Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk, zo hoort het!Zojuist B&F gebeld over een misverstandje met de post waardoor m'n pakketje retour ging. Voordat ik had opgehangen al een mailtje dat het weer verzonden was! Super service!

Hoi Maikel, top om te horen dat de bestelling zo snel geleverd isVandaag weer een bestelling mogen ontvangen erg snel zo als altijd
alleen deze keer heeft de zak chia zaadjes het niet overleeft is hier wat aan te doen?
gr
Maikel
Dat van de Chiazaad is natuurlijk jammer, maar als je me een privébericht met jouw ordernummer wilt sturen, kijk ik er na! 
(indien mogelijk)
pretty sure dat het hiervan kwam

Top, goed om te horen dat je het antwoord zelf al gevonden hebtWat de hell, ik heb gister cafeine caps besteld. Gewoon jullie huismerk, net 1tje op. Laat ff een boer en er komt een enorme rookwalm uit mn smoel?
Zouden jullie die batch even willen nakijken to be sure?(indien mogelijk)
Order nr was C1354634
LOT NR is F32943 (van de cafeine caps)
Wat is dit voor chemische reactie in mn maag ?pretty sure dat het hiervan kwam
Edit: lees op internet wel meer verhalen hierover, zou t gewoon een "gas" walm zijn van cafeine poeder die inmiddels de cap uit is ?
Edit 2: Nvm, denk dat het gewoon wat poeder in lucht vermengd was wat eruit kwam, gewoon maar een flink glas water drinken voortaan![]()

De betaling is helaas nog niet binnen gekomen. Afhankelijk van de bank kan dit extra werkdagen duren. Ik verwacht dat de betaling er vandaag niet bij zat en dat deze morgen binnen komt. Zodra deze binnen is, verzenden wij deze natuurlijk direct en zul je daarvan ook een bevestiging ontvangen. Je hebt natuurlijk wel het ordernummer bij de overschrijving vermeld neem ik aan? Daarmee heb je altijd de minste vertraging wanneer je overschrijft.Ik heb zaterdagvoormiddag een bestelling geplaatst, namelijk C1351747.
In tegenstelling tot anders heb ik met overschrijving betaald. Ik heb geen bevestigingsmail van betaling of verzending gekregen. Dus bij deze, is mijn betaling aangekomen?
mvg
Ik raad aan om de volgende keer met een andere betaalwijze te bestellen. Het kost niets extra en je hebt het vaak sneller, veel sneller in huis
Nee, op dit moment nog niet. We zijn wel kijken naar de mogelijkheden om deze op te nemen ons assortiment. Echter weet ik wel dat het op korte termijn nog niets word.

Deze vraag heb ik even uitgezet. Hierop hoop ik zo snel mogelijk antwoord te krijgen. Zodra ik deze heb, laat ik het zeker weten!Nog na gevraagd of mijn vraag die ik vanmiddag stelde, met betrekking van de iodine?
Ik vermoed dat er wat mis gegaan is tijdens de verzending van jouw pakket. Ik ga mijn collega's vragen om dit voor je uitzoeken. Zoals het er nu uit ziet zal het vandaag niet meer komen, maar je hoort het zo van mijn collega'sHallo body en fit, kunnen jullie hier even naar kijken?
3SZRHH000322376

Ik heb zojuist een reactie terug van mijn collega's van de klantenservice. Het pakket is reeds onderweg. Mocht je vandaag niet thuis zijn, dan levert hij het bij de buren óf komt morgen nogmaals
Houd je verstuurde T&T dus goed in de gaten!Ik heb het inderdaad nog voor je nagekeken. Dat moet toeval zijn, want op alle potten staat de THT/Batchnr van het product. Dit moet een los wit stickertje zijn. Doordat we verschillende batches krijgen van PeptoPro is er besloten een sticker op te plakken in plaats van telkens een nieuw etiket. Op PeptoPro zit altijd minimaal 2 jaar THT, dus over de kwaliteit hoef je je geen zeker zorgen te makenHoi Ralf, ik heb gisteren een vraag gesteld over Peptopro, ivm geen batchcode en geen tht op de verpakking. je zou het nog even nakijken hoe het komt dat er al weken geen info op de potten te vinden is. Is het veilig te gebruiken en wat is de tht?
Wij verzenden de cadeaukaart per pakketWordt die die cadeaukaart geleverd door de brievenbus?
Dit omdat het vaak om een flinke waarde gaat, verzenden we daarom onze pakketten ook aangetekend. Zo raakt er nooit een kortingscode kwijt 
Voor tien uur is natuurlijk de volgende dag in huis. Bedankt voor je bestelling en gaan we voor je regelenNet een bestelling geplaatst!
Voor 22,00 uur morgen in huis toch?Heb ook een opmerking geplaatst!
Hartelijk dank.
JV
C1360128
Ik zag je opmerking en meer informatie over de cadeaus vind je hier.