AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

welke whey kan je ,volgens jouw,het best nemen als je PDS hebt? (pds=prikkelbaar darm syndroom)

Wederom weer een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop, de vitamines moesten natuurlijk weer even aangevuld worden.

@Ralf Vraagje; Zou je, als daar tijd voor is, voor mij een blik kunnen werpen op mijn opmerking? ( C1543727 )

Ordernummer C1539304

Donderdag middag bestelling afgerond, alle producten waren direct leverbaar maar vanochtend pas een track & trace gehad met een levering op zaterdag.
Collega van mij had dit ook alleen duurde het bij hem 3 dagen voor hij zijn track & trace was ondanks dat alles beschikbaar, issue bij B&F of bij PostNL?

Vanmiddag ook weer bestelling geplaatst! C1543468
Ben benieuwd

Shit ik ben net 5 min te last met mijn bestelling
Kan hij nog mee?
Factuur
OrdernummerC1544601

Klantnummer6100

Datum31-01-2014

Worden de paketten niet meer verstuurd vandaag? Want meestal heb ik rond deze tijd wel een verzendbevestiging gehad..

Kan hij nog mee?
Factuur
OrdernummerC1544601

Klantnummer6100

Datum31-01-2014

Kerel denk eens na:roflol:. Het is een bedrijf waarin jouw pakketje maar een nummertje is en waar ze werken met tientallen magazijnmedewerkers die waarschijnlijk gewoon minimumloontje krijgen en om 22.00u niks liever dan naar huis gaan

Kerel denk eens na:roflol:. Het is een bedrijf waarin jouw pakketje maar een nummertje is en waar ze werken met tientallen magazijnmedewerkers die waarschijnlijk gewoon minimumloontje krijgen en om 22.00u niks liever dan naar huis gaan

Weet ik niet, heb al eens eerder gehad dat ik laat was en toch geleverd kreeg
Zat te klooien met het inloggen waardoor ik te laat was

Zou mooi zijn en anders vette pech, de wereld vergaat niet

C1544835 :tanden:

hallo,

welke whey kan je ,volgens jouw,het best nemen als je PDS hebt? (pds=prikkelbaar darm syndroom)

Ik zeg ISO-100 van Dynatize, daar wordt van geclaimd dat ie 100% lactose vrij is (geen idee of dat een marketing praatje is of niet).

Wederom weer een bestelling geplaatst bij bodyenfitshop, de vitamines moesten natuurlijk weer even aangevuld worden.

@Ralf Vraagje; Zou je, als daar tijd voor is, voor mij een blik kunnen werpen op mijn opmerking? ( C1543727 )
Het pakket is gisteren verstuurd en zal vandaag geleverd worden :) Ik verwacht niet er naar de opmerking gezien is. Mocht je voortaan een extra beker willen, kun je de het best los aanschaffen. :)
Vanmiddag ook weer bestelling geplaatst! C1543468
Ben benieuwd
Bedankt voor je bestelling :) Vandaag in huis!
Kan hij nog mee?
Factuur
OrdernummerC1544601

Klantnummer6100

Datum31-01-2014
Nee, dat is helaas niet gelukt. Het pakket zal vandaag ingepakt en verstuurd worden, je kan er maandag op rekenen!
Worden de paketten niet meer verstuurd vandaag? Want meestal heb ik rond deze tijd wel een verzendbevestiging gehad..
Normaal gesproken verzenden we alle pakketten voor 22.00 uur dezelfde dag nog. Momenteel is het zo ontzettend druk, waardoor het voorkomen dat het pakket vertraagd wordt. Wat is jouw ordernummer? Dan check ik het even :)
Zo werkt het niet en mijn collega's worden zeker gewaardeerd en werken in prima omstandigheden. Als ik werk zocht, zou ik echt wel pakketten willen inpakken, verzamelen en versturen willen. :) Zeker omdat er voor veel mensen ook groeimogelijkheden zijn :)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk voor je verwerken. Dinsdag in huis!
Ik zeg ISO-100 van Dynatize, daar wordt van geclaimd dat ie 100% lactose vrij is (geen idee of dat een marketing praatje is of niet).
De Iso-100 is inderdaad lactose vrij, evenals de Isopure en Nectar. Dit zijn prima lactose vrije producten :)

Ralf

Wanneer word mijn Walkin tee II geleverd ( C1507081 ) ??

Zo werkt het niet en mijn collega's worden zeker gewaardeerd en werken in prima omstandigheden. Als ik werk zocht, zou ik echt wel pakketten willen inpakken, verzamelen en versturen willen. :) Zeker omdat er voor veel mensen ook groeimogelijkheden zijn :)

Heb ik iets gezegt over je collega's en de werkomstandigheden, maak jij er weer van;). Ik ben zelf teamleider geweest in een magazijn en ik weet heus wel hoe het eraan toegaat lol

+1
Ik heb deze zelf en ben lactose intolerant. Perfect.
Syntrax nectar isolaat is ook perfect. Maar wel erg duur.

is die syntrax wel te pruimen ?

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

De Iso-100 is inderdaad lactose vrij, evenals de Isopure en Nectar. Dit zijn prima lactose vrije producten :)

Ralf[/QUOTE]

ok,merci. Dan ga ik die s uittesten dan.

is die syntrax wel te pruimen ?
Ik vind deze lekker. Het zijn frisse smaken en niet zo zoet. Ik heb zelf de red grapefruit en green apple. Die zijn veel frisser dan andere eiwitten die ik geprobeerd heb. Het is alleen zo jammer dat het zo duur is.

De iso 100 heb ik altijd vanille van gehad en die is niet zo zoet als andere eiwitten. Dat vind ik het voordeel.

ok,merci voor de replies.

Ik heb jullie pindakaas besteld en ontvangen. Pindakaas van eco winkels is altijd vast met een laagje olie dat er op drijft. Die van jullie is volledig vloeibaar... hoe kan dit? Het lijkt mij dat er dan meer ingrediënten dan alleen pinda's gebruikt zijn.

Whey perfection goed ontvangen, keep up the good work ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven