Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeee bnf,
kan ik misschien samples van de nieuwe smaken whey krijgen?
ik weet eeeecht niet welke ik moet kiezen :P
ik beloof dat ik van de week 4.5kg zal halen!
of moet ik nou per se iets bestellen?
want heb namelijk niks anders nodig dan whey.
groetjes

(gebruikersnaam: kaajoenie)

Laatst bewerkt:
heeee bnf,
groetjes

PM ze even met je NAW-gegevens.

Gisteren een pot Whey Perfection banaan besteld van 10lb en vandaag al binnen! Snelle service en spul smaakt goed en lost inderdaad goed op. Met extratje!

Bedankt!

Graag gedaan:) Welkom op het forum!

---------- Toegevoegd om 07:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

Jullie worden rijk van mij hehe, ik zit ieder lid van mijn sportschool die whey wil kopen jullie nieuwe whey perfection aan te praten ;)

Bedankt voor de samples overigens! Vooral appel was verassend lekker, normaal is het namelijk niet te zuipen. Sinnasappel was ook wel te drinken, maar van mij part had de smaak meer overheersend mogen zijn. Peach en cocos waren beide ook wel lekker. Toch vind ik berry nog steeds het lekkerst!

Dank je:) De nieuwe smaken zijn inderdaad heel anders als je verwacht:zuip:

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

had mn bestelling vrijdag geplaatst, maar op heden helaas nog nix mogen ontvangen.

122779 referentie nummer

:)

mvg!

Ik ga er van uit dat ze het vandaag komen aanbieden. Ik check het straks nog even extra. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

heeee bnf,
groetjes

(gebruikersnaam: kaajoenie)

Geef mij je naam en adres maar even door via PM;)

Ik snap je frustatie maar dit heeft niets met ons te maken, het blijft dezelfde DPD:cool:. Ik wil ze morgen best bellen daar gaat het niet om maar zoals je zelf kunt zien in de status (die zal ik morgenochtend direct weer checken) zijn ze gisteren wel dgelijk bij je geweest en was je zelf niet thuis.

Niet om het af te schuiven maar daar kunnen we echt weinig/niets aan doen. Was je vandaag wel thuis?

Al enig nieuws ivm de status?

Ilco,

Komt er ook een nieuwe week aanbieding vandaag?

Ze zijn al 2 dagen bij je aan de deur geweest en hebben jesteeds niet thuis aangetroffen.:cool:

Klopt, normaal is er altijd wel iemand aanwezig in het gebouw om mn pakjes aan te nemen. Zal we een nieuwe chauffeur zijn, gewoon effe pech gehad deze keer. Het was niet mn bedoeling om B&F een slechte reputatie te bezorgen:D Integendeel, vind het super dat je er meteen bent achteraan gegaan en zelfs naar België telefoneert om de status effe te bevestigen! Pakje is dus vandaag afgeleverd, probleem opgelost! Thx ilco

Klopt, normaal is er altijd wel iemand aanwezig in het gebouw om mn pakjes aan te nemen. Zal we een nieuwe chauffeur zijn, gewoon effe pech gehad deze keer. Het was niet mn bedoeling om B&F een slechte reputatie te bezorgen:D Integendeel, vind het super dat je er meteen bent achteraan gegaan en zelfs naar België telefoneert om de status effe te bevestigen! Pakje is dus vandaag afgeleverd, probleem opgelost! Thx ilco

:thumbs: Dank je!

En nog een vraagje, hebben jullie toevallig nog ergens een losse deksel voor Whey perfection(2,5kg pot)? Iemand hier heeft mijn deksel weggegooid..:mad:
Misschien kan ik dan wat kleins bestellen (tja al het geld is al richting de vakantie natuurlijk ;)) en dat jullie hem bij het pakketje doen? Dat zou echt heeeel fijn zijn! :D

Ik wil niet zeuren ofzo... maar is dit mogelijk? :)

hallo

heb eindelijk em pakket gekregen maar tot mijn verbazing zat er maar 1 keer 2270gr pure whey blend bij terwijl ik er 2 heb besteld heb alleen de vanille gekregen en de banaan mist dus wat moet ik hiermee? en er zaten ook geen samples bij het was een flink bedrag waarvoor ik bestelde dan mag je tog wel verwachten dat er wat samples bij zitten ?

hoor het graag

ref nummer:122945

Laatst bewerkt:
hallo

heb eindelijk em pakket gekregen maar tot mijn verbazing zat er maar 1 keer 2270gr pure whey blend bij terwijl ik er 2 heb besteld heb alleen de vanille gekregen en de banaan mist dus wat moet ik hiermee? en er zaten ook geen samples bij het was een flink bedrag waarvoor ik bestelde dan mag je tog wel verwachten dat er wat samples bij zitten ?

hoor het graag

stuur ilco (body en fit) ff pm, samples hebben ze ook niet altijd..

hij regelt het altijd zeeer netjes;)

Ik heb gister aan een vriend een sample laten proeven van WP Sunny Peach.
Hij was er helemaal weg van en ik moest een pot voor 'm bestellen plus wat creatine! :cool:
Dus jullie hebben er weer een klant bij!
Heb ik hiermee wat extra samples verdiend? haha :D
Referentie nummer: 123987

Ik wil niet zeuren ofzo... maar is dit mogelijk? :)

Ik heb zo geen losse dop maar ik kijk straks nog even:D

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

hallo

hoor het graag

Ai:rolleyes: Dit ga ik natuurlijk direct zelf oplossen!!!!

Komt goed, morgen in huis + samples;)

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Ik heb gister aan een vriend een sample laten proeven van WP Sunny Peach.
Hij was er helemaal weg van en ik moest een pot voor 'm bestellen plus wat creatine! :cool:
Dus jullie hebben er weer een klant bij!
Heb ik hiermee wat extra samples verdiend? haha :D
Referentie nummer: 123987

Tuurlijk, regel ik;) Dank je..

Om wat beter te slapen heb ik zojuist een pot anabolic zma besteld referentienummer is 124033.
Een Crack sample zou een leuke verrassing zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven