Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aspartic acid is er weer:D

Vandaag mijn pakket binnen gekregen, bestelling van donderdag.
Wat me opvalt is de nieuwe verpakkingsdoos en de pakbon die anders is.
Mijn pakbon zou 2 pagina's moeten zijn want onderaan staat 1/2 en niet al mijn producten staan op het eerste blad.
Nu zit blad 2/2 er niet bij en ook staan de prijzen niet vermeld per product en het totaal,
zelfs de opmerking die je erbij zet wanneer je je bestelling plaatst staat er niet bij.
Toch wel allemaal interessante info ... Zeker als je met meerdere samen besteld.
Worden die zaken nog terug op de bon gezet?

Mijn pakbon zou 2 pagina's moeten zijn want onderaan staat 1/2 en niet al mijn producten staan op het eerste blad.
Nu zit blad 2/2 er niet bij en ook staan de prijzen niet vermeld per product en het totaal,
zelfs de opmerking die je erbij zet wanneer je je bestelling plaatst staat er niet bij.
Toch wel allemaal interessante info ... Zeker als je met meerdere samen besteld.

Op een pakbon staan normaal nooit prijzen dat heet een factuur ;-)

Nog nooit iets besteld zeker ?
Is al altijd zo geweest dat alles vermeld staat.
Steek je neus niet in zaken waar je niks van af weet

Hij heeft nochtans wel gelijk. Is helemaal geen verplichting. Snap het probleem ook niet, waarom kijk je niet gewoon naar de factuur?

Hij heeft nochtans wel gelijk. Is helemaal geen verplichting. Snap het probleem ook niet, waarom kijk je niet gewoon naar de factuur?

Wie praat er nu over verplichting ...
Welk probleem :eek:
Is al altijd zo geweest, daarmee mijn vraag: word dat nog terug op de bon gezet ...
Ik stel de vraag aan bxf niet aan jullie.

:cool:
D-Aspartic Acid is weer vol op voorraad! :)
Nee, al deze zaken worden niet terug gezet op de pakbon. We hebben onlangs een nieuw orderpick systeem waarbij deze zaken er allemaal af zijn. De focus ligt op volledig en goed orderpicken nu. Er staan nu alleen de noodzakelijke dingen nog op, zoals de producten, adresgegevens en bezorgadres. De factuur sturen we immers altijd per email :) Mocht je vragen of onduidelijkheden zijn, vraag het me gerust, dan help ik je ermee.

Ralf

Echt top dat D-Aspartic Acid er weer is! Als de datum ver genoeg in de toekomst ligt koop ik gelijk 2 potjes :D

Ik ga er maandag direct voor je achteraan. Ik ga een klacht indienen, uitzoeken en desnoods opnieuw versturen. Zodat je het dinsdag ontvangt.

Ralf

Klinkt niet goed, wat is er aan de hand? Maar top dat je er achteraan gaat. Had het liever wat eerder geweten, dan had ik niet een dag thuis gebleven, maar goed. Hopelijk heb ik het dinsdag in huis dan.

Echt top dat D-Aspartic Acid er weer is! Als de datum ver genoeg in de toekomst ligt koop ik gelijk 2 potjes :D
Kun je op je gemak bestellen :) De THT is lang genoeg:D
Klinkt niet goed, wat is er aan de hand? Maar top dat je er achteraan gaat. Had het liever wat eerder geweten, dan had ik niet een dag thuis gebleven, maar goed. Hopelijk heb ik het dinsdag in huis dan.
Ik kan het nu niet zien wat er aan de hand is. Dit doordat ik zie dat het pakket wel verzonden is maar de T&T gegevens niets aangeeft. We bellen morgen even met de bezorgdienst voor je en dan hebben we uitslag. Dan ontvang je kort daarna een privébericht!

Ralf

Hi Ralf,

Ik bestel al jaren ook bij Body en Fitshop, 275141 is mijn klantnummer. De laatste tijd (ongetwijfeld door de intense drukte bij jullie), heb ik wat kleine artikelen gemist in mijn bestellingen (door de loop van de weken), maar na emailberichtjes van- en naar de klantenservice krijg ik vaak te horen dat ik het moet aangeven bij een volgende bestelling. Het gaat dan om kleine dingen zoals doosjes multivitaminen, multi-man... Het nazenden van zulke kleine items zou niet rendabel zijn mbt tot de verzendkosten. Nou geef ik het wel eens aan, maar afgelopen week (15-01) had ik weer een fout in de order (die is inmiddels wel opgelost door Carmen van de klantenservice dmv nazending, top!) en uiteindelijk mis ik nog steeds wat reeds betaalde kleine artikelen... Kun jij iets met mijn informatie? Ik ben ook al lang lezend lid op dit forum, maar had geen idee dat jij hier als afgevaardigde van B&F shop zat tot ik het topic vandaag begon te lezen.

Hi Ralf,

Ik bestel al jaren ook bij Body en Fitshop, 275141 is mijn klantnummer. De laatste tijd (ongetwijfeld door de intense drukte bij jullie), heb ik wat kleine artikelen gemist in mijn bestellingen (door de loop van de weken), maar na emailberichtjes van- en naar de klantenservice krijg ik vaak te horen dat ik het moet aangeven bij een volgende bestelling. Het gaat dan om kleine dingen zoals doosjes multivitaminen, multi-man... Het nazenden van zulke kleine items zou niet rendabel zijn mbt tot de verzendkosten. Nou geef ik het wel eens aan, maar afgelopen week (15-01) had ik weer een fout in de order (die is inmiddels wel opgelost door Carmen van de klantenservice dmv nazending, top!) en uiteindelijk mis ik nog steeds wat reeds betaalde kleine artikelen... Kun jij iets met mijn informatie? Ik ben ook al lang lezend lid op dit forum, maar had geen idee dat jij hier als afgevaardigde van B&F shop zat tot ik het topic vandaag begon te lezen.
Metal Spiderman, als ik je zo mag noemen natuurlijk :) Daar kunnen we zeker wat mee. Feedback staan we altijd open voor en willen graag klaar staan voor zowel jou als alle andere klanten. Daar doen wij ons best voor. Wat het gemakkelijkste is dat je mij een privébericht stuurt met jouw laatste ordernummer. Dan pak ik het voor je op en zoek het voor je uit wat je nog tegoed hebt, dan los ik dat graag voor je op. :)

Ralf

Wat zijn jouw ervaringen met dit spul? De beschrijving ziet er intressant uit..
D-Aspartic Acid is zeker een goed product, echter zou ik het afraden als je leeftijd <28 jaar is. Je natuurlijke testosteron is dan al op zijn hoogst niveau. Zulke producten hebben dan vaak minimale resultaten. Een goed creatine product geeft dan vaak meer resultaat :)

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fusion Pro
5LB voor 34.50

Reload Protein Flapjacks

12 repen voor 15.50!

D-Aspartic Acid
200 gram voor 9.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz
4400 Gram voor 29.90!

Ik heb gisteravond besteld maar nog geen verzendbevestiging gehad.
Hoop dat het dinsdag wel bezorgd wordt!

C1493981

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven