MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
moest het een andere smaak zijn, geen probleem.
& dan nog heb ik dat niet gevraagt/voor betaald.

Wat dacht je van je natural smaak te mengen met whey die wel een smaak heeft?
Ga je volgens mij niet meer proeven, en heb je toch maar even 20gr gratis whey! Topdeal toch?

Bestelling C1508736 (van woensdag) eindelijk binnen gekregen. Ik wil niet zeuren, maar ondanks nieuwe systeem heeft iemand het toch voor elkaar gekregen om in plaats van een pot/zak Waxy Maize, een zak Maltodextrine mee te sturen. Ook zat de gratis sample zak er niet bij. Ik kan er wel mee leven, maar het dus al de 3e achtereenvolgende bestelling met vertraging EN waar iets mis mee blijkt te zijn. Ik hoop toch echt dat jullie komende tijd daar verandering in gaan brengen..

Die Europese Assault werkt wel goed bij mij, damn.xD
Ik dacht: ik neem een 1/4 scoop om het uit te proberen, zal wel niet veel werken.
Maar had zeker een energieboost en meer focus.:)

Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere mensen.
Goed bezig, lekker trainen en records verbreken :wl:

Ik ben ontevreden!
Had whey perfection bosvruchten gevraagt.
In plaats daarvan kreeg ik als smaak neutraal milkshake.
Ik krijg hem niet binnen en mix ook mijn shakes niet met iets anders.
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Stuur mij even een privébericht met jouw ordernummer, dan pak ik het direct op!
Beste B&F mensen,

Ik heb 21-01-14 een bestelling gedaan en die is er nog steeds niet! Ik heb hier gisteren ook over gemaild en geen reactie gehad en volgens de track en trace gisteren zou het pakketje vandaag komen, maar nu komt het weer zaterdag. :mad:

Ik begin het wel zat te worden.

Ordernummer C1503264
Snap ik heel goed! Het pakket is helaas vertraagd bij onze bezorgdienst en zal morgen bij je aangeboden worden. Ons excuses hiervoor.:rolleyes:
Oh vond het vreemd dat ik geen verzendbevestiging gekregen had voor mijn bestelling van gisteren. Ik lees net dat ze blijkbaar wat probleempjes hebben bij B&F op het ogenblik, heb ik mijn verklaring :P.
Top, helemaal goed! Mochten er onduidelijkheden zijn, stuur me gerust een privébericht.
Bestelling C1508736 (van woensdag) eindelijk binnen gekregen. Ik wil niet zeuren, maar ondanks nieuwe systeem heeft iemand het toch voor elkaar gekregen om in plaats van een pot/zak Waxy Maize, een zak Maltodextrine mee te sturen. Ook zat de gratis sample zak er niet bij. Ik kan er wel mee leven, maar het dus al de 3e achtereenvolgende bestelling met vertraging EN waar iets mis mee blijkt te zijn. Ik hoop toch echt dat jullie komende tijd daar verandering in gaan brengen..
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik pak het direct voor je op!

Ralf

Is ok hoor ;). Ik heb geduld, kan wel dagje langer wachten :P.
Toppie, altijd goed. Fijn weekend whami! :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection Variety Box
12 sachets voor 7.50!

Eiwit Traktatie
900 gram (30 shakes) voor 14.50!

Pre+ Pre-workout
30 doseringen voor 19.90!

Ripped!
60 capsules (2 maand) voor 12.50!

Quest Bar
12 repen voor 19.90!

[Link niet meer beschikbaar]

180 capsules voor 12.90!

Iemand die whey perfection Chocolate-cookie gehad heeft? Hoe was de smaak tov Chocolate of cookies?

Ben weer bezig met lange cardio sessies. Zoek iets wat me dat knallende energie geeft. Dan kan ik het nog voor 22.00 uur bestellen. Tips ?

Wat is de maximale dosis van C4?
Want ik voel echt niks gebeuren bij 1 schepje...

Speltmeel is een verwacht product bij jullie, is er een kans dat speltbloem ook komt?

