XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi B&F,

verkeerd gestelde vraag :)

groetjes,

Daniel

Laatst bewerkt:
[/COLOR]Citaat:
Origineel gepost door DiGiO
Privébericht verzonden

Gefixed! Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!

Ralf

Super opgelost Ralf !! ;)

vandaag pakketje ontvangen en ik wilde toch even enorm bedanken voor de service, jullie hebben jezelf echt overtroffen!

Daarnaast zojuist het lekkerste ooit gegeten:
Geroosterde snede brood met jullie eigen merk extra virgin kokosolie, stukje hemel!

[/COLOR]Citaat:
Origineel gepost door DiGiO
Privébericht verzonden

Gefixed! Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!

Ralf

Super opgelost Ralf !! ;)
Graag gedan! Blij om te horen dat ik weer een glimlach op je gezicht heb kunnen toveren! :)
vandaag pakketje ontvangen en ik wilde toch even enorm bedanken voor de service, jullie hebben jezelf echt overtroffen!

Daarnaast zojuist het lekkerste ooit gegeten:
Geroosterde snede brood met jullie eigen merk extra virgin kokosolie, stukje hemel!
De Kokosolie van ons is goed he! Ik geloof dat je niet de enige bent, bijna al mijn collega's zitten zowat aan de Kokosolie en staat ook in onze kantine. Iedereen is er erg blij mee. De kokosolie was even uitverkocht, maar zal zeker niet weer gebeuren. We hebben nu flinke pallets op voorraad. :1e:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Extra Virgin Kokosolie is de absolute topkwaliteit onder de kokosoliën. Sporters en mensen op dieet: gezond bakken, wokken en braden doe je vanaf nu met Body & Fit kokosolie! De olie is 100% biologisch, ongeraffineerd en koudgeperst.

Ralf

Hallo,ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen alles zat erin behalve een shake beker die had ik ook besteld ,kunnen jullie die bij volgende bestelling sturen? ordernummer:C1383339

Hallo,ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen alles zat erin behalve een shake beker die had ik ook besteld ,kunnen jullie die bij volgende bestelling sturen? ordernummer:C1383339
Ja, natuurlijk willen we dat. Als je zegt, ik wil hem nu. Begrijp ik dat ook. Als je me dan een privébericht wilt sturen, regel ik dat alsnog voor je. :) In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

Ralf

C1390870

Heb gevraagd om een shakebeker ipv de sachet, zal wel goedkomen denk ik :)

Hoi B&F,

Bij deze dan de vraag anders gesteld;

is de pure hennepzaad van het B&F merk ook gepeld? :)

Laatst bewerkt:
C1390870

Heb gevraagd om een shakebeker ipv de sachet, zal wel goedkomen denk ik :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je regelen. Ik reken erop dat mijn collega's rekening met je opmerking zullen houden :)
Hoi B&F,

Bij deze dan de vraag anders gesteld;

is de pure hennepzaad van het B&F merk ook gepeld? :)
Ik was al bang dat ik je vraag gemist had. Om jouw vraag te beantwoorden, het klopt inderdaad, de Hennepzaad is gepeld :)

Ralf

Ik had zo een rugzakje van B&F als kado. Maar nu na een paar weken is één van die oogjes waar het koord doorheen gaat los. Hebben jullie daar meer last van?

Ik zag net een BadBoy shirt in jullie shop toevallig.
Maar nergens een kopje met kleding/
Hoe kom ik daar?

Thanks

Hey B&F bedankt voor het sturen van mijn achtergebleven sports multi, waardeer ik zeer :) Klein vraagje, dat ijzer in de sports multi is geen probleem voor mannen toch?

Ik had zo een rugzakje van B&F als kado. Maar nu na een paar weken is één van die oogjes waar het koord doorheen gaat los. Hebben jullie daar meer last van?
Ik heb het wel eerder gehoord, echter een dubbele knoop wil vaak helpen:cool:
Ik zag net een BadBoy shirt in jullie shop toevallig.
Maar nergens een kopje met kleding/
Hoe kom ik daar?

Thanks
Je kan via de site zoeken op "categorie". Als je daar naar beneden gaat, kom je vanzelf "Kleding & Accessoires" tegen. Daar vind je onze kleding. :)
Hey B&F bedankt voor het sturen van mijn achtergebleven sports multi, waardeer ik zeer :) Klein vraagje, dat ijzer in de sports multi is geen probleem voor mannen toch?
Graag gedaan. Nee, wij vinden van niet. Echter is het wel 50% ADH. Het is dus afhankelijk van hoeveel jij uit je voeding haalt of het wel of niet te veel is.

Ralf

Pakketje ontvangen in goede orde! Geen aan of opmerkingen :P Thx B&F :)

Ik heb (denk ik) bijwerkingen van de Marinol omega 3 capsules.
Wanneer ik ze slik lijkt het alsof mijn hartslag omhoog gaat, tevens ook tintelingen in mijn lichaam. in mijn benen bijvoorbeeld.
Heb het echt alleen wanneer ik deze capsules neem.:S
Wat is dit precies, kan iemand mij dat vertellen?

Ik heb (denk ik) bijwerkingen van de Marinol omega 3 capsules.
Wanneer ik ze slik lijkt het alsof mijn hartslag omhoog gaat, tevens ook tintelingen in mijn lichaam. in mijn benen bijvoorbeeld.
Heb het echt alleen wanneer ik deze capsules neem.:S
Wat is dit precies, kan iemand mij dat vertellen?

Verbeelding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven