AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar woon je dreamert? Als je in de buurt woont kun je wel een Crack sample hier afhalen (gratis of course).

Breda hier.

Haha ja zat er ook al aan te denken beetje tegenstrijdig he :D

De Crack samples zijn helaas niet meer leverbaar. Dank je, voor de bestelling:)
Oke geen probleem, bedankt voor je reactie:)

Waar woon je dreamert? Als je in de buurt woont kun je wel een Crack sample hier afhalen (gratis of course).

Breda hier.
Bedankt voor het aanbod, maar woon helaas niet in de buurt.
Woon in Maassluis, of all places!

Laatst bewerkt:
Ik heb net een paar potten Syntha 6 besteld en wat burners, referentie 124048. Zou je er misschien wat eiwit samples bij kunnen doen? wil weleens wat anders proeven :)

Goedemiddag Ilco, als jij er nog bent :O.

Zou jij wat samples bij mijn bestelling kunnen doen ( iets van fatburners zonder caffeine of nieuwe eiwitsmaken)
Alvast bedankt.
Mijn referentie nummer is: 124055

Ik heb net een paar potten Syntha 6 besteld en wat burners, referentie 124048. Zou je er misschien wat eiwit samples bij kunnen doen? wil weleens wat anders proeven :)

Al verwerkt (we zijn te snel:cool:) maar ik stuur wat na met de post!
:)

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Goedemiddag Ilco, als jij er nog bent :O.

Zou jij wat samples bij mijn bestelling kunnen doen ( iets van fatburners zonder caffeine of nieuwe eiwitsmaken)
Alvast bedankt.
Mijn referentie nummer is: 124055

Dank je:) Regel ik...

Heb vandaag een mooi pakje ontvangen, het was het wachten waard ;) Thx Ilco

Referentie nummer: 124097

B&F kan er pre workout samples in ipv whey perfection en ik hoef geen shakebeker. ;)

Referentienummer: 124088

Net betaald vanuit belgië.

Een vetverbrandsample zouden leuk zijn!

Bedankt B&f!!

Heb vandaag een mooi pakje ontvangen, het was het wachten waard ;) Thx Ilco

:) Graag gedaan! Jammer dat de post even tegen zat maar alles is toch weer helemaal goed gekomen!:D

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Referentie nummer: 124097

B&F kan er pre workout samples in ipv whey perfection en ik hoef geen shakebeker. ;)

Ik doe er een pre-workout sample voor je bij:)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Referentienummer: 124088

Net betaald vanuit belgië.

Een vetverbrandsample zouden leuk zijn!

Bedankt B&f!!

:) Dank je!! Samples van fatburners hebben we momenteel volgens mij niet. Ik doe er in ieder geval Whey samples bij..:cool:

RAAAAAAAAAAAGE:mad:

Dus heb ik mn nieuwe mobiel, wil gaan bestellen, bedenk ik me dat ik nog 'eventjes' mijn nummer moet veranderen bij de bank om TAN codes te ontvangen... Moet dat eerst geblokkeerd worden en daarna via mn nieuwe mobiel gedeblokkeerd met een nieuwe code die via de post komt... ARGH.

Niet dat ik het met spoed nodig heb, ik wil gewoon snoepjes kopen:o:p

RAAAAAAAAAAAGE:mad:

Dus heb ik mn nieuwe mobiel, wil gaan bestellen, bedenk ik me dat ik nog 'eventjes' mijn nummer moet veranderen bij de bank om TAN codes te ontvangen... Moet dat eerst geblokkeerd worden en daarna via mn nieuwe mobiel gedeblokkeerd met een nieuwe code die via de post komt... ARGH.

Niet dat ik het met spoed nodig heb, ik wil gewoon snoepjes kopen:o:p

:D Dat schiet niet echt op inderdaad. Nu maar hopen dat de bank een beetje snel is met de nieuwe code:rolleyes:

:D Dat schiet niet echt op inderdaad. Nu maar hopen dat de bank een beetje snel is met de nieuwe code:rolleyes:
Ja, binnen 5 werkdagen, ik voel de bui al hangen. En het wordt ook nog eens naar het verkeerde adres verstuurd, naar mn ouders haha. Ik ben ook echt geordend bezig nu ik op mezelf woon looool. Maar mn ma wil die code vast wel even mailen ofzo.

Ja, binnen 5 werkdagen, ik voel de bui al hangen. En het wordt ook nog eens naar het verkeerde adres verstuurd, naar mn ouders haha. Ik ben ook echt geordend bezig nu ik op mezelf woon looool. Maar mn ma wil die code vast wel even mailen ofzo.

betaal via overschrijving? is sneller dan 5werkdagen :D

Dan liever een pre-workout sample als het voor jullie hetzelfde is :)

thanks!

misschien handig als jullie bij de bevestigingsmail ook nog eens het belgische rekeningnummer vermelden. Nu moest ik hem terug gaan opvissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven