XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een zeer snelle levering van de Whey en TMS, nog even een vraagje:
Na gebruik van TMS krijg ik een tintelend gevoel in gezicht, armen en benen. Op zich niet erg, daar je dan weet dat je wat extra's binnen hebt gekregen. Echter welk ingredient geeft dat gevoel?

Dacht al verscheiden malen gelezen te hebben dat dat de Beta Alanine zou zijn dacht ik :rolleyes:

Heb dit zelf niet gemerkt na gebruik van TMS, zo zie je maar dat zulke dingen heel erg per persoon verschillen.
Van een beetje caffeine en/of synephrine voel ik me al helemaal 'jack3d' :D

Laatst bewerkt:
Ik heb nieuwe bidons + shakebekers nodig, maar die kan ik alleen als extra bij bestellen toch ?. Heb namelijk op het moment niks anders nodig :P

Na een zeer snelle levering van de Whey en TMS, nog even een vraagje:
Na gebruik van TMS krijg ik een tintelend gevoel in gezicht, armen en benen. Op zich niet erg, daar je dan weet dat je wat extra's binnen hebt gekregen. Echter welk ingredient geeft dat gevoel?

Beta-alanine:D De ene is er meer gevoelig voor als de ander.:cool:

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Ik heb nieuwe bidons + shakebekers nodig, maar die kan ik alleen als extra bij bestellen toch ?. Heb namelijk op het moment niks anders nodig :P

eehhh, eigenlijk wel:cool:. Bestel het maar en geef mij het referentienummer maar door, dan zorg ik dat het verzonden wordt.:)

Nouja bedacht me net, ga maandag toch op vakantie :P
Ben niet goed met datums onthouden. Bestel na de vakantie ook meteen wel even nieuwe Whey Sunny Peach. In ieder geval bedankt voor het aanbod :thumbs:

Hey b&f shop.. die whey perfection ziet er anders uit in de samples, beetje de structuur van dymatize whey. Waarom is die structuur anders in die emmer van 4,5kg? Lijkt net of ik nu pure whey blend heb?? grtz

Hey b&f shop.. die whey perfection ziet er anders uit in de samples, beetje de structuur van dymatize whey. Waarom is die structuur anders in die emmer van 4,5kg? Lijkt net of ik nu pure whey blend heb?? grtz

Nee, dat kan niet. De structuur kan van batch tot batch wel ietsje verschillen (blijft een natuur product):)

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

We hebben weer een aantal nieuwe producten binnen;

Nieuwe producten

is de week aanbieding nog geldig? zal wel niet haha maat tog maar even vragen

Ja, we zijn even een beetje te druk. Vandaar even uitstel voor de nieuwe aanbiedingen:D Nog geldig dus!

Laatst bewerkt:
kleine bestelling (vorige keer vergeten :o )

referentienummer: 124425

maak er maar iets moois van want de pakjesbezorger wou ook wel is die whey proberen ;)

Damn, die No Shotgun MHF-1 ziet er ook wel ok uit! Blijkbaar komt er van de NO Synthezise ook een MHF-1 versie?

Geeft die stack, vooral NO Synthezise voldoende eiwitten om je 'opportunity window' volledig te benutten na de training?

Er komt een nieuwe Synthesize MHF versie:) Ik ken de exacte ingredienten nog niet maar daar mag je bij VPX rustig vanuit gaan:cool:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

kleine bestelling (vorige keer vergeten :o )

referentienummer: 124425

maak er maar iets moois van want de pakjesbezorger wou ook wel is die whey proberen ;)

Komt goed;) Dank je, voor de bestelling!:)

Damn, die No Shotgun MHF-1 ziet er ook wel ok uit! Blijkbaar komt er van de NO Synthezise ook een MHF-1 versie?

Geeft die stack, vooral NO Synthezise voldoende eiwitten om je 'opportunity window' volledig te benutten na de training?
Ik heb vollere spieren met NO Synthesize wat ik ook had met caseine peptiden (in principe het zelfde, alleen zijn ze bij VPX gebonden aan een ester). Dus ik denk dat het zeker als hoogwaardige eiwitten mag worden gerekend. Echter is het niet allemaal caseine peptiden, ook whey peptiden en wat aminozuren maar goed, naar mijn weten werkt het;)

Iemand hier overigens ervaringen met Dymatize (Energized) Xtreme Xpand en Xpand Xtreme Pump? Zien er opzich wel goed uit maar goed, ik ben niet super gevoelig voor pre-WO boosters dus om meteen zo'n pot voor mn neus te zetten:rolleyes:

Als beide nieuwe versies er zijn wil ik wel eens een stackie proberen :D

We zorgen dat we ze als eerste hebben:D

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Iemand hier overigens ervaringen met Dymatize (Energized) Xtreme Xpand en Xpand Xtreme Pump? Zien er opzich wel goed uit maar goed, ik ben niet super gevoelig voor pre-WO boosters dus om meteen zo'n pot voor mn neus te zetten:rolleyes:

We hebben er helaas geen samples van. De nieuwe Xtreme Pump versie wordt wel aardig gewaardeerd..

Als ik voor Total Muscle Solution ga, is de Magic EAA dan overbodig ? In verband met de reeds aanwezige bcaa's e.d in TMS.

Is het verstandig om natabolic stack te kopen als je 17 jaar bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven