AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is wat misgegaan met mijn bestelling. Hij is net bezorgd, maar er is een emmer opengegaan. Zal je even een berichtje sturen. Ordernr C1421574

Er is wat misgegaan met mijn bestelling. Hij is net bezorgd, maar er is een emmer opengegaan. Zal je even een berichtje sturen. Ordernr C1421574
Top, dan wacht ik jouw privébericht even af. Dan pak ik het direct voor je op! Het moet natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een kapot product krijgt.:)

Ralf

Ik gebruik nu Beta Aline (B&F), PWO en Magnificent als postworkout.

Kan ik Muscle Protect nog toevoegen?

Ik zag dat er in Muscle Protect ook al Beta Aline zit.

Ik wil niet overdoseren.

Mijn cardio en vechtsporttrainingen ga ik vanaf januari opdrijven gezien voorbereiding voor wedstrijd. En ik wil zo min mogelijk spieren verliezen.

Zijn er ook samples van jullie INSANE pre workout? Zit nog te twijfelen om het erbij te bestellen. Is ook zoveel keuze pre workouts:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu Beta Aline (B&F), PWO en Magnificent als postworkout.

Kan ik Muscle Protect nog toevoegen?

Ik zag dat er in Muscle Protect ook al Beta Aline zit.

Ik wil niet overdoseren.

Mijn cardio en vechtsporttrainingen ga ik vanaf januari opdrijven gezien voorbereiding voor wedstrijd. En ik wil zo min mogelijk spieren verliezen.
Dat is een goede stack :) Inderdaad kun je daar gerust Muscle Protect aan toevoegen. Muscle Protect bevat en hele kleine dosis Beta-Alanine dat je het niet over zal doseren. Succes met je voorbereiding :)
Zijn er ook samples van jullie INSANE pre workout? Zit nog te twijfelen om het erbij te bestellen. Is ook zoveel keuze pre workouts:rolleyes:
We hebben op dit moment helaas geen samples van de Insane! pre-workout. Ik weet zo ook niet of we deze verwachten, dat zou ik eens voor je navragen :) Vaak krijgen we geen samples van huismerk pre-workouts, maar als ik het weet, zet ik het hier neer.

Ralf

Jullie moeten even het affiliate marketing promo materiaal checken, sinterklaas is al een tijdje voorbij :o

Hallo ik heb bij jullie de coctail besteld, kan ik dzez ook combineren met de perfect muscle shake?
Mvg tom

Hallo ik heb bij jullie de coctail besteld, kan ik dzez ook combineren met de perfect muscle shake?
Mvg tom
Ja hoor, geen enkel probleen. Ik adviseer om dagelijks sowieso de Cocktail te nemen. Dit omdat het oa creatine bevat wat je dagelijks in neemt. Evenals de andere bouwstenen. Perfect Muscle Shake kun je heel gemakkelijk gebruiken ter aanvulling. Succes! :)

Ralf

"Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" is waar jullie mee adverteren, maar ik denk dat jullie er beter ruim voor 22:00 besteld, volgende morgen in huis van kunnen maken.

Gisteren heb ik om 21:35 een bestelling geplaatst, maar deze komt dinsdag pas binnen. Dit is niet de eerste keer, dit gebeurt namelijk bijna altijd zo. Ik heb hier al eens over gemaild en toen kreeg ik te horen dat dit incidenteel was en dat het probleem bij de vervoerder ligt. Incidenteel? Mooi niet, dit is meer regelmaat dan uitzondering.

Status zending:

Zending wordt voorbereid door de verzender.

De verzender is dus B&F. Het pakketje ligt dus nog in het magazijn van B&F en zo gaat dat iedere keer. Het probleem ligt dus niet bij de vervoerder. Wanneer het pakketje door PostNL in ontvangst genomen zou zijn, dan was deze in ieder geval al ingescand geweest en de status laat zien dat dit nog niet zo is.

Nu zit ik dus weer zonder eiwitten tot dinsdag en heb er onderhand schoon genoeg van. Dit is de laatste bestelling die ik bij B&F geplaatst heb.

"Dagelijks tot 22.00 besteld, volgende dag in huis!" is waar jullie mee adverteren, maar ik denk dat jullie er beter ruim voor 22:00 besteld, volgende morgen in huis van kunnen maken.

Gisteren heb ik om 21:35 een bestelling geplaatst, maar deze komt dinsdag pas binnen. Dit is niet de eerste keer, dit gebeurt namelijk bijna altijd zo. Ik heb hier al eens over gemaild en toen kreeg ik te horen dat dit incidenteel was en dat het probleem bij de vervoerder ligt. Incidenteel? Mooi niet, dit is meer regelmaat dan uitzondering.

Status zending:

De verzender is dus B&F. Het pakketje ligt dus nog in het magazijn van B&F en zo gaat dat iedere keer. Het probleem ligt dus niet bij de vervoerder. Wanneer het pakketje door PostNL in ontvangst genomen zou zijn, dan was deze in ieder geval al ingescand geweest en de status laat zien dat dit nog niet zo is.

Nu zit ik dus weer zonder eiwitten tot dinsdag en heb er onderhand schoon genoeg van. Dit is de laatste bestelling die ik bij B&F geplaatst heb.

Dit is dus lang niet altijd zo. Werk zelf voor een webshop en je wilt niet weten hoe vaak het voorkomt dat het 24uur duurt voordat postnl het pakket heeft gescand.

Ook kan je ruim voordat je eiwitten op zijn bestellen. ;)

Wanneer het iedere keer zo is, dan wordt het toch een ander verhaal. Bovendien, wanneer een bedrijf dit aanbiedt, dan ga je daarop vertrouwen. Ik heb voor vandaag nog wat, maar niet tot dinsdagmiddag.

Status zending:

Helaas zit er in normaal eten natuurlijk geen eiwitten!! Als je voor het weekend besteld kunnen zulke dingen toch gebeurem!

Wanneer het iedere keer zo is, dan wordt het toch een ander verhaal. Bovendien, wanneer een bedrijf dit aanbiedt, dan ga je daarop vertrouwen. Ik heb voor vandaag nog wat, maar niet tot dinsdagmiddag.

Snap je probleem hoor. Zelf ook al een paar keer gehad. Vond het wel mijn eigen schuld. Je ziet de bodem ook al een week eerder inzicht komen!

Beste b&f,

Overlaatst had ik een discussie met een trainingspartner van mij. Die werkt in een suppwinkel en kent wel wat van supps.
Hij claimde dat er bij b&f geen controles gebeuren op de producten waardoor jullie dus in de supps steken wat jullie willen.
Hij zei dan ook dat jullie creatine mono(creapure) helemaal geen creapure was(of toch niet van deze hoge kwaliteit).
Hij zei ook dat het onmogelijk was om tegen die prijs echte hoge kwaliteit creapure aan te bieden.
Ik ben zelf altijd fan geweest van b&f en ik wil helemaal niet haten maar ik had graag jullie mening hierover gehoord?
Kunnen jullie mij bewijzen dat jullie producten wel degelijk gecontroleerd worden?

Het gaat er niet om of er ander voedsel met eiwitten is en dit is ook niet de eerste keer. Het komt bij mij namelijk iedere keer zo voor. Het gaat er ook niet om of ik eerder had moeten bestellen oid, het gaat erom dat een bedrijf zijn geadverteerde plicht keer op keer niet nakomt, met dit als gevolg.

Het gaat er niet om of er ander voedsel met eiwitten is en dit is ook niet de eerste keer. Het komt bij mij namelijk iedere keer zo voor. Het gaat er ook niet om of ik eerder had moeten bestellen oid, het gaat erom dat een bedrijf zijn geadverteerde plicht keer op keer niet nakomt, met dit als gevolg.

En toch is het niet de fout van B&F, maar van postNL. En krijgt het grootste deel bestellers hun pakketje wel de volgende werkdag binnen. Nu weet je dus op voorhand dat postNL de boel bij jou vaak niet op tijd leverd dus bestel je volgende keer gewoon een week voordat je pot leeg is ipv een dag. Kwestie van incalculeren.

Ralf, ik kon bij mijn bestelling geen kerstkorting krijgen aangezien ik al een cadeauboncode had ingevuld. Dit had ik bij opmerking erbij gezet. nu kreeg ik vandaag de bestelling binnen waarbij ik verzocht werd contact op te nemen met de klantservice, bij deze. ordernr: C1426292

Status zending:

Ik begrijp de frustratie en het is inderdaad erg vervelend dat het niet de volgende dag geleverd wordt. Wij verwerken dagelijks alle orders die tot 22.00 uur binnen komen en verzenden we ook. Het pakket verlaat dus ook ons warenhuis :) Het kan meerdere redenen hebben waarom het vandaag niet aangeboden wordt en mijn excuses daarvoor. Wil je voor mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan pak ik het direct voor je op.
Beste b&f,

Overlaatst had ik een discussie met een trainingspartner van mij. Die werkt in een suppwinkel en kent wel wat van supps.
Hij claimde dat er bij b&f geen controles gebeuren op de producten waardoor jullie dus in de supps steken wat jullie willen.
Hij zei dan ook dat jullie creatine mono(creapure) helemaal geen creapure was(of toch niet van deze hoge kwaliteit).
Hij zei ook dat het onmogelijk was om tegen die prijs echte hoge kwaliteit creapure aan te bieden.
Ik ben zelf altijd fan geweest van b&f en ik wil helemaal niet haten maar ik had graag jullie mening hierover gehoord?
Kunnen jullie mij bewijzen dat jullie producten wel degelijk gecontroleerd worden?
Wij zijn druk bezig met certificering van onze producten en ons bedrijf. Dit is wettelijk verplicht en staat bekend als HACCP en ISO-22000 certificaten. Dat geeft een garantie en daarbij zijn we verplicht meerdere malen per jaar (lees gerust, onderhand bijna maandelijks) een aantal producten te laten onderzoeken bij onze leverancier. Mochten wij producten verkopen terwijl het er niet in zit, zouden we allang niet meer bestaan. Aangezien dat onmogelijk is. Wat betreft de Creapure, wij kopen dit rechtstreeks in per duizenden kilo's rechstreeks uit Duitsland. Daarbij hebben we daarbij certificaten van Creapure en is de prijs van creatine niet meer zo hoog als vroeger. In de tijd van guldens betaalde je zo 70-90 gulden voor 500 gram creatine. Vandaag de dag is de prijs enorm scherp doordat wij het enorm groot inkopen. Wij werken altijd uitsluitend met grote leveranciers en grotere merken, waardoor wij een scherpe prijs kunnen aanbieden en met het belangrijkste: hoge kwaliteit.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele Oud & Nieuw Deals uitgelicht:

Naturel Notenpasta
Van 3,99 voor 1,99!

Whey Perfection sachets
Van 9,90 voor 7,45!

Magnificent
Van 24.90 voor 19.65!

Muscle Protect