AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zijn we weer.
Hebben jullie info over pakket C1383048? Gisteren rond 21.30 besteld.
Track en trace geeft niet echt info....

Goedenavond! Ik ga het gelijk even voor je uitzoeken, je hoort zo snel mogelijk van mij!

Tim

Wanneer komen jullie zonnebloempitten die bij verwacht staan?

Daarnaast had ik het denk ik al eens gevraagd maar zijn de zonnebloempitten van terrasana gepeld? Ik kan het me niet meer herinneren.

Bedankt voor het antwoord.... ben erg benieuwd naar de Capella Flavor drops.... heb op google gekeken en er zijn onzettend veel smaken van dat merk! Hopelijk krijgen jullie het ook in het assortiment!

Wanneer komen jullie zonnebloempitten die bij verwacht staan?

Daarnaast had ik het denk ik al eens gevraagd maar zijn de zonnebloempitten van terrasana gepeld? Ik kan het me niet meer herinneren.
We hopen aankomende week al :) Die vraag kan ike wel herinneren en het antwoord daarop is 'ja'. :)
Bedankt voor het antwoord.... ben erg benieuwd naar de Capella Flavor drops.... heb op google gekeken en er zijn onzettend veel smaken van dat merk! Hopelijk krijgen jullie het ook in het assortiment!
Het zou wel een leuke toevoeging zijn om de smaken uit te breiden. We zullen de mogelijkheden eens bekijken.

Ralf

Hey B&Fshop

Ik had een klein vraagje over het gebruik van de CreaPure Creatine (best creatine worldwide).

"De eerste vijf dagen 4 maal daags 5 gram.
Daarna dagelijks 5 gram. Inname met water of vruchtensap."

Bedoelt men om de eerste 5 dagen, 4 x per dag 5 gram in te nemen? Dus de eerste 5 dagen meteen 100 gram te verorberen?

Alsook, kun je advies geven wanneer deze te gebruiken in combinatie met de Mass perfection en dextrose voor het beste effect?

Dank bij voorbaat

Hey B&Fshop

Ik had een klein vraagje over het gebruik van de CreaPure Creatine (best creatine worldwide).

Bedoelt men om de eerste 5 dagen, 4 x per dag 5 gram in te nemen? Dus de eerste 5 dagen meteen 100 gram te verorberen?

Alsook, kun je advies geven wanneer deze te gebruiken in combinatie met de Mass perfection en dextrose voor het beste effect?

Dank bij voorbaat

Er wordt bedoeld dat je de eerste 5 dagen 20 gram per dag moet nemen, wordt ook wel 'loading' genoemd.
Uit persoonlijke ervaring gewoon beginnen en doorgaan met 5 gram, loading is niet bewezen en het bespaard geld ;)

Hey B&F,

Net mijn bestelling gekregen, maar mis een sports multi maandpakket. Bestelde 3, maar kreeg er 2. Verder top service, daar niet van.

C1385161

Iemand hier die ook C4 in de weekaanbieding besteld heeft? bij mij is het poeder helemaal hard/geklonterd(schudden helpt ookniet zit gwn vast) ik moet hem eerst met een mes/priem ofzo losmaken, is dit nog gewoon bruikbaar?

Voorderest alles netjes binnengekregen, en binnen 1 dag.

[EDIT]
heb t losgekregen en door goed schudden lijkt nu tenminste een beetje op poeder... was gwn goed geklonkert oid..
ruikt wel zwaar lekker kga m gwn proberen :)

Laatst bewerkt:
De nieuwe verpakking van de Oats zijn super, geen lekkage meer.

Betaling via IDEAL wil niet lukken. Storing?

Is er een vit c die jullie aanraden? Had namelijk ook altijd die oranje pot time released C1000 van jullie.

Wanneer starten de kerst aanbiedingen??
Ben benieuwd wat erin staat.. voor ik weer ga bestellen. :D

Laatst bewerkt:
Hey B&Fshop

Dank bij voorbaat
Ja, dat word inderdaad bedoeld. Ik ben persoonlijk wel een voorstander van het laden. Dan zijn je spieren het snelst verzadigd, zodat je direct optimaal resultaat hebt. Als je dagelijks 5 gram neemt (ipv laden) duurt het langer voordat de spieren op het juiste creatine niveau zitten om het maximale effect te hebben. Creatine kun je gerust combineren met Dextrose/Mass Perfection, dat is geen enkel probleem. Zolang je het maar dagelijks op hetzelfde tijdstip inneemt.
Zou je hier morgen misschien wel op terug kunnen komen? Ik heb nl jullie klantenservice gemaild maar verblijf nog zonder reactie
Dan wordt het morgen voor mij. Ik ben in het weekend namelijk ook nooit op het DC. Zal er voor je achteraan en laat het je zo snel mogelijk weten.
Hey B&F,

Net mijn bestelling gekregen, maar mis een sports multi maandpakket. Bestelde 3, maar kreeg er 2. Verder top service, daar niet van.

C1385161
Dat is zeker niet de bedoeling. Ons excuses hiervoor. Ik ga het direct voor je oppakken :)
De nieuwe verpakking van de Oats zijn super, geen lekkage meer.
Super, dankje. We vinden het zelf ook super. Mooie nette en hersluitbare verpakking. Nooit meer troep bij de Oats :D Ultra Fine Oats

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Makkelijker meer spiermassa
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
Betaling via IDEAL wil niet lukken. Storing?
Deze storing is mij op dit moment niet bekend. Als je het vandaag nogmaals probeert, zal het ongetwijfeld lukken :)
Is er een vit c die jullie aanraden? Had namelijk ook altijd die oranje pot time released C1000 van jullie.
Ik adviseer persoonlijk deze C1000 van Now Foods altijd.
Ik probeer zojuist een review te schrijven. Maar het versturen lukt niet.

edit: na 5 minuten deed hij het in ene wel...
Gelukkig maar :) Als wij je uitnodigen om een review te schrijven, ontvang je per "email"/verzoek 1 kortingscode. In principe heb je die al binnen. Natuurlijk vinden we het ook leuk als je de rest van de producten wilt beoordelen.

Ralf

Gelukkig maar :) Als wij je uitnodigen om een review te schrijven, ontvang je per "email"/verzoek 1 kortingscode. In principe heb je die al binnen. Natuurlijk vinden we het ook leuk als je de rest van de producten wilt beoordelen.

Ralf
Ik had nog een oud verzoek van oktober staan (de één na laatste bestelling zeg maar). Die is denk ik verlopen. Op die van november (laatste bestelling) werkte hij wel. :)

Ik heb net weer 2 bestellingen gedaan. Zijn een bedank kadootje voor iemand die ik echt heel dankbaar ben. :)
C1386753
C1386757

Laatst bewerkt:
Hey B&Fshop

Dank bij voorbaat

laadfase heeft geen enkele zin ;)

Ik heb net weer 2 bestellingen gedaan. Zijn een bedank kadootje voor iemand die ik echt heel dankbaar ben. :)
C1386753
C1386757
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Ik weet dat we in de maand zondag ook pakketten op zondag door onze bezorgdienst opgehaald wordt, dus check morgenochtend even jouw T&T. Dan weet je of het hem morgen of dinsdag in huis hebt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Zou je hier morgen misschien wel op terug kunnen komen? Ik heb nl jullie klantenservice gemaild maar verblijf nog zonder reactie
De voedingswaarden van onze kokosolie :)

Voedingswaarde
Energetische Waarde 3609 kj/861,9 kcal
Vet 100 gr
Ver. Vetzuren 86,5 gr
Koolhydraten 0 gr
Waarvan suikers 0 gr
Vezels 0 gr
Eiwitten 0 gr
Zout 0 gr

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.