MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruikt Bodyenfitshop eigenlijk dezelfde pakjesdienst in België als XXL?

Is nu de 2e keer op rij dat mijn levering toch vrij riskant behandeld wordt door die pakjesdienst alleszins.
Vorige keer werd mijn pakket bij de onderburen afgeleverd (ik woon in een appartement), daar kon ik nog enigszins mee leven... ware het niet dat er nergens een vermelding hiervan in mijn brievenbus zat. Ik keek 's avonds uit nieuwsgierigheid eens op mijn track&trace-link en stelde tot mijn verrassing vast dat mijn pakket afgeleverd was.
Gelukkig kan je daar ook die handtekening online consulteren en dan kon ik vaststellen dat er inderdaad iemand afgetekend had. Eens bij de onderburen op het gelijkvloers aan de deur geklopt en daar lag het inderdaad... case closed voor mij, hoewel een briefje in mijn bus niet misplaatst had geweest zodat ik toch van iets wist (handtekening was echt niet leesbaar trouwens, dus was aankloppen op goed geluk)

Vandaag ging het echter nog iets verder:
Mijn status op track&trace stond vanmorgen nog op 'sorteren bij pakjesdienst', ik ga dus richting gym... er vanuitgaande dat mijn pakket wellicht vandaag (of toch zeker deze morgen) niet geleverd zou worden.
Kom net thuis en daar staat mijn pakket dus gewoon in de inkomhal (tegen de glazen buitendeur, in het zicht van gans de straat) geplaatst... ik bedoel maar :scratch:
Iedereen kan gewoon die deur openen en mijn pakket meegraaien op die manier.
Net even de handtekening op mijn track&trace gecontroleerd en iemand heeft gewoon mijn achternaam geschreven, kan dus gewoon diegene van de pakjesdienst zelf geweest zijn.

Ik dacht eerlijk gezegd dat zo'n pakjesdienst hun pakjes niet gewoon ergens mogen dumpen?
Om dan toch de vergelijking te maken: wanneer ik iets bestel bij XXL en ik ben niet thuis bij levering, dan nemen ze het gewoon terug mee en proberen de volgende dag nog eens.
Pas wanneer ik expliciet een briefje aan de bus hang dat ze mijn pakket in de garage mogen zetten en die terug dichttrekken achteraf, dan pas laten ze het effectief achter (uit het zicht van iedereen) en steken ze mijn briefje ook gewoon terug in de bus

De producten die ik besteld heb, zijn zoals gewoonlijk wel top! Daar geen klachten over :)
Maar ik denk dat weinig mensen het appreciëren als een pakket van 150€ daar gewoon in de gang slingert waar iedereen het gewoon kan meenemen

Is nu de 2e keer op rij dat mijn levering toch vrij riskant behandeld wordt door die pakjesdienst alleszins.
Vorige keer werd mijn pakket bij de onderburen afgeleverd (ik woon in een appartement), daar kon ik nog enigszins mee leven... ware het niet dat er nergens een vermelding hiervan in mijn brievenbus zat. Ik keek 's avonds uit nieuwsgierigheid eens op mijn track&trace-link en stelde tot mijn verrassing vast dat mijn pakket afgeleverd was.
Gelukkig kan je daar ook die handtekening online consulteren en dan kon ik vaststellen dat er inderdaad iemand afgetekend had. Eens bij de onderburen op het gelijkvloers aan de deur geklopt en daar lag het inderdaad... case closed voor mij, hoewel een briefje in mijn bus niet misplaatst had geweest zodat ik toch van iets wist (handtekening was echt niet leesbaar trouwens, dus was aankloppen op goed geluk)

Mijn status op track&trace stond vanmorgen nog op 'sorteren bij pakjesdienst', ik ga dus richting gym... er vanuitgaande dat mijn pakket wellicht vandaag (of toch zeker deze morgen) niet geleverd zou worden.
Kom net thuis en daar staat mijn pakket dus gewoon in de inkomhal (tegen de glazen buitendeur, in het zicht van gans de straat) geplaatst... ik bedoel maar :scratch:
Net even de handtekening op mijn track&trace gecontroleerd en iemand heeft gewoon mijn achternaam geschreven, kan dus gewoon diegene van de pakjesdienst zelf geweest zijn.

Ik dacht eerlijk gezegd dat zo'n pakjesdienst hun pakjes niet gewoon ergens mogen dumpen?
Om dan toch de vergelijking te maken: wanneer ik iets bestel bij XXL en ik ben niet thuis bij levering, dan nemen ze het gewoon terug mee en proberen de volgende dag nog eens.
Pas wanneer ik expliciet een briefje aan de bus hang dat ze mijn pakket in de garage mogen zetten en die terug dichttrekken achteraf, dan pas laten ze het effectief achter (uit het zicht van iedereen) en steken ze mijn briefje ook gewoon terug in de bus

De producten die ik besteld heb, zijn zoals gewoonlijk wel top! Daar geen klachten over :)
Maar ik denk dat weinig mensen het appreciëren als een pakket van 150€ daar gewoon in de gang slingert waar iedereen het gewoon kan meenemen
Plaats een klacht bij het postbedrijf?

Mijn Mass Perfection heeft een aantal nachten in de vrieskou gestaan (in de schuur)
Is het nog wel gewoon te consumeren?
Ja, deze kun je gerust gebruiken. :)
Deze week dan maar weer inslaan bij bodyenfitshop :P
Als dat maar goed komt. Ik heb nog een leuke tip voor je: We hebben hele leuke Superfood deals momenteel:D

We gebruiken in België TNT Post. Een onderdeel van PostNL. Ik begrijp wanneer je voor een flink bedrag besteld, je wilt dat het netjes geleverd wordt. Daar geef ik helemaal gelijk in :) Wat betreft de wijze op is natuurlijk erg teleurstellend. Dat hoort niet zo en ga ik ook een klacht over indienen. Als je mij het ordernummer wilt doorgeven, zorgen wij dat de chauffeur hierop aangesproken wordt. Zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mass Perfection
[Link niet meer beschikbaar]
2200 Gram voor 19,90!
4400 Gram voor 34,90!

Magnificent

2100 gram voor 19,90!

Jack3d Advanced
45 servings vor 27.90!

What the F#CK stack
Per combinatie voor 39,90!

Perfect Burn
60 Tabletten (2 maand) voor 16,50!

Perfect Protein
2000 Gram (71 shakes) voor 31,90!

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Ralf,

ordernummer was C1386417

Nogmaals, is geen opmerking naar B&F toe hoor, want over jullie producten ben ik zeker tevreden. Wou dit echter wel naar jullie toe melden omdat de pakjesdienst uiteindelijk wel jullie spullen behandelen en zo'n voorvallen wel in gedachten meespelen naar toekomstige bestellingen toe

Ralf,

ordernummer was C1386417

Nogmaals, is geen opmerking naar B&F toe hoor, want over jullie producten ben ik zeker tevreden. Wou dit echter wel naar jullie toe melden omdat de pakjesdienst uiteindelijk wel jullie spullen behandelen en zo'n voorvallen wel in gedachten meespelen naar toekomstige bestellingen toe
Dat is super om te horen. Daarvoor doen we het! Ik begrijp je frustratie heel goed en daarom pakken we het ook zo serieus op. De klacht tegen de bezorger is ingediend. Bedankt voor je feedback :thumbs:

Ralf

Er staat 200 gram voor 31.90 bij perfect protein, duur spul!

@Ralf
pure Rice powder
De zilvervliesrijst wordt gekookt daarna gedroogd en gemalen?
Of zie ik dat verkeerd?
Er zijn al verschillende meningen hier op het forum die het product afbreken ...
Daarom mijn vraag.

@Ralf
pure Rice powder
De zilvervliesrijst wordt gekookt daarna gedroogd en gemalen?
Of zie ik dat verkeerd?
Er zijn al verschillende meningen hier op het forum die het product afbreken ...
Daarom mijn vraag.
De Pure Rice Powder is een ontzettend goed product :) Wat je aangeeft klopt inderdaad. De zilvervliesrijst is voorgekookt. Het zou niet slim zijn om "gemalen zilvervliesrijst" aan te bieden waarvaan de opname door het lichaam niet optimaal is. Wij kiezen altijd voor de beste producten tegen de scherpste prijs. Dit is daar ook weer een voorbeeld van :)

Ralf

De Pure Rice Powder is een ontzettend goed product :) Wat je aangeeft klopt inderdaad. De zilvervliesrijst is voorgekookt. Het zou niet slim zijn om "gemalen zilvervliesrijst" aan te bieden waarvaan de opname door het lichaam niet optimaal is. Wij kiezen altijd voor de beste producten tegen de scherpste prijs. Dit is daar ook weer een voorbeeld van :)

Ralf

Dat dacht ik wel ;)

Die kokosrepen zijn overheerlijk, chocolade is ietsje minder tegenover de kokos voor mij. Maar dat is persoonlijke smaak.

Wat ik wel wat een tegenvaller vond is toen ik woensdag mijn pakket kreeg en het opendeed dat alles onder het poeder zat. Ik weet nie welke flauwe plenzante voor de inpak stond bij Body&Fit, maar een zak waxy maize(wat ik zelfs niet besteld had) met een snee van tussen de 10& 15cm in die doos gepropt en alles lekker onder het poeder, zelfs mijn amandelnoten in verpakking zaten onder het poeder.

Die kokosrepen zijn overheerlijk, chocolade is ietsje minder tegenover de kokos voor mij. Maar dat is persoonlijke smaak.

Wat ik wel wat een tegenvaller vond is toen ik woensdag mijn pakket kreeg en het opendeed dat alles onder het poeder zat. Ik weet nie welke flauwe plenzante voor de inpak stond bij Body&Fit, maar een zak waxy maize(wat ik zelfs niet besteld had) met een snee van tussen de 10& 15cm in die doos gepropt en alles lekker onder het poeder, zelfs mijn amandelnoten in verpakking zaten onder het poeder.
Bedankt voor je positieve bericht over de Perfection Bar. De Kokos is ook mijn persoonlijke favoriet! Wat betreft de amandelnoten en de WMS is natuulijk niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor. :rolleyes:Wij controleren altijd alle verpakkingen die we versturen op uiterlijk, hoe het ingepakt wordt etc. Om dit soort onplezierige situaties natuurlijk te voorkomen. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan pak ik het direct voor je op!:)

Ralf

Na 2 jaar vanalles te hebben besteld bij bodyenfitshop ga ik overstappen naar xxlnutrition omdat ik niet meer tevreden ben over de klantvriendelijkheid en de service.

Na 3 weken gewacht te hebben op een trui van musclepharm (die wel op voorraad stond toen ik bestelde) komen ze aan met de oplossing om een tegoedbon te geven terwijl ik in de voorgaande mails al aangaf dat ik niet echt tevreden ben.
Mijn voorstel om een maatje kleiner op sturen met de mogelijkheid om gratis te retourneren sloeg men af.

Daarnaast vind ik het jammer dat je na ca. 1000 euro daar te hebben besteed niet af en toe een extra shaker kunnen missen als hierom gevraagd word.

Even kijken of xxlnutrition meer te bieden heeft...

Rolf heeft het keurig proberen op te lossen maar helaas......

Kheb het wel gratis kunnen retourneren uiteindelijk

Heel erg jammer van body&fitshop

Ik vraag ook wel eens om een beker hoor maar het is een gunst van ze en geen recht!
De mensen die inpakken kunnen ook niet zien of je een eerste klant bent of iemand die er vaak besteld heeft.

Laatst bewerkt:
wat is eigenlijk het grote verschil tussen de Massperfection en de Perfect muscle shake? En welken raad je aan

Perfect Muscle is wat fijner van structuur en heeft rijst als koolhydraatbron :) Denk dat het verder persoonlijk is. Vind opzich een gainer met vezels heel lekker.

is het voor jullie geen mogelijkheid om True Nutrition supps in jullie assortiment toe te voegen?
http://www.truenutrition.com/

Ik vind het feit mooi dat je zelf je supplement (eiwit, pre-workout enz.) samen kan stellen met smaak, toevoegingen (suiker, stevia enz.) of extra's en uberhaupt de hoeveelheid smaken zijn enorm!

Zou een mooie toevoeging zijn!

Rolf heeft het keurig proberen op te lossen maar helaas......

Kheb het wel gratis kunnen retourneren uiteindelijk

Heel erg jammer van body&fitshop
Je kunt altijd rekenen op onze topservice:cool:
Ik vraag ook wel eens om een beker hoor maar het is een gunst van ze en geen recht!
De mensen die inpakken kunnen ook niet zien of je een eerste klant bent of iemand die er vaak besteld heeft.
We doen altijd ons uiterste best om elke klant en elke bestelling zo netjes mogelijk af te ronden. Ik geloof dat dat ook redelijk lukt en wij zoveel mogelijk (zolang de situatie het toelaat) in het voordeel van de klant te denken! :)
haha dat is een oude post van mij :P maar heb de PM idd aangeschaft en bevalt me goed :)
De Perfect Muscle Shake is een topper onder de weightgainers. Mijn persoonlijke nummer #1! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps: wat is er gebeurd met jullie perfect protein pouches?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven