AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het voor jullie geen mogelijkheid om True Nutrition supps in jullie assortiment toe te voegen?
http://www.truenutrition.com/

Ik vind het feit mooi dat je zelf je supplement (eiwit, pre-workout enz.) samen kan stellen met smaak, toevoegingen (suiker, stevia enz.) of extra's en uberhaupt de hoeveelheid smaken zijn enorm!

Zou een mooie toevoeging zijn!

Nice, nog nooit gezien dat merk en leuk om eens mee te spelen en je eigen shake te maken :D

Maar ik denk dat, net omdat je het zelf kunt samenstellen, het niet bij B&F zal kunnen bestellen. B&F koopt in op grote schaal en verdeelt het naar consumenten, zij gaan niet zelf voor iedereen de inhoud van een pot samenstellen.

Ik had de link inderdaad gemist, maar kende de site (eerder voorbij zien komen). Echter is het zelf samenstellen van supplementen praktisch niet mogelijk voor ons. Je weet nooit wat eruit komt en of het goed is. Tevens vrij prijzig en niet snel leverbaar. Niet echt iets voor ons.

Ralf

Ik had de link inderdaad gemist, maar kende de site (eerder voorbij zien komen). Echter is het zelf samenstellen van supplementen praktisch niet mogelijk voor ons. Je weet nooit wat eruit komt en of het goed is. Tevens vrij prijzig en niet snel leverbaar. Niet echt iets voor ons.

Ralf

ok snap ik! thanks voor de uitleg.

om nog terug te komen op de andere vraag: waar zijn de pouches en variety pack van de perfect protein?

ok snap ik! thanks voor de uitleg.

om nog terug te komen op de andere vraag: waar zijn de pouches en variety pack van de perfect protein?
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. :rolleyes: Ik had de vraag inderdaad gelezen. Ik denk dat het te maken heeft met de weekaanbieding. Ik zal het maandag voor je navragen, want dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mass Perfection
[Link niet meer beschikbaar]
2200 Gram voor 19,90!
4400 Gram voor 34,90!

Magnificent

2100 gram voor 19,90!

Jack3d Advanced
45 servings vor 27.90!

What the F#CK stack
Per combinatie voor 39,90!

Perfect Burn
60 Tabletten (2 maand) voor 16,50!

Perfect Protein
2000 Gram (71 shakes) voor 31,90!

Nieuw: Cadeaukaart!
De Body & Fit cadeaukaart is verkrijgbaar met €15, €25 en €50 tegoed! Body & Fit levert de cadeaukaart gratis in een prachtig cadeauhoesje, dus geen extra kosten om het cadeau nog feestelijker te maken! En als extra krijg je bij elke cadeaukaart een gratis zwarte Body & Fit stift!
Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!

Wellicht is het een idee om de smaakstoffen los erbij te verkopen? Net zoals er bij MyProtein losse flavouring systems te koop zijn :D

Beste Body En Fitshop, ik gebruik al een hele tijd de 3 in 1 Multi-Shaker met wit klepje bovenop maar nu kreeg ik bij mij laatste bestelling de 3 in 1 Multi-Shaker met zwart klepje. Dit is voor het eerst dat ik deze heb maar ik merk gelijk dat hij niet goed afsluit bij het klepje want ondanks dat ik deze tijdens het schudden met mijn vinger hard dichtdruk komt er zo veel shake uit dat ik hem alleen in de wasbak kan schudden omdat anders alles onder zit :p. Is dit een bekend probleem? Greetings

Beste Body En Fitshop, ik gebruik al een hele tijd de 3 in 1 Multi-Shaker met wit klepje bovenop maar nu kreeg ik bij mij laatste bestelling de 3 in 1 Multi-Shaker met zwart klepje. Dit is voor het eerst dat ik deze heb maar ik merk gelijk dat hij niet goed afsluit bij het klepje want ondanks dat ik deze tijdens het schudden met mijn vinger hard dichtdruk komt er zo veel shake uit dat ik hem alleen in de wasbak kan schudden omdat anders alles onder zit :p. Is dit een bekend probleem? Greetings
Merkte dit zelf ook met degene die ik afgelopen week bij mijn bestelling had. Stond gisteren ook boven de wasbak te schudden. Ik doe er nu een stukje plastic folie tussen voor ik ga shaken.

• Like
Waarderingen: YOGI
Nee, dit heb ik nog niet eerder gehoord. Mocht je geen shakebeker hebben en wel last hebben van dit probleem, stuur me gerust even een privébericht. Dan kunnen we dit vast oplossen :) Marina, jij mag me ook een bericht sturen hoor.

Ralf

Hey B&F al nieuws over d-aspartic acid van jullie? aantal weekjes terug hadden jullie het geloof ik al verwacht
grtz!

Hey B&F al nieuws over d-aspartic acid van jullie? aantal weekjes terug hadden jullie het geloof ik al verwacht
grtz!

Als je niet kan wachten kan je net zo goed ''alpha Muscle'' kopen, zit ook d-aspartic acid in en andere behulpzame stoffen.

grtz!
Als je niet kan wachten kan je net zo goed ''alpha Muscle'' kopen, zit ook d-aspartic acid in en andere behulpzame stoffen.
Helaas heb ik geen nieuws over de DAA op dit moment. Ik verwacht dat het voorlopig niet leverbaar zal zijn. Dit kan diverse redenen hebben, maar kan ik nu niet in zien. Zoals Hoody aangeeft is Alpha Muscle een goed alternatief :)

Ralf

Ik raad persoonlijk altijd BCAA's aan in een cut. BCAA's zijn dé aminozuren om spierafbraak zoveel mogelijk tegen te gaan in de cut. Ik vind persoonlijk Muscle Protect een hele goede keus. Deze kun je zowel voor, tijdens of na de training gebruiken.

Maar is de Muscle Protect niet puur bedoelt voor tijdens de training? Ik dacht aan een amino product wat ook geschikt is te gebruiken op niet trainingsdagen.

Maar is de Muscle Protect niet puur bedoelt voor tijdens de training? Ik dacht aan een amino product wat ook geschikt is te gebruiken op niet trainingsdagen.
Het zijn BCAA's. BCAA's kan zowel op trainingsdagen als niet trainingsdagen. Als je een completer amino product zoekt, kun je eens naar Amino X kijken. Waarom zou je op rustdagen losse aminozuren gebruiken? Ik ben van mening dat je het meest hieraan hebt rondom je training. Op andere momenten kun je eiwitrijke producten eten, zoals Whey, vlees etc.

Ralf

Giftcard + Kortingscode

Is het niet mogelijk om een B&F giftcard en kortingscode in één keer te gebruiken?
Zou ik persoonlijk een slechte zaak vinden!
Ik heb namelijk nog een korting van €10,- open staan en krijg deze week nog een giftcard. Wil deze in één keer gaan uitgeven.

Greetz

Hé B&F,

Vanochtend zag ik jullie mail over de nieuwe Omega-3 caps, zien er goed uit. Ik ben net weer aan nieuwe toe, alleen vraag ik me af of er sprake is van een verschil tussen deze nieuwe caps en jullie eigen Marinol Omega-3 caps?

Is het niet mogelijk om een B&F giftcard en kortingscode in één keer te gebruiken?
Zou ik persoonlijk een slechte zaak vinden!
Ik heb namelijk nog een korting van €10,- open staan en krijg deze week nog een giftcard. Wil deze in één keer gaan uitgeven.

Greetz
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Ik weet wel dat hieraan gewerkt word, maar op dit moment is het mogelijk om één kortingscode per bestelling in te voeren.
Hé B&F,

Vanochtend zag ik jullie mail over de nieuwe Omega-3 caps, zien er goed uit. Ik ben net weer aan nieuwe toe, alleen vraag ik me af of er sprake is van een verschil tussen deze nieuwe caps en jullie eigen Marinol Omega-3 caps?
Er zit inderdaad verschil tussen de aanbieding van de Omega-3 en de Marinol. Met Marinol pak je een hogere dosering en een stukje "kwaliteitsnaam". De scherpe prijs van de "nieuwe" omega-3 maakt daarintegen veel goed. Veel waar voor je geld :)

Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Ik weet wel dat hieraan gewerkt word, maar op dit moment is het mogelijk om één kortingscode per bestelling in te voeren.

Dan doen jullie het toch even handmatig doorvoeren voor de klanten die hierom vragen. Is maar een kleine groep en lijkt me wel een beetje klantvriendelijk

Hi B&F,

Wanneer hebben jullie de D-aspartic Acid B&F weer op voorraad? Gaan jullie ook in de toekomst Quest Bars op de NLse markt brengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven