Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan me er ook niet zo druk om maken, maar kreeg gisteravond al een bericht dat ze het tussen 2 en 4 zouden bezorgen. Stuur dan een mailtje dat het mogelijk niet wordt bezorgd vanwege drukte..f**gots

Vind ik ook behoorlijk k*t eigenlijk, maar goed.

Dit is pas k*t: vorige vrijdag (20 december!!) besteld en betaald met MrCash en nog steeds geen pakket ontvangen! Ik heb gisteren een mailtje gestuurd en ze hadden me verzekerd dat ik het vandaag zou hebben. Resultaat: nog steeds NIETS :mad:

Kunnen jullie dit niet een beetje verwachten deze dagen? Ik snap de teleurstelling maar dit is logisch en niet altijd te voorzien (en niet altijd haalbaar om alle klanten te informeren).

Edit: geldt niet voor laatste bovenstaande post

He Ralf,ik heb zojuist mijn bestelling van gisteren ontvangen,mooi op tijd weer,maar er is deze keer toch echt iets goed mis gegaan met de bestelling:-((
Ik had nl. 2 zakken Pure Coconut palm suiker besteld en ik heb er maar 1 ontvangen, en dan heb ik ook nog eens mijn "kadootjes" niet ontvangen,terwijl ik toch echt 1 sachet Nr. 1 en 1 Waxy Maize starch heb aangeklikt!
Kun je even nagaan wat er mis is gegaan?
Mijn ordernummer is: C1421918
Ik ga het direct voor je oppakken :)
Had per ongeluk mijn mailtje met trace code verwijderd, mailtje gestuurd en minuut later mijn code al ontvangen... over service gesproken :thumbs:
Kijk, dat is service zoals het hoort. :thumbs: FIjne feestdagen! :)
Pff expres gister besteld zodat het vandaag zou binnenkomen, komen ze vrijdag pas..
Vind ik ook behoorlijk k*t eigenlijk, maar goed.
Als je gisteren voor 20.00 uur besteld hebt, dan is deze gister zeker verzonden. Hij hoort dan vandaag ook geleverd te worden. Als je daarna besteld hebt, word deze inderdaad vrijdag geleverd. Met de feestdagen is het altijd lastig vanwege de enorme drukte bij onze bezorgdienst. Ze doen er werkelijk alles aan om de meeste pakketten tijdig te leveren.
Dit is pas k*t: vorige vrijdag (20 december!!) besteld en betaald met MrCash en nog steeds geen pakket ontvangen! Ik heb gisteren een mailtje gestuurd en ze hadden me B]verzekerd[/B] dat ik het vandaag zou hebben. Resultaat: nog steeds NIETS :mad:
Dat is zeker niet zoals het hoort. Heb je voor mij jouw ordernummer? Dan kijk ik of de bezorger nog onderweg is :)

Ralf

vond de 10% kerstkorting wel netjes, die kan ik tenminste toepassen op een product van MIJN keuze :)

prettige dagen en stuff

Bestelling is alweer binnen, bezorger kwam zelfs eerder dan aangegeven stond op T&T. Werd ik weer eens uit bed gebeld (Naja het was onderhand ook al 11 uur:D)

Kreeg er zelfs 7 sachets bij:eek:

Indicatie was 15uur maar net me pakket binnengekregen. Perfect zo voor de kerst, bedankt :thumbs:

Ik zou bij mijn laatste bestelling Body&fit handschoenen krijgen, maar deze zaten er helaas niet bij..

He Ralf,ik heb zojuist mijn bestelling van gisteren ontvangen,mooi op tijd weer,maar er is deze keer toch echt iets goed mis gegaan met de bestelling:-((
Ik had nl. 2 zakken Pure Coconut palm suiker besteld en ik heb er maar 1 ontvangen, en dan heb ik ook nog eens mijn "kadootjes" niet ontvangen,terwijl ik toch echt 1 sachet Nr. 1 en 1 Waxy Maize starch heb aangeklikt!
Kun je even nagaan wat er mis is gegaan?
Mijn ordernummer is: C1421918

Opgelost,supersnel, zoals ik gewend ben van BodyenFitShop!!
Bedankt ralf!:thumb:

Ik zie dat het pakket vanwege de kerstdrukte nog niet verwerkt is bij postNL en dat het nog op het sorteercentra staat. Mijn excuses hiervoor. :rolleyes:Ik heb direct postNL een mail gestuurd en gevraagd of ze het vrijdag wél in de levering willen doen.:)
vond de 10% kerstkorting wel netjes, die kan ik tenminste toepassen op een product van MIJN keuze :)

prettige dagen en stuff
Kijk, dat is een mooie reactie. Met 10% korting kan iedereen zijn eigen kerstaanbieding bedenken!
Bestelling is alweer binnen, bezorger kwam zelfs eerder dan aangegeven stond op T&T. Werd ik weer eens uit bed gebeld (Naja het was onderhand ook al 11 uur:D)

Kreeg er zelfs 7 sachets bij:eek:
Graag gedaan en jij ook bedankt. Krachtsporters hebben voldoende rust nodig, dus het is belangrijk om goed te slapen. De postNL is toch altijd een goede wekker? ;)
Indicatie was 15uur maar net me pakket binnengekregen. Perfect zo voor de kerst, bedankt :thumbs:
Graag gedaan, jij ook bedankt! :)
Ik zou bij mijn laatste bestelling Body&fit handschoenen krijgen, maar deze zaten er helaas niet bij..
Dat is inderdaad niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Geef het bij jouw volgende order even aan in het opmerkingenveld, dan krijg je deze alsnog erbij :)
Opgelost,supersnel, zoals ik gewend ben van BodyenFitShop!!
Bedankt ralf!:thumb:
Graag gedaan, zoals het hoort! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie dat het pakket vanwege de kerstdrukte nog niet verwerkt is bij postNL en dat het nog op het sorteercentra staat. Mijn excuses hiervoor. :rolleyes:Ik heb direct postNL een mail gestuurd en gevraagd of ze het vrijdag wél in de levering willen doen.:)

Ralf

Dus dan moet ik het maar doen met excuses? Het zomaar afschuiven op de postNL vind ik makkelijk. Ik begrijp dat het druk is (zowel voor jullie als voor de post) maar als ze me verzekeren dat het er vandaag zou zijn, moet het er ook zijn.

Ik heb vrijdag besteld en ook als je rekening zou houden met het weekend zou het pakket er ten laatste vandaag moeten zijn. Anders klopt er helemaal niets van jullie slogans i.v.m. bestellen en leveren?
Ik ben altijd al heel tevreden geweest van de service maar nu laten jullie me toch in de steek...

Iemand is boos omdat die ze eiwitjes te laat heeft besteld en nu zonder whey zit. Met deze kerstdrukte kon je er rekening mee houden kerel, of t nu bodyenfitshop of postnl ze schuld is.

Iemand is boos omdat die ze eiwitjes te laat heeft besteld en nu zonder whey zit. Met deze kerstdrukte kon je er rekening mee houden kerel, of t nu bodyenfitshop of postnl ze schuld is.

Dan moeten ze ook maar niet op hun fb-pagina vermelden dat als je besteld voor het weekend je het zeker voor kerst in huis hebt.
Als ik iets beloof aan een klant is het ook mijn verantwoordelijkheid dat het tijdig geleverd wordt?

Toch iedereen alvast een fijne kerst!

Laatst bewerkt:
Dan moeten ze ook maar niet op hun fb-pagina vermelden dat als je besteld voor het weekend je het zeker voor kerst in huis hebt.
Als ik iets beloof aan een klant is het ook mijn verantwoordelijkheid dat het tijdig geleverd wordt?

Toch iedereen alvast een fijne kerst!

Ja en wat wil je dat bodyenfit doet? Zelf met een vrachtwagen voor jij speciaal je pakketje komen leveren? Jezus... Egoïst. je bent niet de enige die in deze periode een pakketje bestelt... Zou graag eens zien hoe jij het zou doen als medewerker van Post NL. Uitermate veel respect voor die mensen.

Ja en wat wil je dat bodyenfit doet? Zelf met een vrachtwagen voor jij speciaal je pakketje komen leveren? Jezus... Egoïst. je bent niet de enige die in deze periode een pakketje bestelt... Zou graag eens zien hoe jij het zou doen als medewerker van Post NL. Uitermate veel respect voor die mensen.

Het komt toch sowieso te laat, het was als cadeau voor iemand bedoeld. En is het niet logisch dat men zijn beloftes nakomt?
Ze moeten gewoon rekening houden met externe variabelen waaraan ze zelf niets kunnen doen, zoals de werking bij de postNL.

Even over de pure notenmix van de kerstdeal.. Beetje erg oudbakken en taai en muf..

Het komt toch sowieso te laat, het was als cadeau voor iemand bedoeld. En is het niet logisch dat men zijn beloftes nakomt?
Ze moeten gewoon rekening houden met externe variabelen waaraan ze zelf niets kunnen doen, zoals de werking bij de postNL.

Nou je spreekt jezelf wel wat tegen lijkt me. Ze kunnen er zelf niets aan doen...

Nou je spreekt jezelf wel wat tegen lijkt me. Ze kunnen er zelf niets aan doen...

Waarom spreek ik mezelf tegen? Ze kunnen er idd niets aan doen dat het niet op tijd bezorgd wordt, dat is namelijk de taak van postNL.
Maar dan moeten ze geen beloftes doen ivm leveren e.d. als ze weten dat ze hieraan niets kunnen veranderen?

Nu ga ik proberen te genieten van een leuke kerstavond als dat ok is voor jullie :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven