Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje over die cadeaukaart, die vind ik namelijk wel interessant. Als ik er een van 25,- geef dan hoeft die persoon toch geen verzendkosten te betalen? Want als ik een kortingscode invul van een review en daarmee de prijs onder de 20,- haal dan moet ik ook opeens verzendkosten betalen. Stel ik koop een 25,- cadeaubon en iemand koopt een product van 39,- dan hoeft die uiteindelijk toch alleen maar (39-25) 14,- te betalen (en dus geen verzendkosten)? Daarbij nog een vraag: kun je de cadeauboncode stacken met een andere kortingscode (bv. door reviews)?
De cadeaukaart is echt een leuke toevoeging. Nee, je betaald in dat geval geen verzendkosten onder de 20 euro. Per bestelling kan er één kortingscode ingevoerd worden.
Zou de sinterklaas nog wat cadeautjes mee kunnen sturen:D
C1356883
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis! :)
beste b&f, heb weer een bestelling binnen,
maar wat me opvalt is dat en al geruime tijd geen batchcode en tht datum meer staan op de potten pepto pro. ik vraag me af hoe dit kan en hoe veilig zijn de producten dan nog. hoe lang zijn ze houdbaar en kun je ze veilig consumeren . Het is nu al de 5 e keer het geval. graag antwoord. verder al jaren een tevreden klant.
bvd.
Dat begrijp ik inderdaad. De PeptoPro krijgen we maandelijks in grote hoeveelheid binnen. Ik zal morgen voor je checken wat de precieze THT is en of dit goed op de verpakking staat.
na lange tijd weer eens wat besteld hier
extra samples zijn welkom :)
C1357259
Top, bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de whey perfection white chocolade gekocht! Zeer benieuwd!!

Net weer een bestelling geplaatst:)

Hopelijk word deze vandaag nog verzonden(A)

C1357611

Waarom is craze eigenlijk weg? Wat is een min of meer goeie variant?

Waarom is craze eigenlijk weg? Wat is een min of meer goeie variant?
Craze is meerdere keren ter opspraak gekomen vanwege zijn ingrediënen die erin zitten. Deze word daarom voorlopig niet meer geproduceerd. Persoonlijk vind ik The Curse, C4 en Assaul hele goede pre-workouts. Alhoewel Craze wel als een stapje heftiger ervaren werd.

Ralf

Craze is meerdere keren ter opspraak gekomen vanwege zijn ingrediënen die erin zitten. Deze word daarom voorlopig niet meer geproduceerd. Persoonlijk vind ik The Curse, C4 en Assaul hele goede pre-workouts. Alhoewel Craze wel als een stapje heftiger ervaren werd.

Ralf

C4 koop je alleen al voor de heerlijke smaak hahahaha. Ik vind c4 btw wel echt een goede pwo, geen heftige reacties krijg je ervan mr geeft je net genoeg stimulans. Savonds nemen is zelfs geen probleem. Topperrrr

Komt die sporttas van jullie nog een keertje terug in het assortiment?

Ik ga er zo direc mee aan de slag. Ik ze het hier dan zo voor je neer :)
C4 koop je alleen al voor de heerlijke smaak hahahaha. Ik vind c4 btw wel echt een goede pwo, geen heftige reacties krijg je ervan mr geeft je net genoeg stimulans. Savonds nemen is zelfs geen probleem. Topperrrr
Helemaal mee eens, het bevat ook goede stimulanten. :eek: C4 Extreme
Komt die sporttas van jullie nog een keertje terug in het assortiment?
Ons eigen tas gaat zeker nog enkele weken duren, maar we rekenen op januari. :) Hier vind je al onze andere tassen Waaronder bijv. de stoere Mutant Bag
Ralf

Vloeibare carnitine van jullie huismerk staat niet meer op de site?

en Iron pump van Arnold, wanneer is deze er?

Ik vroeg me af of je wel is reactie's hoort van mensen die met het nemen van Sports Men of Multi Men meer last van acne krijgen, dit omdat ik op engelstalige bodybuilding forums lees dat de stof iodine hiervoor zorgt bij een bepaalde hoeveelheid en dit in bijna alle multi's zit verwerkt.

Weten jullie hier toevallig iets meer van?

Momenteel zijn we telefonisch niet bereikbaar. Een storing bij onze aanbieder is hiervan de oorzaak. We zijn uiteraard per email, socialmedia en hier wel bereikbaar. Zoals jullie gewend zijn, voorzien we jullie van een snel antwoord. Dat kan ook gerust via dit kanaal. We hopen zo spoedig mogelijk weer telefonisch bereikbaar te zijn.
Vloeibare carnitine van jullie huismerk staat niet meer op de site?

en Iron pump van Arnold, wanneer is deze er?
De vloeibare carnitine komt helaas op korte termijn niet weer voorradig. Iron Pump van Arnold Series is helaas nog geen Europese versie van. Mocht deze komen gaan wij er voor zorgen dat we deze als eerst en het scherpst aanbieden :)
Ik vroeg me af of je wel is reactie's hoort van mensen die met het nemen van Sports Men of Multi Men meer last van acne krijgen, dit omdat ik op engelstalige bodybuilding forums lees dat de stof iodine hiervoor zorgt bij een bepaalde hoeveelheid en dit in bijna alle multi's zit verwerkt.

Weten jullie hier toevallig iets meer van?
Ga ik even voor je navragen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

B&F

Ik heb een vraag.

Ik ben namelijk opzoek naar een Omega 3 supp. echter moet ik een omega 3 supps hebben met een hoge EPA ratio en zo laag mogelijke DHA ratio. zelf had ik al gezien de Oximega fishoil en de Super omega EPA. Hebben jullie toevallig nog meer supps met verhoogde EPA gehalte's?

Ik wil hier wel bij opmerken dat ik namelijk ga voor een totaal van 1000 mg EPA per dag. echter moet ik de totale hoeveel DHA die daarin zit daar weer van aftrekken. tot ik op gegeven moment op 1000mg 'pure' EPA zit

Mvg,

Laatst bewerkt:
Ik heb ze online staan. Kijk eens!:D The System
B&F

Ik heb een vraag.

Ik ben namelijk opzoek naar een Omega 3 supp. echter moet ik een omega 3 supps hebben met een hoge EPA ratio en zo laag mogelijke DHA ratio. zelf had ik al gezien de Oximega fishoil en de Super omega EPA. Hebben jullie toevallig nog meer supps met verhoogde EPA gehalte's?

Ik wil hier wel bij opmerken dat ik namelijk ga voor een totaal van 1000 mg EPA per dag. echter moet ik de totale hoeveel DHA die daarin zit daar weer van aftrekken. tot ik op gegeven moment op 1000mg 'pure' EPA zit

Mvg,
Had je ook eens gekeken naar Max DHA? Daarmee heb je ook een hele mooie verhouding :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven