Bedankt voor je bestellingDeze gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!
Ralf
Alles is goed aangekomen en op tijd. Zelfs binnen het tijdslevervak wat de track and trace aangaf!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestellingDeze gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis!
Ralf

Ik ga dat even voor je uitzoekenWanneer word mijn Walkin tee II geleverd ( C1507081 ) ??

Haha gelukkigHeb ik iets gezegt over je collega's en de werkomstandigheden, maak jij er weer van. Ik ben zelf teamleider geweest in een magazijn en ik weet heus wel hoe het eraan toegaat lol
mijn collegas maken inderdaad lange dagen maar wel met heel veel plezier. 
Nectar vind ik zelf erg lekker+1
Ik heb deze zelf en ben lactose intolerant. Perfect.
Syntrax nectar isolaat is ook perfect. Maar wel erg duur.

is die syntrax wel te pruimen ?
---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------
De Iso-100 is inderdaad lactose vrij, evenals de Isopure en Nectar. Dit zijn prima lactose vrije producten
Ralf

Iso-100, Gold Whey, Nectar en Whey Perfection zijn altijd hele goede keuzesIk vind deze lekker. Het zijn frisse smaken en niet zo zoet. Ik heb zelf de red grapefruit en green apple. Die zijn veel frisser dan andere eiwitten die ik geprobeerd heb. Het is alleen zo jammer dat het zo duur is.
De iso 100 heb ik altijd vanille van gehad en die is niet zo zoet als andere eiwitten. Dat vind ik het voordeel.

Het product is 100% pindas zonder toevoegingen etcIk heb jullie pindakaas besteld en ontvangen. Pindakaas van eco winkels is altijd vast met een laagje olie dat er op drijft. Die van jullie is volledig vloeibaar... hoe kan dit? Het lijkt mij dat er dan meer ingrediënten dan alleen pinda's gebruikt zijn.
Graag gedaan, geniet ervan!Whey perfection goed ontvangen, keep up the good work![]()
Super. Hartstikke mooi en succes met je supplementen!Alles is goed aangekomen en op tijd. Zelfs binnen het tijdslevervak wat de track and trace aangaf!
Super, graag gedaan.@ralf Het ging niet om een extra, maar om de meest nieuwe variant die jullie hebben.
Vaak kreeg ik de oudere binnen, waarvan het logo al snel los liet en de deksel al gauw begon te lekken.
Erg vervelend als ik me eiwitshake aan het shaken ben en vervolgens helemaal onder zit..
Maar dat maakt verder niet uit, mijn pakketje is onderweg en word wederom weer binnen 24 uur geleverd.![]()
ik reken erop dat hij vandaag bij je aankomt!Ik heb jullie pindakaas besteld en ontvangen. Pindakaas van eco winkels is altijd vast met een laagje olie dat er op drijft. Die van jullie is volledig vloeibaar... hoe kan dit? Het lijkt mij dat er dan meer ingrediënten dan alleen pinda's gebruikt zijn.
Body en Fitshop waar blijft de palmsuiker? Staat bij leverbaar vanaf 1 februari![]()
Bestel gelijk 5 zakken 
Ik bestel GVD voor 150-200 euro in de maand bij B&F!
Ik vind deze lekker. Het zijn frisse smaken en niet zo zoet. Ik heb zelf de red grapefruit en green apple. Die zijn veel frisser dan andere eiwitten die ik geprobeerd heb. Het is alleen zo jammer dat het zo duur is.
De iso 100 heb ik altijd vanille van gehad en die is niet zo zoet als andere eiwitten. Dat vind ik het voordeel.
Ik ben er echt zeer over te spreken. Ik ben ietwat huiverig met choco.. omdat ik het in yoghurt eet.Ik heb de chocolate milkshake bij de iso-100 en die is ook erg lekker. Inderdaad niet zo zoet als andere shakes, en het aantal gram eiwitten wat er in zit is hoog. 25 gram eiwit op een dosering van 28 gram. Ik heb hiervoor de Hydroisolaat van Optimum Nutrition gehad, die is echt super duur (70 euro ofzo).

Damn dat zijn aardig wat sups, bestel je ook voor dave hawk aka Robbert-Jan van Heeckeren ofzo?
moet 15-20 euro zijn

Ik heb ook nog nooit eerder problemen gehad met B&F. Werd eigenlijk altijd binnen 24 uur geleverd.
Maar ik wacht nu al 8 dagen op mijn bestelling. Zo moeilijk lijkt met het toch niet om 1 pot total protein te pakken, in een doosje te doen en een adreslabel te plakken op het doosje?
Ik kan de bestelling ook met geen mogelijkheid annuleren. Telefonisch en via mail niet bereikbaar. Op mijn post in dit topic werd door B&F ook niet gereageerd.
Mensen nog tips hoe ik mijn geld terug krijg?
---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------
Mijn bestelnummer is trouwens C1518660.