MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga binnenkort weer wat bestellen en ik vroeg me af of er ook eiwit pannenkoek samples zijn. Wil die wel ee. Keer proberen.

heb zojuist een bestelling geplaatst en een bevestigingsmail gehad dat deze verzonden is.
nou vroeg ik me af, wordt deze dan morgen of dinsdag geleverd?

heb zojuist een bestelling geplaatst en een bevestigingsmail gehad dat deze verzonden is.
nou vroeg ik me af, wordt deze dan morgen of dinsdag geleverd?
Bedankt voor je bestelling. Ook op zondag verwerken wij altijd netjes pakketten :) Ik weet dat we in deze maand ook pakketten op zondag door onze bezorgdienst wordt opgehaald , dus check morgenochtend even jouw T&T. Dan weet je of het hem morgen of dinsdag in huis hebt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Superfood deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

Hey b&f,
de laatste keer dat ik een weight gainer van jullie huismerk kocht (professional mass gainer), was ik, behalve van de vezelachtige textuur, zeer tevreden. Maar ik zie dat die niet meer verkocht wordt. Ik zie dat jullie drie andere weight gainers hebben.
Wat is het verschil tussen de drie? Welke is de betere?

Wat is er verbeterd ten opzichte van de oude proteine pancakes? Heb ze ooit maar nooit meer gekocht, omdat ze maar elke keer aanbrandden en ook smaakten ze chemisch [o.a. te zoet]. Ik ben beniewd, miss kun je me overhalen???

Hey b&f,
de laatste keer dat ik een weight gainer van jullie huismerk kocht (professional mass gainer), was ik, behalve van de vezelachtige textuur, zeer tevreden. Maar ik zie dat die niet meer verkocht wordt. Ik zie dat jullie drie andere weight gainers hebben.
Wat is het verschil tussen de drie? Welke is de betere?
We hebben nu inderdaad de Lean Gain, Mass Perfection en Perfect Muscle Shake. De Professional Mass Gainer bestond voornamelijk uit "goedkopere" eiwitbronnen zoals soja en tarwe-eiwit. Met de Perfect Muscle Shake pak je Whey van Volac + Micellar van Fonterra. De betere eiwitbronnen verkrijgbaar en dat gecombineerd met zilvervliesrijst. Vandaar ik deze ook eigenlijk altijd aanbeveel :)
Wat is er verbeterd ten opzichte van de oude proteine pancakes? Heb ze ooit maar nooit meer gekocht, omdat ze maar elke keer aanbrandden en ook smaakten ze chemisch [o.a. te zoet]. Ik ben beniewd, miss kun je me overhalen???
We hebben alleen een aanpassing gedaan op de smaak. Doordat we een pannenkoeken-receptenboek erbij hebben gedaan, wilden we ook dat het een smaakvol product zou zijn. Dat is nu zeker gelukt :)

Ralf

Wanneer komen de kerst acties?

Zo weer bestellinkje geplaatst C1388260 die Nectar is mij super bevallen HEERLIJK !! dit keer is het mijn eigen verjaardagskadootje :o ( had een cadeaukaart gekregen )

Wanneer komen de kerst acties?
We hebben de kerst actie nog niet geplant dit jaar. Echter zal hij ongetwijfeld dit jaar weer komen. Voor deze week hebben we nu de Pure Superfood deals :)
Zo weer bestellinkje geplaatst C1388260 die Nectar is mij super bevallen HEERLIJK !! dit keer is het mijn eigen verjaardagskadootje :o ( had een cadeaukaart gekregen )
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes verwerken en zorgen dat je deze morgen ontvangt. De Nectar is een mooie keuze en een heel goed cadeau:D

Ralf

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Ik weet dat we in de maand zondag ook pakketten op zondag door onze bezorgdienst opgehaald wordt, dus check morgenochtend even jouw T&T. Dan weet je of het hem morgen of dinsdag in huis hebt :)

Ralf
Gisteren besteld en zag net dat het bij de buren al is afgeleverd. Super!!

wat is de voedingswaarde van de cacao nibs? Staat niet op de site en ben wel benieuwd :)

Gisteren besteld en zag net dat het bij de buren al is afgeleverd. Super!!
Dat is service! Graag gedaan en veel succes met de producten. :cool:
wat is de voedingswaarde van de cacao nibs? Staat niet op de site en ben wel benieuwd :)
Uiteraard mag je die weten. Wellicht heb je het over het hoofd gezien, maar ze staan zeker op de site. Onder het kopje label vind je ze op onze site.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Superfood deals!
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

Wanneer verwachten jullie dat de Pure cacao poeder terug op voorraad is?
Dat gaat zeker nog 2-3 weken duren. Helaas was het ingrediënt niet op voorraad bij onze vaste leverancier. Het is dus nog even afwachten. Andere alternatieven vind je hier. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

We hebben weer enkele nieuwe producten binnen:cool: Hieronder enkele uitgelicht.
High Quality Omega-3
Kenmerken High Quality Omega-3 Body & Fit:
-Hoog gedoseerd en geconcentreerd
-1000 mg capsules
-Belangrijk bij sport en dieet
-Talloze gezondheidvoordelen

Dominate

Dominate™ is het ultieme natuurlijke, meest complete en exclusieve, hoogst gedoseerde en heftigste hormonale stimulatie product ter wereld. Spiergroei, hardheid en droogheid sneller dan je ooit voor mogelijk gehouden zou hebben. Uniek en onvergelijkbaar, Dominate™ werkt extreem snel en krachtig.

The System
Unieke voordelen The System™:
-3 exact afgestemde super formules
-Optimale afstemming voor-, tijdens en na de training!
-Uniek 7 weken Bodybuilding totaal plan

Wanner ik doorverwezen word naar de site om met mister cash te betalen is het bedrag niet correct!
Die 2,5% korting word niet afgetrokken ....
Ik heb de betaling geannuleerd.
Hoe lossen we dat asap op aub?

Edit: bij 2de poging is mijn kortingscode niet meer geldig :mad:

Graag opvolging.

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

Hoe verhoud zich het nieuwe "Dominate" tot "Grow!" ?
Vergelijkbaar, beter, anders?

Als ik het goed begrijp betreft 1 levering een hoeveelheid voor 30 dagen?

Thanks

Wanner ik doorverwezen word naar de site om met mister cash te betalen is het bedrag niet correct!
Die 2,5% korting word niet afgetrokken ....
Ik heb de betaling geannuleerd.
Hoe lossen we dat asap op aub?
Dat is inderdaad raar. Normaal gesproken gaat het ineens goed. Als je mij jouw adresgegevens + kortingscode die je invult wilt sturen in een privébericht, pak ik het direct voor je op.
Beste B&F,

Hoe verhoud zich het nieuwe "Dominate" tot "Grow!" ?
Vergelijkbaar, beter, anders?

Als ik het goed begrijp betreft 1 levering een hoeveelheid voor 30 dagen?

Thanks
Beide verpakkingen zijn inderdaad voor 30 dagen (maandverpakking). Het zijn vergelijkbare producten echter beide met andere ingrediënten. Het doel/werking moet hetzelfde zijn. Echter is het een testosteronbooster waardoor jij misschien beter op Grow! reageert dan Dominate. Dit kan natuurlijk ook andersom zijn. Echter is de functie van deze twee gelijk.

Ralf

Potverdorie toch weer besteld bij jullie..

Waarom maken jullie het dan ook zo aantrekkelijk :o Gelukkig heb ik de schade (de grote van de bestelling) wel weten te beperken! :D

Bij mij op de sportschool werken ze met korting wanneer actieve leden, nieuwe leden naar de sportschool brengen om lid te worden. Is dat ook niet iets voor jullie? Ik maak best wel vaak reclame voor jullie en raad ook vaak jullie website aan...

Superfood deals!
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

We hebben weer enkele nieuwe producten binnen:cool: Hieronder enkele uitgelicht.
High Quality Omega-3
Kenmerken High Quality Omega-3 Body & Fit:
-Hoog gedoseerd en geconcentreerd
-1000 mg capsules
-Belangrijk bij sport en dieet
-Talloze gezondheidvoordelen

Dominate

Dominate™ is het ultieme natuurlijke, meest complete en exclusieve, hoogst gedoseerde en heftigste hormonale stimulatie product ter wereld. Spiergroei, hardheid en droogheid sneller dan je ooit voor mogelijk gehouden zou hebben. Uniek en onvergelijkbaar, Dominate™ werkt extreem snel en krachtig.

The System
Unieke voordelen The System™:
-3 exact afgestemde super formules
-Optimale afstemming voor-, tijdens en na de training!
-Uniek 7 weken Bodybuilding totaal plan

Potverdorie toch weer besteld bij jullie..

Waarom maken jullie het dan ook zo aantrekkelijk :o Gelukkig heb ik de schade (de grote van de bestelling) wel weten te beperken! :D

Bij mij op de sportschool werken ze met korting wanneer actieve leden, nieuwe leden naar de sportschool brengen om lid te worden. Is dat ook niet iets voor jullie? Ik maak best wel vaak reclame voor jullie en raad ook vaak jullie website aan...
Bedankt voor je bestelling. :) Morgen in huis! We hebben inderdaad weer fantastische deals en leuke koopjes. :thumbs: Helaas is onze marge op onze producten al enorm scherp en werken met leuke cadeaus. Zo is elke klant, een goede klant voor ons :) Het is leuk inderdaad om daar verder in te gaan, maar is nu niet haalbaar.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven