XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco,

Is het mogenlijk/intressant om Isolize toe te voegen van spiecies nutrition?

ze hebben nog een aantal intressante producten,

Ik denk eigenlijk niet dat we dit merk op heel korte termijn kunnen toevoegen.. Mooi product dat wel:D

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Referentie: 122945

staat nog steeds op zending voorgemeld 26-06

word deze vandaag nog afgeleverd?

Heeft te maken met het hoge incasso bedrag. De zending heb je morgen..:)

Tof :D op het lijstje gezet.

Ik zocht naar Alpha-GPC dus vandaar dat ik het niet kon vinden, er staat een spatie tussen.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Vraagje trouwens: welk bruiningsproduct (of producten) voor een fotoshoot? Er zijn er zoveel en ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Moet ik een tanner gebruiken icm een bronzer of wat?

Ik denk eigenlijk niet dat we dit merk op heel korte termijn kunnen toevoegen.. Mooi product dat wel:D

ok, naja wie weet in de toekomst..;)

Idd erg goed product... smaak is echt waanzinnig...( Vanilla Peanut Butter) beter dan alles wat ik ooit heb geprobeerd... Dave overdrijft niet, en een goede pure kwaliteit!

(staan nog wat filmpjes met info over hun andere producten)
http://www.youtube.com/watch?v=lnOaaZjs84w&feature=related

Zou tof zijn :D ik heb weleens bij de Etos een self tanner geprobeerd maar dat was geen succes (kleur was lelijk en knie/elleboog verkleurde raar; waarschijnlijk iets met vochtbalans).

cava!

ahja Ilco, ff vraagje tot wanneer loopt die lipo-6x uit je weekaanbieding? Heb het niet direct nodig maar tegen zo een prijs is het moeilijk voor mij om hem niet te bestellen :angstig: blijft toch lang goed en mss na mn natty kuurtje nog eens extra ripped gaan en zoals je zegt op je facebook wat mensen op het strand jaloers maken :eyebrow:

:cool::cool: mooi! (komt er ook eens een peanutbutter smaak? (met choco of vanilla samen bv?)

We hebben nu 6 smaken om mee te beginnen;

-Cookies en Cream
-Chocolate
-Vanilla
-Berry Blast
-Banaan
-Aardbei

De smaken zijn voor puur Isolaat nog niet eerder vertoond:cool: Lekker:zuip: en kunnen zich 100% meten met bijvoorbeeld Nectar. Na verloop van tijd kunnen hier nog smaken bij komen.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

cava!

ahja Ilco, ff vraagje tot wanneer loopt die lipo-6x uit je weekaanbieding? Heb het niet direct nodig maar tegen zo een prijs is het moeilijk voor mij om hem niet te bestellen :angstig: blijft toch lang goed en mss na mn natty kuurtje nog eens extra ripped gaan en zoals je zegt op je facebook wat mensen op het strand jaloers maken :eyebrow:

Normaal gezien woensdag:cool: De tht is 2012:D

Ook niet zo moeilijk die 'no lovehandles' als de broek zo hoog zit :roflol:

We hebben nu 6 smaken om mee te beginnen;

-Cookies en Cream
-Chocolate
-Vanilla
-Berry Blast
-Banaan
-Aardbei

De smaken zijn voor puur Isolaat nog niet eerder vertoond:cool: Lekker:zuip: en kunnen zich 100% meten met bijvoorbeeld Nectar. Na verloop van tijd kunnen hier nog smaken bij komen.
Whoa, ik gebruik nu naturel Isolaat (10gr) bij mn Cookies&Cream Whey Perfection (30gr). Maar als ik dat kan vervangen door Cookies&Cream, Chocolate of Vanilla Isolaat... epic:eyebrow::D Niet dat de smaak veel wordt 'aangetast' door die Naturel Isolaat, maar als er juist een klein beetje smaak bij zit zou het best wel eens een supergoede en nog lekkerdere shake kunnen worden:D Ik ben benieuwd;)

Whoa, ik gebruik nu naturel Isolaat (10gr) bij mn Cookies&Cream Whey Perfection (30gr). Maar als ik dat kan vervangen door Cookies&Cream, Chocolate of Vanilla Isolaat... epic:eyebrow::D Niet dat de smaak veel wordt 'aangetast' door die Naturel Isolaat, maar als er juist een klein beetje smaak bij zit zou het best wel eens een supergoede en nog lekkerdere shake kunnen worden:D Ik ben benieuwd;)

Gaat helemaal goed komen!:)

Ok, was idd neit thuis. Normaal neemt de buurman het dan aan of laat men minstens een kaartje achter.
Maar goed, zal dan hopelijk vandaag wel in ontvangst kunnen genomen worden.

Thx voor de info

Vandaag dus nog steeds niet geleverd!

Toeval of niet, ik bestel al ruim een jaar bij de andere boardsponsor en ik heb nog nooit problemen gehad. Pakketje werd ALTIJD geleverd, ofwel bij de buurman ofwel na 18.00u bij mezelf. Buurman was dan ook de hele dag thuis, vandaag en gisteren en heeft niks of niemand gezien! :mad:

Vandaag dus nog steeds niet geleverd!

Toeval of niet, ik bestel al ruim een jaar bij de andere boardsponsor en ik heb nog nooit problemen gehad. Pakketje werd ALTIJD geleverd, ofwel bij de buurman ofwel na 18.00u bij mezelf. Buurman was dan ook de hele dag thuis, vandaag en gisteren en heeft niks of niemand gezien! :mad:

Ik snap je frustatie maar dit heeft niets met ons te maken, het blijft dezelfde DPD:cool:. Ik wil ze morgen best bellen daar gaat het niet om maar zoals je zelf kunt zien in de status (die zal ik morgenochtend direct weer checken) zijn ze gisteren wel dgelijk bij je geweest en was je zelf niet thuis.

Niet om het af te schuiven maar daar kunnen we echt weinig/niets aan doen. Was je vandaag wel thuis?

Laatst bewerkt:
Ik snap je frustatie maar dit heeft niets met ons te maken, het blijft dezelfde DPD:cool:. Ik wil ze morgen best bellen daar gaat het niet om maar zoals je zelf kunt zien in de status (die zal ik morgenochtend direct weer checken) zijn ze gisteren wel dgelijk bij je geweest en was je zelf niet thuis.

Niet om het af te schuiven maar daar kunnen we echt weinig/niets aan doen. Was je vandaag wel thuis?

Neen, vandaag was ik niet thuis voor 16.00u. Mijn ervaring met DPD is dat zij altijd het pakje achterlaten bij mijn buurman, kan niemand het pakje in ontvangst nemen, dan laten ze een kaartje achter met de melding dat ze langsgeweest zijn. Hierop staat trouwens een telefoonnummer waarmee je kan afspreken om het zelf af te halen in hun distributiecentrum in Mechelen. Ik heb geen kaartje gekregen, niet gisteren en niet vandaag, en mijn buurman heeft niemand gezien. Is een gepensioneerde die de hele dag voor zn raam zit :rolleyes:

iig, ik begrijp dat jullie hier weinig aan kunnen doen en waarschijnlijk is er een nieuwe koerier op mijn route die weinig zin heeft om zn job deftig uit te voeren met dit mooie weer, maar ik ben wel ge- :fuu:cked!

Neen, vandaag was ik niet thuis voor 16.00u. Mijn ervaring met DPD is dat zij altijd het pakje achterlaten bij mijn buurman, kan niemand het pakje in ontvangst nemen, dan laten ze een kaartje achter met de melding dat ze langsgeweest zijn. Hierop staat trouwens een telefoonnummer waarmee je kan afspreken om het zelf af te halen in hun distributiecentrum in Mechelen. Ik heb geen kaartje gekregen, niet gisteren en niet vandaag, en mijn buurman heeft niemand gezien. Is een gepensioneerde die de hele dag voor zn raam zit :rolleyes:

iig, ik begrijp dat jullie hier weinig aan kunnen doen en waarschijnlijk is er een nieuwe koerier op mijn route die weinig zin heeft om zn job deftig uit te voeren met dit mooie weer, maar ik ben wel ge- :fuu:cked!
Anders plak je een briefje op je deur met daarop dat ze het pakje aan je buurman moet geven. Heb je in ieder geval zekerheid dat ze het dan achterlaten bij iemand.

Gisteren een pot Whey Perfection banaan besteld van 10lb en vandaag al binnen! Snelle service en spul smaakt goed en lost inderdaad goed op. Met extratje!

Bedankt!

Jullie worden rijk van mij hehe, ik zit ieder lid van mijn sportschool die whey wil kopen jullie nieuwe whey perfection aan te praten ;)

Bedankt voor de samples overigens! Vooral appel was verassend lekker, normaal is het namelijk niet te zuipen. Sinnasappel was ook wel te drinken, maar van mij part had de smaak meer overheersend mogen zijn. Peach en cocos waren beide ook wel lekker. Toch vind ik berry nog steeds het lekkerst!

had mn bestelling vrijdag geplaatst, maar op heden helaas nog nix mogen ontvangen.

122779 referentie nummer

:)

mvg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven