AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:eek: Maar dan moeten jullie eerst het geld hebben niet? Meh, ik wacht wel tot de code. Ik ben de postbode toch nog 3,30 verschuldigd haha, dus ik bestel het wel als het pakketje verzonden wordt wanneer ik thuis ben;)

We checken het wel. Normaliter (als alles goed is) wel dezelfde dag verzonden.

Ik wil graag een bestelling doen bij bodyenfitshop.nl. Heb al even rondgekeken op de site maar weet niet precies welke ik moet nemen. Ik gebruikte voorheen de wheygainer van bodystore.

Ik wil dat er veel eiwitten inzit, en dat ik meer energie krijg om meer op te tillen. Kan iemand me aub helpen?

Ik wil ook een beetje aankomen, maar wil geen buikje hebben.

Thanks!

Bestelling vanmiddag ontvangen

- Snelle verzending/netjes verpakt/goede service
- Producten zien er goed uit
- Gevraagde sample(s) zaten erbij
- Smaak is prima! (Whey Perfection: Berry Blast en Micellar Casein: Choco cream)

Ik wil graag een bestelling doen bij bodyenfitshop.nl. Heb al even rondgekeken op de site maar weet niet precies welke ik moet nemen. Ik gebruikte voorheen de wheygainer van bodystore.

Ik wil dat er veel eiwitten inzit, en dat ik meer energie krijg om meer op te tillen. Kan iemand me aub helpen?

Thanks!

Ik raad je crack aan van revolutions!
Of een andere pre workout.
Dat moet je half uur a drie kwartier voor de training nemen krijg je een booster van, De crack heeft mij iig geholpen.

En qua eiwitten moet je dan gewoon whey nemen want je wilt niet aankomen alleen eiwitten?

Dan moet je gewoon een of andere whey halen gewoon even naar samenstelling kijken;)

iemand ervaring met Perfect protein matrix?

Hoi Ilco,

heb net even een bestelling geplaatst!
Referentie: 124188

Komt dus waarschijnlijk vrijdag, op mn verjaardag, binnen :)
Ik zag dat bij de Lipo 6 een bidon zit. Maar ik heb al zat bidons en/of shakebekers.
Is het misschien mogelijk om ipv de bidon er een shirtje of tanktop (als jullie dat hebben) er bij te doen?

Ik hoor het wel,
alvast bedankt iig!

Bedankt voor het aanbod, maar woon helaas niet in de buurt.
Woon in Maassluis, of all places!

Ja dat gaat 'em niet worden, denk dat je alleen in Marken en Schiermonnikoog slechter zit :D

---------- Toegevoegd om 02:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

Zou dat echt zo goed werken joh, zo'n lustopwekkend middel?
Valt mee dat het dan niet als partydrug wordt gebruikt, als het zo goed werkt. :cool:

Kijk eens goed naar de manier van adverteren en alle subtiele cues :roflol:

EroMix is een lust opwekkend drankje voor zowel man als vrouw. Het verlangen wordt sterk gestimuleerd door dit bijzonder drankje. Door maar twee eetlepels EroMix in een cocktail toe te voegen, zult u een onvergetelijke en spannende tijd beleven in hete en erotische sfeer. EroMix werkt bijzonder goed, doordat de ingrediënten een positief effect hebben op de erectie bij de man en het stimuleert de doorbloeding naar de geslachtsorganen bij de vrouw. Uren doorgaan met ongeremde coïtus wordt heel makkelijk met EroMix. Dit heeft u nog nooit meegemaakt!

Ongeveer een half uur tot 3 kwartier na inname krijgt u een sterke behoefte aan fysiek contact. U voelt uwzelf lekker vrolijk en u krijgt zin om te knuffelen en te zoenen. Uw remmingen lijken weg te vallen waardoor u schaamteloos sensueel wordt. Gebruik Eromix daarom ook in een vertrouwde omgeving omdat u anders nog wel eens in bed kunt belanden met iemand die u nog niet zo goed kent.

Iemand die behoefte heeft om coïtus te hebben die heeft die behoefte al. Kortom: je moet over het algemeen al geil zijn om het effect van zo'n middel te willen hebben ergo useless voor eigen gebruik. Iemand die niet geil is die zal dat meestal ook niet willen worden, dus het enige waar het goed voor is, is om het als een partydrug te gebruiken. De marketingpraat beaamt het, door dit subtiel over te brengen (waarom in een cocktail in plaats van een glas water? Ook lol@die laatste waarschuwing, transparanter kan het niet worden).

Dus wat hebben we geleerd?

misschien handig als jullie bij de bevestigingsmail ook nog eens het belgische rekeningnummer vermelden. Nu moest ik hem terug gaan opvissen.

Duidelijk, dit was mij ook al eerder opgevallen. Ik ga er direct nog een keer achteraan:cool:

Thanks!

Een product met evenveel of meer eiwit als de Gainer van Bodystore is niet zo moeilijk:D

Voedingswaarde per 100 g:
Energie 386,10 Kcal
Koolhydraten 83,60 g
Eiwit 12,10 g
Vetten < 1 g

Mammoth van Interactive bevat al bijna 2 maal meer eiwit.

Een Gainer echt hoger in de eiwitten;
-Mass & Muscle
-Muscle juice
-Lean Gainer

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

hey body en fit.

Ik zag laatst op een Belgische supplementen shop dat ze eromix verkopen
wat is eromix --> http://www.nutrimax.be/jobacom-pharma-eromix
--> http://www.eromix.nl/

Miss voor jullie ook een idee om het product in assortiment te nemen?

:D Ik kan er eens naar kijken...

Thanks!

ik zou gwn voor de whey perfection gaan! je pakt nu een gainer daar heb je een risico op een buikje (hangt natuurlijk af van voedingsschema nzo maar bon tov een standaard whey heb jij bij een WG wel een grotere kans op een buikje) wil je toch bij een WG blijven, raad ik je mass&muscle aan!

qua energie, ik weet niet of je echt een "boost" wil? je zou voor gwn pure cafeïne kunnen gaan wil je het goedkoop houden, wil je een hele pre-wo, dus veel meer dan enkel boost, ook bvb creatines, kan je idd gaan voor een product als bvb crack, black powder, nox pump, superpump250, no-xplode, ... de lijst is lang :) ik raad je jack3D aan, is prijs/kwaliteit erg goed! en je zal zéker een boost hebben ;)

Ik neem nu een tijdje Whey Perfection, en dit is zeker de beste Whey ooit!
Die voedingswaarden zijn gewoon fantastisch, en de smaken subliem!
Op basis van samples uiteindelijk gekozen voor simpel Vanille. Hij is echt lekker met water (zo drink ik Whey het meest), maar met goed koude melk maak je echt een overheerlijke shake!
Bij deze bestelling kreeg ik weer samples. Peach is superfris, ook echt goed spul. Cookies is heerlijk romig, maar ik vraag me af of dat na 2 kilo niet tegen gaat staan... En kokosnoot met melk gemixt is ook fantastisch.
Echt moeilijk om een keuze te maken! Ach, eerst nog even door die 4,5 kilo Vanille heen werken :)

Zelfde bestelling ook Result! besteld. Van de week een paar keer genomen.. het effect moet ik nog afwachten, maar het spul is wel goed ranzig als je het puur met alleen water neemt, zeg! Hadden jullie er geen potje WMS bij kunnen leveren? :) Denk dat ik dat echt nodig heb om de boel weg te spoelen!

Als ik gisteren avond betaald heb vanuit België wanneer zou mijn bestelling hier dan aankomen? (Zodat ik zeker thuis ben die dag)

De smaak van Result! is te doen met water, maar met vruchtensap is het nog lekkerder.
Ja ik vindt Result met water lekker:P.

De smaak van Result! is te doen met water, maar met vruchtensap is het nog lekkerder.
Ja ik vindt Result met water lekker:P.

Echt lekker is het idd niet, maar vind het goed te doen. Lost ook goed op, in een glas water met vork gemengd.

TMS vind ik ook niet echt lekker, smaakt een beetje naar medicijn :)
Vind ik niet erg, zolang het resultaat er is ben ik tevreden, maar daarvoor is het net iets te vroeg :D

ma, di heb ik mn eerste servings TMS genomen en gisteren rustdag, dus een serving Result.

Echt lekker is het idd niet, maar vind het goed te doen. Lost ook goed op, in een glas water met vork gemengd.

TMS vind ik ook niet echt lekker, smaakt een beetje naar medicijn :)
Vind ik niet erg, zolang het resultaat er is ben ik tevreden, maar daarvoor is het net iets te vroeg :D

ma, di heb ik mn eerste servings TMS genomen en gisteren rustdag, dus een serving Result.

geloof me of niet maar na weekje/2 weken ga je TMS echt lekker vinden :) maar eerste keer is het idd ff smaak wennen maar al snel ga het lekker vinden! raar maar waar :D mss omdat je spieren naar je hersenen sturen, JE VINDT DIT LEKKER ZODAT JE HET CONTINU GAAT DRINKEN EN WIJ KUNNEN GROEIEN :roflol: :roflol:!!!

ilco bedankt hem me pot whey gekregen met een aantal samples ben er erg blij mee hartelijk dank

mvg

ilco bedankt hem me pot whey gekregen met een aantal samples ben er erg blij mee hartelijk dank

mvg

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Als ik gisteren avond betaald heb vanuit België wanneer zou mijn bestelling hier dan aankomen? (Zodat ik zeker thuis ben die dag)

We versturen altijd direct na ontvagst van betaling. De betaling zal dan vandaag verwerkt worden en morgen bijgeschreven en dus ook direct verzonden. Dank je, voor de bestelling:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven