AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb (denk ik) bijwerkingen van de Marinol omega 3 capsules.
Wanneer ik ze slik lijkt het alsof mijn hartslag omhoog gaat, tevens ook tintelingen in mijn lichaam. in mijn benen bijvoorbeeld.
Heb het echt alleen wanneer ik deze capsules neem.:S
Wat is dit precies, kan iemand mij dat vertellen?
Sterk spul he dat visolie

Superfood deals!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waaronder:
Pure Chiazaad
Pure Goji Bessen
Pure Cacaonibs
Kokosolie

We hebben weer enkele nieuwe producten binnen:cool: Hieronder enkele uitgelicht.
High Quality Omega-3
Kenmerken High Quality Omega-3 Body & Fit:
-Hoog gedoseerd en geconcentreerd
-1000 mg capsules
-Belangrijk bij sport en dieet
-Talloze gezondheidvoordelen

Dominate

Dominate™ is het ultieme natuurlijke, meest complete en exclusieve, hoogst gedoseerde en heftigste hormonale stimulatie product ter wereld. Spiergroei, hardheid en droogheid sneller dan je ooit voor mogelijk gehouden zou hebben. Uniek en onvergelijkbaar, Dominate™ werkt extreem snel en krachtig.

The System
Unieke voordelen The System™:
-3 exact afgestemde super formules
-Optimale afstemming voor-, tijdens en na de training!
-Uniek 7 weken Bodybuilding totaal plan

Pakketje ontvangen in goede orde! Geen aan of opmerkingen :P Thx B&F :)
Super, zo hoort het! Graag gedaan :) Zulke opmerkingen toveren altijd een glimlach op ons gezicht.
Ik heb (denk ik) bijwerkingen van de Marinol omega 3 capsules.
Wanneer ik ze slik lijkt het alsof mijn hartslag omhoog gaat, tevens ook tintelingen in mijn lichaam. in mijn benen bijvoorbeeld.
Heb het echt alleen wanneer ik deze capsules neem.:S
Wat is dit precies, kan iemand mij dat vertellen?
Het lijkt me sterk dat het van de Omega-3 komt. Het is namelijk heel onschuldig product wat niet zulke bijwerkingen geeft.:rolleyes:

Ralf

bezorging

heb besteld met pakje gemak nog nooit eerder gedaan heb gistere avond mail gehad dat hij verzonden is maar bij de bezorgdatum van post nl bij pakket zoeken staat dat ie pas morgen komt:(
maar gistere avond was tie al verzonden? stond op de mail
ordernummer: C1390458

heb besteld met pakje gemak nog nooit eerder gedaan heb gistere avond mail gehad dat hij verzonden is maar bij de bezorgdatum van post nl bij pakket zoeken staat dat ie pas morgen komt:(
maar gistere avond was tie al verzonden? stond op de mail
ordernummer: C1390458
De bestelling is inderdaad gister verzonden. Helaas is jouw pakket nog niet goed verwerkt en vandaar deze morgen pas klaar ligt bij de afhaallocatie. Zodra deze klaar ligt, krijg je een email of sms :) Uiteraard vervelend en ons excuses voor het ongemak.:rolleyes:

Ralf

Hebben jullie toevallig laatst de banana sensation van isolaat perfection veranderd?

Ik heb gisteren ruimschoots voor 22.00 besteld (ik denk 21.30?) en vandaag niets ontvangen. Zal wel PostNL zijn, maar toen ik naar de track & trace ging zag ik dat de 'zending voorbereid werd door de verzender'. Hoe zit dat?

C1390870

Ik heb gisteren ruimschoots voor 22.00 besteld (ik denk 21.30?) en vandaag niets ontvangen. Zal wel PostNL zijn, maar toen ik naar de track & trace ging zag ik dat de 'zending voorbereid werd door de verzender'. Hoe zit dat?

C1390870
Dat is inderdaad vervelend om te horen, ons excuses hiervoor. :rolleyes:Alle orders waarvan een verzendbevestiging wordt verstuurd wordt ook daadwerkelijk overgedragen aan onze bezorgdienst. Helaas is het vanwege de drukte bij PostNL nog niet gesorteerd, en daarom heeft het nog geen scan. Je kan er morgen op rekenen, aangezien het pakket opnieuw gesorteerd wordt vannacht. :)

Ralf

Ik heb gisteren ook rond 21.30 een bestelling gedaan... ik zie dat de bestelling nog niet verzonden is... Dit is al de 2de maal op korte tijd? Anders nooit geen problemen gehad met de leveringen... Een beetje jammer wel.

Ik heb gisteren ook rond 21.30 een bestelling gedaan... ik zie dat de bestelling nog niet verzonden is... Dit is al de 2de maal op korte tijd? Anders nooit geen problemen gehad met de leveringen... Een beetje jammer wel.
Dat is inderdaad zeker vervelend. Het is helaas niet de bedoeling. Zoals je misschien hierboven al gelezen hebt zijn er een aantal pakketten vertraagd bij onze bezorgdienst. Dit pakket wordt vanavond opnieuw gesorteerd en kun je morgen op rekenen. Als je mij jouw ordernummer wilt geven, controleer ik het morgen extra voor je :)

Ralf

ordernummer is C1390879 Alvast bedankt...

Welk aminoproduct raden jullie aan voor in de cut? Ik twijfel tussen de tabs en liquid.

Welk aminoproduct raden jullie aan voor in de cut? Ik twijfel tussen de tabs en liquid.
Ik raad persoonlijk altijd BCAA's aan in een cut. BCAA's zijn dé aminozuren om spierafbraak zoveel mogelijk tegen te gaan in de cut. Ik vind persoonlijk Muscle Protect een hele goede keus. Deze kun je zowel voor, tijdens of na de training gebruiken.

Gisteren de Oats ontvangen en ADAM Multivit.

Die nieuwe oats zakken zijn echt baas!

Wanneer Komen de reflex repen weer in de shop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven