Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke,
Heb alle nieuwe smaken getest en dit zijn mijn ratings.
Peaches : 7
Apple : 6
Coco's : 8
Orange : 6
Berry Blast (geen nieuwe smaak) 8
Mijn nieuwe Whey perfection word Berry Blast of Coco's maar even een vraag heb coco's gemixt met melk inplaats van water, hoe smaakt met het met water?
Haha, ik denk dat ik weet wat dat was
Maar ik ben niet zo happig op Monohydraat producten, ik ga liever voor de overrated Magna, TCM en dat soort creatineblends
(geen opzet
) Ik heb geen idee eigenlijk. Ok, ik snap het ook niet. Ik zal morgenochtend direct bellen en vragen wat er aan de hand is. Ik neem direct daarna ook contact met jouw op.
Als het naar Belgie is dan kan het ook komen doordat de post in BE op maandag niet bezorgt(?) (weet ik niet zeker zo uit m'n hoofd)

) en dat jullie hem bij het pakketje doen? Dat zou echt heeeel fijn zijn! 
Op zn hoogst worden de pilletjes in beslag genomen. Maar ik zou er wel zeker van zijn dat het caffine is, als het geranium is dat in de sportwereld als doping wordt bestempeld zou dat niet zo'n goed idee zijn.Vraagje: Ik ga binnenkort naar Turkije voor een welverdiende vakantie
Nu wou ik toch wel een paar caffeine pilletjes meenemen in orginele verpakking (wel geopend). Hoeveel problemen kan me dit bij het vliegveld opleveren? Niet dat ik straks 10jaar mag blijven
En nog een vraagje, hebben jullie toevallig nog ergens een losse deksel voor Whey perfection(2,5kg pot)? Iemand hier heeft mijn deksel weggegooid..
Misschien kan ik dan wat kleins bestellen (tja al het geld is al richting de vakantie natuurlijk) en dat jullie hem bij het pakketje doen? Dat zou echt heeeel fijn zijn!
![]()
Neem dan whey repen meeIk ga ook naar turkije en wou whey meenemen, maar geen idee hoe ze in turkije denken over supplementen en dergelijke dus zie der zelf maar van af.
Weet wel dat ze erg strikt zijn als het komt op drugs en dergelijke, en ja capsules zijn nogal te vergelijken met drugs. Zal waarschijnlijk wel problemen kunnen opleveren.

Wordt geleverd met DPD in België en die leveren van ma -vr.
Hoop dat het snel in orde komt, woensdag heb ik mn onderhoudsdosis Result nodig![]()
(zie emailJe zou kunnen proberen je zelf te verkopen, dan heb je min of meer een geldboompjeLol deathstar, heb helaas geen geldboompje ergens staan![]()

Volgens de post zijn ze wel degelijk gisteren netjes bij je aan de deur geweest maar was je niet aanwezig(zie email
28.06.2010:
Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig
Hebben jullie L-alpha-Glycerophosphocholine (Alpha-GPC)?

Ok, was idd neit thuis. Normaal neemt de buurman het dan aan of laat men minstens een kaartje achter.
Maar goed, zal dan hopelijk vandaag wel in ontvangst kunnen genomen worden.
Thx voor de info
).