Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een zeer snelle levering van de Whey en TMS, nog even een vraagje:
Na gebruik van TMS krijg ik een tintelend gevoel in gezicht, armen en benen. Op zich niet erg, daar je dan weet dat je wat extra's binnen hebt gekregen. Echter welk ingredient geeft dat gevoel?
De ene is er meer gevoelig voor als de ander.
Ik heb nieuwe bidons + shakebekers nodig, maar die kan ik alleen als extra bij bestellen toch ?. Heb namelijk op het moment niks anders nodig![]()
. Bestel het maar en geef mij het referentienummer maar door, dan zorg ik dat het verzonden wordt.
Nouja bedacht me net, ga maandag toch op vakantie
Ben niet goed met datums onthouden. Bestel na de vakantie ook meteen wel even nieuwe Whey Sunny Peach. In ieder geval bedankt voor het aanbod![]()
Hey b&f shop.. die whey perfection ziet er anders uit in de samples, beetje de structuur van dymatize whey. Waarom is die structuur anders in die emmer van 4,5kg? Lijkt net of ik nu pure whey blend heb?? grtz

is de week aanbieding nog geldig? zal wel niet haha maat tog maar even vragen
Damn, die No Shotgun MHF-1 ziet er ook wel ok uit! Blijkbaar komt er van de NO Synthezise ook een MHF-1 versie?
Geeft die stack, vooral NO Synthezise voldoende eiwitten om je 'opportunity window' volledig te benutten na de training?
Ik ken de exacte ingredienten nog niet maar daar mag je bij VPX rustig vanuit gaan
kleine bestelling (vorige keer vergeten)
referentienummer: 124425
maak er maar iets moois van want de pakjesbezorger wou ook wel is die whey proberen![]()
Dank je, voor de bestelling!
Ik heb vollere spieren met NO Synthesize wat ik ook had met caseine peptiden (in principe het zelfde, alleen zijn ze bij VPX gebonden aan een ester). Dus ik denk dat het zeker als hoogwaardige eiwitten mag worden gerekend. Echter is het niet allemaal caseine peptiden, ook whey peptiden en wat aminozuren maar goed, naar mijn weten werkt hetDamn, die No Shotgun MHF-1 ziet er ook wel ok uit! Blijkbaar komt er van de NO Synthezise ook een MHF-1 versie?
Geeft die stack, vooral NO Synthezise voldoende eiwitten om je 'opportunity window' volledig te benutten na de training?

Er komt een nieuwe Synthesize MHF versieIk ken de exacte ingredienten nog niet maar daar mag je bij VPX rustig vanuit gaan
![]()

Als beide nieuwe versies er zijn wil ik wel eens een stackie proberen![]()

Iemand hier overigens ervaringen met Dymatize (Energized) Xtreme Xpand en Xpand Xtreme Pump? Zien er opzich wel goed uit maar goed, ik ben niet super gevoelig voor pre-WO boosters dus om meteen zo'n pot voor mn neus te zetten![]()