Ben weer bezig met lange cardio sessies. Zoek iets wat me dat knallende energie geeft. Dan kan ik het nog voor 22.00 uur bestellen. Tips ?
Iets met veel energie is Crazy, Insane!, The Curse en Conquer. Dit zijn wel de heftigste kwa energie!
Wat is de maximale dosis van C4?
Want ik voel echt niks gebeuren bij 1 schepje...
Ik adviseer het maximum van twee scoops aan te houden per keer.
Speltmeel is een verwacht product bij jullie, is er een kans dat speltbloem ook komt?
Dat durf ik niet te zeggen. We zijn wel enorm bezig om onze superfoods uit te breiden en ook leuke producten te hebben daarin. Ik zal de Speltbloem daarom ook doorgeven als tip! Dankje :)

Ralf

Hallo Bodyfitshop,

Vandaag 24 januari om 18:51 een bestelling gedaan maar geen email ontvangen dat mijn pakket is verzonden, hoe kan dit? want zit door me whey en heb me whey erg hard nodig.

gaat om Ordernummer C1516236

Ik heb er bij mijn bestelling voor gekozen om het op te halen in een postkantoorlocatie. Ik heb alleen een mail ontvangen dat de bestelling is ontvangen, meer niet. Krijg ik nog een mail wanneer ik het op kan halen?

Hallo Bodyfitshop,

Vandaag 24 januari om 18:51 een bestelling gedaan maar geen email ontvangen dat mijn pakket is verzonden, hoe kan dit? want zit door me whey en heb me whey erg hard nodig.

gaat om Ordernummer C1516236
Het pakket is inderdaad nog niet verzonden. Zodra het verzonden is zal je een verzendbevestiging krijgen :) Je kan erop rekenen dat het maandag aangeboden wordt.
Ik heb er bij mijn bestelling voor gekozen om het op te halen in een postkantoorlocatie. Ik heb alleen een mail ontvangen dat de bestelling is ontvangen, meer niet. Krijg ik nog een mail wanneer ik het op kan halen?
Zodra de pakket verstuurd is krijg je een verzendcode. Je kan erop rekenen dat het pakket maandag voor je klaar ligt :)

Ralf

Het pakket is inderdaad nog niet verzonden. Zodra het verzonden is zal je een verzendbevestiging krijgen :) Je kan erop rekenen dat het maandag aangeboden wordt.

Zodra de pakket verstuurd is krijg je een verzendcode. Je kan erop rekenen dat het pakket maandag voor je klaar ligt :)

Ralf
ja maar ik had gister om 19.00 uur een bestelling gedaan dus zou me pakket vandaag moeten aankomen tog? wrm is dit keer zo gegaan nu zit ik zonder whey 3 dagen

Hoe krijg je een kortingscode? En wanneer krijgen jullie terug b&f vit d3 5000 binne?

Kiala begint de ziekte van postnl over te krijgen. Het duurt normaal 3-5 werkdagen tot ik het pakje kan afhalen, ik heb op 15 jan een bestelling gedaan en ik kan het nog altijd niet afhalen op het punt. Vorige keer duurde het ook al 7 dagen;

ja maar ik had gister om 19.00 uur een bestelling gedaan dus zou me pakket vandaag moeten aankomen tog? wrm is dit keer zo gegaan nu zit ik zonder whey 3 dagen
Dat klopt inderdaas. Normaal gesproken krijg je deze altijd de volgende dag. Tijdens het verzendproces is er iets fout gegaan, waardoor een dag vertraging is ontstaan. Ons excuses hiervoor.
Hoe krijg je een kortingscode? En wanneer krijgen jullie terug b&f vit d3 5000 binne?
Kortingscodes verspreiden we altikd op facebook, twitter of hier op dbb. Even goed googlen dus ;) de huismerk d3 heb ik helaas geen indicatie over.
Kiala begint de ziekte van postnl over te krijgen. Het duurt normaal 3-5 werkdagen tot ik het pakje kan afhalen, ik heb op 15 jan een bestelling gedaan en ik kan het nog altijd niet afhalen op het punt. Vorige keer duurde het ook al 7 dagen;
Wil je mij in een proveberivht jouw order en deze klacht even melden? Dan bel ik maandag direct Kiala voor je!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven