Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja zat er ook al aan te denken beetje tegenstrijdig he

Oke geen probleem, bedankt voor je reactieDe Crack samples zijn helaas niet meer leverbaar. Dank je, voor de bestelling![]()

Bedankt voor het aanbod, maar woon helaas niet in de buurt.Waar woon je dreamert? Als je in de buurt woont kun je wel een Crack sample hier afhalen (gratis of course).
Breda hier.
Ik heb net een paar potten Syntha 6 besteld en wat burners, referentie 124048. Zou je er misschien wat eiwit samples bij kunnen doen? wil weleens wat anders proeven![]()
) maar ik stuur wat na met de post!
Goedemiddag Ilco, als jij er nog bent :O.
Zou jij wat samples bij mijn bestelling kunnen doen ( iets van fatburners zonder caffeine of nieuwe eiwitsmaken)
Alvast bedankt.
Mijn referentie nummer is: 124055
Regel ik...Heb vandaag een mooi pakje ontvangen, het was het wachten waardThx Ilco
Graag gedaan! Jammer dat de post even tegen zat maar alles is toch weer helemaal goed gekomen!
Referentie nummer: 124097
B&F kan er pre workout samples in ipv whey perfection en ik hoef geen shakebeker.![]()

Referentienummer: 124088
Net betaald vanuit belgië.
Een vetverbrandsample zouden leuk zijn!
Bedankt B&f!!
Dank je!! Samples van fatburners hebben we momenteel volgens mij niet. Ik doe er in ieder geval Whey samples bij..

RAAAAAAAAAAAGE
Dus heb ik mn nieuwe mobiel, wil gaan bestellen, bedenk ik me dat ik nog 'eventjes' mijn nummer moet veranderen bij de bank om TAN codes te ontvangen... Moet dat eerst geblokkeerd worden en daarna via mn nieuwe mobiel gedeblokkeerd met een nieuwe code die via de post komt... ARGH.
Niet dat ik het met spoed nodig heb, ik wil gewoon snoepjes kopen![]()
Dat schiet niet echt op inderdaad. Nu maar hopen dat de bank een beetje snel is met de nieuwe code

Ja, binnen 5 werkdagen, ik voel de bui al hangen. En het wordt ook nog eens naar het verkeerde adres verstuurd, naar mn ouders haha. Ik ben ook echt geordend bezig nu ik op mezelf woon looool. Maar mn ma wil die code vast wel even mailen ofzo.Dat schiet niet echt op inderdaad. Nu maar hopen dat de bank een beetje snel is met de nieuwe code
![]()
Ja, binnen 5 werkdagen, ik voel de bui al hangen. En het wordt ook nog eens naar het verkeerde adres verstuurd, naar mn ouders haha. Ik ben ook echt geordend bezig nu ik op mezelf woon looool. Maar mn ma wil die code vast wel even mailen ofzo.

Dan moet ik ook een TAN code invoeren met mn mobielbetaal via overschrijving? is sneller dan 5werkdagen![]()

Dan moet ik ook een TAN code invoeren met mn mobiel![]()

Dan liever een pre-workout sample als het voor jullie hetzelfde is
thanks!

Maar dan moeten jullie eerst het geld hebben niet? Meh, ik wacht wel tot de code. Ik ben de postbode toch nog 3,30 verschuldigd haha, dus ik bestel het wel als het pakketje verzonden wordt wanneer ik thuis ben