Justreading
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi Ralf,
Ik las over een 10% kortingsactie die we zouden krijgen via de mail, maar ik heb nog geen mailtje gezien (ik krijg normaal altijd de nieuwsbrief). Kan dat kloppen?
Gr.
Google translate gebruiken als je geen engels kan, het betekend precies wat er staatIk heb maandag een bestelling geplaatst (REF:C1422233) en nu staat er bij mijn track & trace dit:
24-12-2013:
Shipment send on transport
24-12-2013:
Parcel not yet delivered. Status data not yet available
Wil dit zeggen dat ik het paketje vrijdag pas zal aankrijgen? Ik snap niet goed wat dat laatste wil zeggen.

Google translate gebruiken als je geen engels kan, het betekend precies wat er staat![]()

Ik kan er nergens wat over terugvinden... Maar heeft er iemand ervaring met de pure notenmix?
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/superfoods/body-en-fit-superfoods/pure-notenmix/#beschrijving
Op de site staan ook geen reviews. Ben wel benieuwd hoe deze bevalt bij anderen.

Ik heb deze besteld en het bevalt mij zeer goed. Ben binnen paar dagen bijna door het eerste potje heen. De noten smaken erg lekker en naar mijn idee zeker niet taai en muf zoals hierboven door iemandgenoemd werd (wellicht zat er een mindere doos tussen?). Heb nootjes van de Jumbo, Aldi en Lidl gehad maar deze zijn toch wel een van de lekkerste. Ik heb vandaag 5 dozen erbij besteld en nog wat eiwit, om aan de 60 euro te komen. Zeker mooie actie![]()

Helaas welDus het paket is verzonden naar mij thuis maar is er niet op tijd geraakt neem ik aan. Dan zal het wachten worden tot vrijdag![]()

Ik begrijp je frustratie heel goed. Als het mijn pakket zou zijn, had ik net zo gereageerd. Ik wil graag dat het sneller bezorgd wordt, maar dit is buiten mijn macht. Ik heb gisteravond nog direct een mail gestuurd naar postNL dat het vrijdag écht geleverd MOET worden, echter is het wel afwachten tot dan.Dus dan moet ik het maar doen met excuses? Het zomaar afschuiven op de postNL vind ik makkelijk. Ik begrijp dat het druk is (zowel voor jullie als voor de post) maar als ze me verzekeren dat het er vandaag zou zijn, moet het er ook zijn.
Ik heb vrijdag besteld en ook als je rekening zou houden met het weekend zou het pakket er ten laatste vandaag moeten zijn. Anders klopt er helemaal niets van jullie slogans i.v.m. bestellen en leveren?
Ik ben altijd al heel tevreden geweest van de service maar nu laten jullie me toch in de steek...

De noten zijn ongebrand en ongezouten. Ze smaken daardoor heel anders dan de supermarkt kwaliteit.Even over de pure notenmix van de kerstdeal.. Beetje erg oudbakken en taai en muf..
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/noten/body-en-fit-superfoods/pure-notenmix/Natuurlijk wil ik jou ook een goede kerst wensenNu ga ik proberen te genieten van een leuke kerstavond als dat ok is voor jullie![]()
Je hebt gelijk en het is niet zo netjes dat het op deze wijze gaat. Stuur me bij voorgang van jouw volgende order even een privébericht, dan stop ik er even wat extra's bij Hoi Ralf,
Ik las over een 10% kortingsactie die we zouden krijgen via de mail, maar ik heb nog geen mailtje gezien (ik krijg normaal altijd de nieuwsbrief). Kan dat kloppen?
Gr.
Dankjewel JayB
Anders mag je mij altijd jouw emailadres even sturen, dan check ik het even voor je of het wel goed gaat voor de toekomst.
Het pakket wordt inderdaad vrijdag aangeboden. Het betekend dat het pakket bij postNL op transport is gegaan maar verder geen verzenddata beschikbaar is. Dat betekend dat het vrijdag weer opvolging krijgt en naar alle waarschijnlijkheid in levering gaat. FIjn weekend!Ik heb maandag een bestelling geplaatst (REF:C1422233) en nu staat er bij mijn track & trace dit:
24-12-2013:
Shipment send on transport
24-12-2013:
Parcel not yet delivered. Status data not yet available
Wil dit zeggen dat ik het paketje vrijdag pas zal aankrijgen? Ik snap niet goed wat dat laatste wil zeggen.
Wow, wat een enorm mooi compliment. Hoe meer natuur, hoe beter het smaakt natuurlijkIk heb deze besteld en het bevalt mij zeer goed. Ben binnen paar dagen bijna door het eerste potje heen. De noten smaken erg lekker en naar mijn idee zeker niet taai en muf zoals hierboven door iemand genoemd werd (wellicht zat er een mindere doos tussen?). Heb nootjes van de Jumbo, Aldi en Lidl gehad maar deze zijn toch wel een van de lekkerste. Ik heb vandaag 5 dozen erbij besteld en nog wat eiwit, om aan de 60 euro te komen. Zeker mooie actie![]()
Bedankt voor je bestelling. Je zal hem zaterdag ontvangen! Ik vind zelf onze Superfood-lijn een enorm succes. We hebben ontzettend veel leuke producten en hebben er ook mooie deals mee 
Haha, zo veel feestdagen hebben we helaas ook niet in Nederland. Dus ik begrijp het ook wel een beetjeSame hereAchja ik gun die mensen van PostNL ook wel hun avond hoor, moeten al hard genoeg werken deze tijden...
Fijne kerst!Thanks voor de review. Ik heb zelf ook al mogen ervaren gisteren dat ze erg lekker waren! Zeker voor herhaling vatbaar en neem er dan ook zeker weten de amandelen ook nog bij.Ik heb deze besteld en het bevalt mij zeer goed. Ben binnen paar dagen bijna door het eerste potje heen. De noten smaken erg lekker en naar mijn idee zeker niet taai en muf zoals hierboven door iemand genoemd werd (wellicht zat er een mindere doos tussen?). Heb nootjes van de Jumbo, Aldi en Lidl gehad maar deze zijn toch wel een van de lekkerste. Ik heb vandaag 5 dozen erbij besteld en nog wat eiwit, om aan de 60 euro te komen. Zeker mooie actie![]()

Ongebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()

Niemand die dat zegt he!Ongebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()
kan zijn dat de emmer die je had misschien niet goed gesloten is geweest of dat je net een verkeerde batch hebt. Dat kan gebeuren.Ongebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()

Ongebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()

Wow, bedankt voor je complimenten. Erg leuk om te horenThanks voor de review. Ik heb zelf ook al mogen ervaren gisteren dat ze erg lekker waren! Zeker voor herhaling vatbaar en neem er dan ook zeker weten de amandelen ook nog bij.![]()

De prijs van de US bottle is nu 4,99 euro. Ik reken erop dat de prijs hetzelfde blijft, maar weet nooit welke prijs de leverancier door geeft. De US Bottle verwachten we in de eerste 2 weken van het volgende jaar weer. Het makkelijkste is dat je je aanmeld op dit product, je laat je emailadres achter en ontvangt eenmalig een notificatie zodra het voorradig is.Wanneer komt de shaker US bottle weer beschikbaar? en hoe duur is die trowuens
Dat klopt inderdaadzojuist een bestelling geplaatst, deze komt dan zaterdag (waarschijnlijk) binnen right?
bedankt voor je bestelling! Fijne kerst!