AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mailtje naar de vaste klanten en een melding op de website dat jullie momenteel problemen hebben om de volgende dag te leveren scheelt een hoop problemen :)
Overstappen naar een andere koerier werkt nog het beste. Wat een flutbedrijf is PostNL toch

Bah, nu al de 3e bestelling in een paar weken tijd die te laat wordt geleverd.
Voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis?! Echt niet dus.. Waarom staat dat nog op de site als dat niet zo is?
Heb gisteren om 18.00 uur besteld en kreeg deze ochtend een mail dat het is verstuurd en het morgen binnenkomt. Mijn whey is op en zit in mijn wedstrijdprep, zou fijn zijn als beloftes gewoon worden waar gemaakt.
Dat is inderdaad erg vervelend en ons excuses hiervoor. Als je mij jouw ordernummer in een privébericht wilt sturen, ga ik kijken of ik er wat extra spoed achter kan zetten :)
Zou je er een zakje rice powder bij kunnen doen, want ik ben vergeten de kortingscode in te geven en omdat het toch nog niet verzonden is en dit dezelfde waarde heeft. Grt
Akkoord, ik wil voor deze keer daarvoor wel een uitzondering maken. Het is namelijk je eigen verantwoordelijkheid om deze in te vullen tijdens het bestelproces :)
Kunnen jullie kijken of mijn pakketje vandaag mog binnen komt? Gistermiddag besteld, nog geen mailtje gehad dat t pakketje verzonden is.

C1506130
Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt!
Een mailtje naar de vaste klanten en een melding op de website dat jullie momenteel problemen hebben om de volgende dag te leveren scheelt een hoop problemen :)
Goede tip. Zal het eens voorleggen bij de directie :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fusion Pro
5LB voor 34.50

Reload Protein Flapjacks

12 repen voor 15.50!

D-Aspartic Acid
200 gram voor 9.90!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Magnificent
2100 Gram voor 19.90!

Mass Gainz
4400 Gram voor 29.90!

Hallo B&F!

Ik vroeg me af of de smaak fruit punch van assault (euro actie) nog binnen komt. Anders bestel ik gewoon de watermelon... is deze nog voldoende op voorraad? Greetz

Hallo B&F!

Ik vroeg me af of de smaak fruit punch van assault (euro actie) nog binnen komt. Anders bestel ik gewoon de watermelon... is deze nog voldoende op voorraad? Greetz
De Assault Actie is OP=OP. De smaken die we nog hebben, is het enige. We verwachten geen voorraad meer binnen te krijgen.
Ralf

Hoi B&F,

Ik heb daarnet telefoontje gekregen dat het merk creatine dat ik besteld had niet meer in voorraad bleek en dat men 'n het door een ander merk ging vervangen.
Nu was ik nog maar net m'n bed uit en bijgevolg nog niet echt bij de les. Is het mogelijk eens na te kijken welke creatine ik nu exact in de bus ga krijgen en of ik die levering vandaag nog mag verwachten (daar ik gisteren voor 22h had besteld)?

Alvast bedankt ;)

Hoi B&F,

Ik heb daarnet telefoontje gekregen dat het merk creatine dat ik besteld had niet meer in voorraad bleek en dat men 'n het door een ander merk ging vervangen.
Nu was ik nog maar net m'n bed uit en bijgevolg nog niet echt bij de les. Is het mogelijk eens na te kijken welke creatine ik nu exact in de bus ga krijgen en of ik die levering vandaag nog mag verwachten (daar ik gisteren voor 22h had besteld)?

Alvast bedankt ;)
Natuurlijk wil ik dat. Wil je mij jouw ordernummer sturen in een privébericht? Nu weet ik namelijk niet welk ordernummer daarbij hoort. :)

Ralf

Leveringstijd 12:30 - 14:30 en om 10:15 stond de bezorger er al, nice :thumbs:

Leveringstijd 12:30 - 14:30 en om 10:15 stond de bezorger er al, nice :thumbs:
Zo, deze is fanatiek. Vandaag gewoon aangereikt in de hand?? ;)

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Ik wist niet eens dat jullie korte broeken hadden!

Die broeken van muscle pharm, die vallen zeker tot net over de knie? Hebben jullie toevallig een foto van iemand die hem aanheeft?

Zelfde eigenlijk voor die bad boy broeken?

z-core gehaald en die victory bars, over beide erg tevreden! Aanraders als je een keer wat leuks wil proberen of je bestelling nog niet hoog genoeg is voor gratis verzending

Laatste 3 bestellingen zijn niet op tijd geleverd. Vandaag wel me pakketje binnen gehad maar het begint vervelend te worden aangezien jullie zelf aangeven dat het de volgende dag in huis zou zijn.

Verder top service en producten altijd!

Week wachten op bestelling zonder bericht

Ik wacht al sinds maandag op een bestelling en kan ook niet in contact komen met Body en Fitshop. Heb inmiddels al een 30 minuten naar een vastlopend bandje geluister en twee maal gemaild maar nog geen reactie gehad niets.

Was tot voor kort zeer tevreden.

???

Ik wist niet eens dat jullie korte broeken hadden!

Die broeken van muscle pharm, die vallen zeker tot net over de knie? Hebben jullie toevallig een foto van iemand die hem aanheeft?

Zelfde eigenlijk voor die bad boy broeken?
Ik heb helaas geen foto's van de kleding. MusclePharm Sportswear wordt wereldwijd enorm veel verkocht en overigens ook de kleding! Je kan eventueel op google/youtube kijken. Daar moet vast wel iets te vinden zijn :) Als ik het zo bekijk kan je gelijk hebben, maar durf het niet 100% aan te geven. Aangezien iedereen verschillend is.
z-core gehaald en die victory bars, over beide erg tevreden! Aanraders als je een keer wat leuks wil proberen of je bestelling nog niet hoog genoeg is voor gratis verzending
Bedankt voor je complimenten. :) Victory Bars hebben we momenteel ontzettend scherp geprijsd en is zeker de moeite waard om mee te pakken!

Laatste 3 bestellingen zijn niet op tijd geleverd. Vandaag wel me pakketje binnen gehad maar het begint vervelend te worden aangezien jullie zelf aangeven dat het de volgende dag in huis zou zijn.

Verder top service en producten altijd!
We begrijpen je punt en is momenteel een deel overmacht voor ons. De levertijden zijn momenteel iets langer dan je van ons gewend bent (max 24 uur) en de kwaliteit van de producten is zeker hetzelfde gebleven. Dat is het wachten zeker waard :)
Ik wacht al sinds maandag op een bestelling en kan ook niet in contact komen met Body en Fitshop. Heb inmiddels al een 30 minuten naar een vastlopend bandje geluister en twee maal gemaild maar nog geen reactie gehad niets.

Was tot voor kort zeer tevreden.

???
Je zal ook zeker tevreden blijven :) Ons excuses voor de vervelende ervaring. Als je in een privébericht jouw ordernummer even wilt sturen, pak ik het voor je op en zorg ik dat je het uiterlijk morgen in huis hebt!

Ralf

Ik ben ontevreden!
Had whey perfection bosvruchten gevraagt.
In plaats daarvan kreeg ik als smaak neutraal milkshake.
Ik krijg hem niet binnen en mix ook mijn shakes niet met iets anders.

Beste B&F mensen,

Ik heb 21-01-14 een bestelling gedaan en die is er nog steeds niet! Ik heb hier gisteren ook over gemaild en geen reactie gehad en volgens de track en trace gisteren zou het pakketje vandaag komen, maar nu komt het weer zaterdag. :mad:

Ik begin het wel zat te worden.

Ordernummer C1503264

Zo, deze is fanatiek. Vandaag gewoon aangereikt in de hand?? ;)

Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Hahah Ja :D

Die Europese Assault werkt wel goed bij mij, damn.xD
Ik dacht: ik neem een 1/4 scoop om het uit te proberen, zal wel niet veel werken.
Maar had zeker een energieboost en meer focus.:)

Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere mensen.

Oh vond het vreemd dat ik geen verzendbevestiging gekregen had voor mijn bestelling van gisteren. Ik lees net dat ze blijkbaar wat probleempjes hebben bij B&F op het ogenblik, heb ik mijn verklaring :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven