- Waardering
- 796
inb4 b&f komt ze persoonlijk bij skinnie branden en zoutenOngebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inb4 b&f komt ze persoonlijk bij skinnie branden en zoutenOngebrand en ongezouten en onsmakelijk! Ben niet achterlijk GVD!!!!![]()

Ik bestel GVD voor 150-200 euro in de maand bij B&F! Kijk mijn bestelgeschiedenis maar na. Loop nooit te zeiken, smeek niet om extra samples met: maak er iets moois van enzo. Bestelling te laat zeik ik ook niet over, heb aardig wat klanten aangebracht.
Krijg ik een pot noten wat echt niet om te vreten is, zegt B&F: dat hoort zo, ze zijn ongebrand en ongezouten.
Wat is dat nou voor debiele reactie?
Doei B&F!!! Ik ga wel naar de concurrent!
Skinnie boos GVD!!!!![]()

We snappen dat het vervelend is, maar dit is de kwaliteit die we van dit product aanbieden. Stuur me even een privéberichtje, dan pakken we het voor je opIk bestel GVD voor 150-200 euro in de maand bij B&F! Kijk mijn bestelgeschiedenis maar na. Loop nooit te zeiken, smeek niet om extra samples met: maak er iets moois van enzo. Bestelling te laat zeik ik ook niet over, heb aardig wat klanten aangebracht.
Krijg ik een pot noten wat echt niet om te vreten is, zegt B&F: dat hoort zo, ze zijn ongebrand en ongezouten.

Ik bestel GVD voor 150-200 euro in de maand bij B&F! Kijk mijn bestelgeschiedenis maar na. Loop nooit te zeiken, smeek niet om extra samples met: maak er iets moois van enzo. Bestelling te laat zeik ik ook niet over, heb aardig wat klanten aangebracht.

Klinkt als een pinda allergie Skinnie!!Ik bestel GVD voor 150-200 euro in de maand bij B&F! Kijk mijn bestelgeschiedenis maar na. Loop nooit te zeiken, smeek niet om extra samples met: maak er iets moois van enzo. Bestelling te laat zeik ik ook niet over, heb aardig wat klanten aangebracht.

Bedankt voor je bestelling, zaterdag in huisIk heb ook weer wat besteld. Fijne feestdagen iedereen.
Uw ordernummer is: C1426884

De order C1418226 is vandaag in de levering. Daarop kan je vandaag rekenenIk ben ook één van de vele slachtoffers van de "PostNL-drukte" (C1418226)![]()
Toch net nog een order geplaatst (C1427420) want mn chocolate () isolaat raakt (veel) te rap op, een kwestie van niet zonder te zitten in 2014
Is de body&fitnog aanwezig voor wat extra goodies in mn bestelling?
![]()
De nieuwe order wordt vandaag verzonden en morgen bij je aangeboden 
De order C1418226 is vandaag in de levering. Daarop kan je vandaag rekenenDe nieuwe order wordt vandaag verzonden en morgen bij je aangeboden
Ralf
---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele Oud & Nieuw Deals uitgelicht:
Naturel Notenpasta
Van 3,99 voor 1,99!
Whey Perfection sachets
Van 9,90 voor 7,45!
Magnificent
Van 24.90 voor 19.65!
Muscle Protect
Van 19.90 voor 17.65!
BEKIJK HIER ALLE OUD & NIEUW DEALS!

Het is ter vervanging van de weekaanbiedingen, dus tot vrijdag

Dat is zeker natuurlijk niet de bedoeling, ons excuses hiervoorordernummer: c1420620
Ik bestelde 2 zakken wms en had ook als cadeau nog eens wms geslecteerd. Er zat maar 1 zak wms in mijn pakje.. Ook bestelde ik de pam spray - grilling en kreeg ik de pam spray - butter. Nu het zijn evenveel doseringen dus daar is het me nog niet om te doen. Kunnen jullie wel het overige in orde brengen?
Ik pak het direct voor je op. 
We hopen de eerste of tweede week van januari weer. We hebben het reeds besteld maar zat niet bij de laatste levering van NOW. We hopen bij de eerst volgende keer deze er weer bij zit. Je kan je altijd aanmelden op dit product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerst op de hoogte.Enig idee wanneer de L-Citrulline van NOW Foods weer op voorraad is?
Dat is zeker natuurlijk niet de bedoeling, ons excuses hiervoorIk pak het direct voor je op.
![]()

Dat is zeker natuurlijk niet de bedoeling, ons excuses hiervoorIk pak het direct voor je op.
We hopen de eerste of tweede week van januari weer. We hebben het reeds besteld maar zat niet bij de laatste levering van NOW. We hopen bij de eerst volgende keer deze er weer bij zit. Je kan je altijd aanmelden op dit product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is. Dan ben je altijd als eerst op de hoogte.