XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil niet lullig doen maar de fitness handschoen uit de weekaanbieding waren toch altijd al €6,90? Ik heb ze vorige maand nog besteld. Ze waren zeker geen €14,90!

you've got pm ;)

yo,

komt protein hot choco nog terug of is ie gone?

Weer een flinke bestelling gedaan. Helaas net na 22:00, maar ach, kan wel een dagje langer wachten.

C1541025

Maak er wat moois van :)
Bedankt voor je bestelling :) Deze gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis! :)
Even een vraagje, bij de micellar casein staat in de beschrijving welke smaken er in de variety box zitten, maar je kunt deze niet selecteren. Is deze uit het assortiment gehaald?
De Micellar Casein Perfection sachets in variety boxen zijn helaas uitverkocht. Wellicht zijn de 750 gram verpakkingen iets voor je? :)
Ik wil niet lullig doen maar de fitness handschoen uit de weekaanbieding waren toch altijd al €6,90? Ik heb ze vorige maand nog besteld. Ze waren zeker geen €14,90!
We hebben de fitnesshandschoenen deluxe met wristwraps net weer binnen :) De gewone handschoenen (zonder wristraps) zijn inderdaad wel scherper geprijsd.
Pak hem direct op!
yo,

komt protein hot choco nog terug of is ie gone?
Ik verwacht dat de Hot Choco eigenlijk niet weer terug. Mijn collega van de inkoop is er nu helaas niet. :)

Ralf

Morguh,

Net weer een bestelling gedaan. Als je er wat leuks bij zou willen doen zou super zijn.

C1542097

Groet .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness handschoenen Deluxe met Wrist wraps
Per paar voor 6.90!

Pure Cacao Poeder
250 gram voor 4.75!

Afslank Eiwit sachets
12 sachets voor 7.50 + gratis afslankplan!

Iron CRE3

30 servings voor 19.25!

Dominate
180 capsules voor 31.25!

Fitness handschoenen Deluxe

Per paar voor 6.50!

Amino Super Tabs
400 tabletten voor 12.50!

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Morguh,

Net weer een bestelling gedaan. Als je er wat leuks bij zou willen doen zou super zijn.

C1542097

Groet .
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes verwerken voor je!

Ralf

is de levertijd alweer hersteld?

Vorige week zaterdag bestelling geplaatst, deze tot op heden nog steeds niet ontvangen.

Je kunt het druk hebben, maar een week nodig hebben om een pakketje te verzenden is natuurlijk belachelijk.

Komt nog bij dat ze telefonisch en via mail onbereikbaar zijn.

Nu dan maar langs deze weg hopen op een response van B&F.

Hey,

Ik heb een vraagje.
Ik heb woensdag een bestelling geplaatst, dit met voorruitbetaling vanuit belgië.
Ik heb nog geen bevestigingsmail gehad, is dit normaal?

OrdernummerC1536092

Kita

De laatste beker die ik besteld heb, vertoont dit gedrag:

EX9nDJW.jpg

Ik heb iets van 6 bekers, en doe ze normaal allemaal in de vaatwasser, maar dit is voor het eerst :P

Nieuw inkt recept gebruik? ;)

Weer een flinke bestelling gedaan. Helaas net na 22:00, maar ach, kan wel een dagje langer wachten.

C1541025

Maak er wat moois van :)

Pff.. C1527926 Maandag avond voor 22:00 uur besteld. Mail gekregen dat de bestelling binnen is daarna niks meer gehoord. Bel ik zojuist naar de klantenservice van hun 12 minuten in de wacht krijg niemand aan de telefoon. Hiervoor was alles altijd perfect maar dit is gewoon slecht. Niet eens even een mailtje waarom het zo lang duurt ofzo.

Wanneer komt de smaak coconut sensation van de perfection bar weer binnen?

Wat is eigenlijk het verschil tussen de perfection bar en de smart bar?
Als je de voedingswaarde per 100 gram vergelijkt met elkaar scheelt het maar heel weinig.

Bestelling gedaan:

C1542681

Ik heb mijn order binnen, en net een wel grappige shake gemaakt die op zich wel lekkere smaakte:

45 gram Mass Perfection Banaan
45 gram Dynatize ISO-100 Chocolate
45 gram Dextrose
45 gram Ultra Fine Oats
5 gram Creapure Creatine

Ik heb dit gewoon allemaal bij elkaar elkaar gegooid in mijn Philips shaker met ongeveer 450ml water.

Dat is een soort pre-workout shake, omdat ik heb gelezen dat eiwtten + koolhydraten voor de training effectiever zijn dan erna.

Vraagje over Sports Multi: Bij de samenstelling staat niet aangegeven Jodium of Iodide maar in de ingredienten lijst staat er wel Potassium Iodide over wat voor hoeveelheid gaat het hierbij ook 100%?

Bij de Multi Men staat er namelijk 100% Jodium en iodide.

De reden is omdat ik nogal erg veel jodium(iodide) binnenkrijg volgens meneer de dokter (iets met me schildklier) omdat ik ook al zoveel brood binnenkrijg dus heb et liefst dit zo min mogelijk nog in mijn multi.. :o

Geld id geretourneerd bestelling binnen, ik vroeg of er een extra beker bijkon wordt ik meteen afgestrafd met geen beker :)
Anyway ik ben weer blij.
succes met de drukte

Pff.. C1527926 Maandag avond voor 22:00 uur besteld. Mail gekregen dat de bestelling binnen is daarna niks meer gehoord. Bel ik zojuist naar de klantenservice van hun 12 minuten in de wacht krijg niemand aan de telefoon. Hiervoor was alles altijd perfect maar dit is gewoon slecht. Niet eens even een mailtje waarom het zo lang duurt ofzo.
Dat is inderdaad niet de bedoeling en ga er direct voor je naar kijken. Zodra ik meer weet, stuur ik je direct een privébericht.
Wanneer komt de smaak coconut sensation van de perfection bar weer binnen?

Wat is eigenlijk het verschil tussen de perfection bar en de smart bar?
Als je de voedingswaarde per 100 gram vergelijkt met elkaar scheelt het maar heel weinig.
We hopen met 2-4 weken weer dat de Perfection Bar Coconut er weer is. Deze smaak is veel populairder dan we hadden ingeschat. Hij is dus onderweg :) Als je kijkt naar de voedingswaarden, is er misschien niet zoveel verschil. Echter is de Perfection Bar meer in de caloriën per verpakking dan de SMart Bar. Onze klanten die calorieën tellen vinden het fijn om bijv 150 ipv nu 210. Je gaat geen 3/4e reep opeten dus is leuk voor erbij :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-system-body-and-fit-sports-nutrition-355178/

Heb een paar vragen over The System. Zou er even in het review topic op geantwoord kunnen worden aub? Bedankt
Ik zal er zo direct op reageren voor je. Je kan als je dringende vragen hebben, hier altijd reageren en je vragen stellen. Dan pak ik het voor je op :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken! :)
Ik heb mijn order binnen, en net een wel grappige shake gemaakt die op zich wel lekkere smaakte:

45 gram Mass Perfection Banaan
45 gram Dynatize ISO-100 Chocolate
45 gram Dextrose
45 gram Ultra Fine Oats
5 gram Creapure Creatine

Ik heb dit gewoon allemaal bij elkaar elkaar gegooid in mijn Philips shaker met ongeveer 450ml water.

Dat is een soort pre-workout shake, omdat ik heb gelezen dat eiwtten + koolhydraten voor de training effectiever zijn dan erna.
Goede shake, daarop kan jej zeker lekker trainen! Succes :wl:
Vraagje over Sports Multi: Bij de samenstelling staat niet aangegeven Jodium of Iodide maar in de ingredienten lijst staat er wel Potassium Iodide over wat voor hoeveelheid gaat het hierbij ook 100%?

Bij de Multi Men staat er namelijk 100% Jodium en iodide.

De reden is omdat ik nogal erg veel jodium(iodide) binnenkrijg volgens meneer de dokter (iets met me schildklier) omdat ik ook al zoveel brood binnenkrijg dus heb et liefst dit zo min mogelijk nog in mijn multi.. :o
Ik begrijp eerlijk gezegd je vraag niet eigenlijk. Gaat het erom of de hoeveelheid Jodium 100% ADH is?
Geld id geretourneerd bestelling binnen, ik vroeg of er een extra beker bijkon wordt ik meteen afgestrafd met geen beker :)
Anyway ik ben weer blij.
succes met de drukte
Super, hartstikke goed! :) De opmerkingen worden niet meer verwerkt in de order, dit omdat we met een nieuw systeem werken. Dat komt het orderpicken ten goede, maar opmerkingen (extra producten etc) kunnen daar in niet meer worden verwerkt. Bedankt en tot de volgende bestelling. Quibus, als er iets dringends is, stuur me altijd hier op DBB ff een privébericht!

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Fitness handschoenen Deluxe met Wrist wraps
Per paar voor 6.90!

Pure Cacao Poeder
250 gram voor 4.75!

Afslank Eiwit sachets
12 sachets voor 7.50 + gratis afslankplan!

Iron CRE3

30 servings voor 19.25!

Dominate
180 capsules voor 31.25!

Fitness handschoenen Deluxe

Per paar voor 6.50!

Amino Super Tabs
400 tabletten voor 12.50!

Super, hartstikke goed! :) De opmerkingen worden niet meer verwerkt in de order, dit omdat we met een nieuw systeem werken. Dat komt het orderpicken ten goede, maar opmerkingen (extra producten etc) kunnen daar in niet meer worden verwerkt. Bedankt en tot de volgende bestelling. Quibus, als er iets dringends is, stuur me altijd hier op DBB ff een privébericht!

Ralf
Waarom moest ik pas dan aangeven bij de opmerkingen dat de keer ervoor geen sachet erbij zat?
Geen wonder dat ie de tweede keer weer niet bij zat :p

''Ik begrijp eerlijk gezegd je vraag niet eigenlijk. Gaat het erom of de hoeveelheid Jodium 100% ADH is?''

Idd ik vraag me af hoeveel hiervan inzit omdat jodide wel in de ingredientenlijst staat maar niet in de samenstelling (gaat over sports men)

Beschrijving website geeft aan:
Iodide, Potassium Iodide 0.15mg 100%
Jodium, kaliumjodide 150μg 100%

Etiket staat het niet op..

labelsportsmulti.png

Maar onderaan bij ingredienten staat wel weer iodide bij. Dus zit het er nu wel of niet in..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven