoeging. Nee, je betaald in dat geval geen verzendkosten onder de 20 euro. Per bestelling kan er één kortingscode ingevoerd worden.Vraagje over die cadeaukaart, die vind ik namelijk wel interessant. Als ik er een van 25,- geef dan hoeft die persoon toch geen verzendkosten te betalen? Want als ik een kortingscode invul van een review en daarmee de prijs onder de 20,- haal dan moet ik ook opeens verzendkosten betalen. Stel ik koop een 25,- cadeaubon en iemand koopt een product van 39,- dan hoeft die uiteindelijk toch alleen maar (39-25) 14,- te betalen (en dus geen verzendkosten)? Daarbij nog een vraag: kun je de cadeauboncode stacken met een andere kortingscode (bv. door reviews)?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis!Zou de sinterklaas nog wat cadeautjes mee kunnen sturen
C1356883

Dat begrijp ik inderdaad. De PeptoPro krijgen we maandelijks in grote hoeveelheid binnen. Ik zal morgen voor je checken wat de precieze THT is en of dit goed op de verpakking staat.beste b&f, heb weer een bestelling binnen,
maar wat me opvalt is dat en al geruime tijd geen batchcode en tht datum meer staan op de potten pepto pro. ik vraag me af hoe dit kan en hoe veilig zijn de producten dan nog. hoe lang zijn ze houdbaar en kun je ze veilig consumeren . Het is nu al de 5 e keer het geval. graag antwoord. verder al jaren een tevreden klant.
bvd.
Top, bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!na lange tijd weer eens wat besteld hier
extra samples zijn welkom
C1357259

Ralf
---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------
Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!
Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]