- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan, jij ook bedanktBinnen de 24 uur werd mijn probleem van mijn vorige bestelling keurig afgehandeld
Volgende maand weer bestellen maar dan
Keep up the good work![]()

Dat is vreemd, echter zie ik dat hij vandaag voor je verstuurd is. Ons excuses hiervoor. Je kan er dinsdag op rekenenHallo,
Ik heb woensdag een bestelling geplaatst en heb nu nog steeds niks aangekregen en ook nog geen mail gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Dit is mijn OrdernummerC1536092. Zou je er is even naar willen kijken? Alvast bedankt

Wat is jouw ordernummer? Dan check ik het direct even voor je@b&f gister bestelling geplaatst voor 22 uur, post nl thuis bezorgen, komt vandaag binnen toch?
Het kan wel zijn als je een verzendbevestiging hebt gehad dat jouw pakket reeds onderweg is. Echter verwacht ik dat hij dan dinsdag aangeboden wordt.Ik begrijp dat je twijfelde, maar zal je met onze service overtuigen dat het zeker de moeite waard is om te bestellen bij onsHallo,
ik bestel al enige tijd bij jullie iedere maand meerdere sups, een jaartje niet gesport en daarvoor ook altijd bij jullie besteld. Vorige keer klopte er al iets niet maar dit nam ik maar voor lief, maar zoals hier in het forum ook al te lezen is is het echt achteruit gegaan qua pakkettenmakers..
Vandaag de volgende bestelling binnen gekregen: C1542729
De order hoorde te bevatten:
- Beta alinine carno rush
- Anabolic ZMA
- B&F whey perfection sachet
- Mini shaker
- Agmatine B&F
- Creatine B&F
en nu is er deze keer weer iets mis gegaan, maar dan wel 2 dingen. De order bevat namelijk:
- D-aspartic acid (heb ik niets aan)
- BCAA mega caps 1100 (ook niets aan)
- Creatine B&F
- B&F whey perfection sachet
- Mini shaker
- Anabolic ZMA
ik mis dus mijn agmatine, en mijn beta-alinine carno rush erg jammer.
Hiernaast zat ook de hele doos onder de poeder, ik vermoedt dat de creatine heeft gelekt. Kan ik nu al iets open maken of waar kan ik verder contact met jullie opnemen? Ik zou graag vandaag beginnen met de creatine maar moet ik hier mee wachten? Ik hoop op snel antwoord, en hoop dat jullie snappen dat ik hier niet heel tevreden mee ben, ik twijfelde al om nog wel bij jullie te bestellen na alle slechte berichten in dit topic!
Ik zal je direct een privébericht sturen!We hopen aankomende week, aangezien het bij een vertraagde levering zit.Body en Fitshop waar blijft de palmsuiker? Staat bij leverbaar vanaf 1 februari![]()
Ik neem zo met een privébericht contact met je op!Hallo,
Ik kreeg mn pakket (ordernummer C1536602) gisteren binnen. Ik mis een pot Dextrose Professional a 1000 gr. Had er 2 besteld maar trof er maar een aan.
Nemen jullie even contact op of sturen jullie de pot svp na? Alvast bedankt!

Ik weet niet precies waardoor het komt, maar zodra ze niet meer vacuüm zijn horen we dit inderdaad vaker. Echter is dit geen probleem voor de kwaliteit van het product.Ik gebruik al een tijdje sports multi van jullie! Super product alleen die pillen ontploffen of in ieder geval blijven niet heel zodra ik ze uit de verpakking haal en in me pillendoosje doee. Hoe kan dit? Die pillen boks staat gewoon de hele week in een kastje dus ze schudden niet?
Graag gedaan Ricardo!Top service & top producten nog nooit een probleem ondervonden!
Ik stuur je even een privébericht mbt je order!Ik heb ook nog nooit eerder problemen gehad met B&F. Werd eigenlijk altijd binnen 24 uur geleverd.
Maar ik wacht nu al 8 dagen op mijn bestelling. Zo moeilijk lijkt met het toch niet om 1 pot total protein te pakken, in een doosje te doen en een adreslabel te plakken op het doosje?
Ik kan de bestelling ook met geen mogelijkheid annuleren. Telefonisch en via mail niet bereikbaar. Op mijn post in dit topic werd door B&F ook niet gereageerd.
Mensen nog tips hoe ik mijn geld terug krijg?
---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------
Mijn bestelnummer is trouwens C1518660.
We vinden het erg vervelend dat jouw order niet op tijd en snel geleverd is, ons excuses hiervoor. Wij negeren je niet en het is mometneel erg druk. Waardoor reacties iets langer duren 
Respect voor het "netjes blijven tegen de klanten" hier op DBB. Word wat afgezeken naar B&F.
We doen ons best, bedankt voor de complimenten. We blijven gewoon doorgaan waar we goed in zijn, service bieden!

Graag gedaan, jij ook bedankt
Dat is vreemd, echter zie ik dat hij vandaag voor je verstuurd is. Ons excuses hiervoor. Je kan er dinsdag op rekenen
Wat is jouw ordernummer? Dan check ik het direct even voor jeHet kan wel zijn als je een verzendbevestiging hebt gehad dat jouw pakket reeds onderweg is. Echter verwacht ik dat hij dan dinsdag aangeboden wordt.
Ik begrijp dat je twijfelde, maar zal je met onze service overtuigen dat het zeker de moeite waard is om te bestellen bij onsIk zal je direct een privébericht sturen!
We hopen aankomende week, aangezien het bij een vertraagde levering zit.
Ik neem zo met een privébericht contact met je op!
Ik weet niet precies waardoor het komt, maar zodra ze niet meer vacuüm zijn horen we dit inderdaad vaker. Echter is dit geen probleem voor de kwaliteit van het product.
Graag gedaan Ricardo!
Ik stuur je even een privébericht mbt je order!We vinden het erg vervelend dat jouw order niet op tijd en snel geleverd is, ons excuses hiervoor. Wij negeren je niet en het is mometneel erg druk. Waardoor reacties iets langer duren
We doen ons best, bedankt voor de complimenten. We blijven gewoon doorgaan waar we goed in zijn, service bieden!
Ralf
Dat klopt inderdaad. Dat is met geen enkel merk zo. Kijk maar eens in de supermarkt. Het is ook een stukje wat we binnen onze muren willen behouden omdat het ook een formule is voor een heerlijke shakeVind ook nergens de waarden van volgende stoffen op de site terug:
Soy proteine isolate
Sodium caseinate
whey protein hydrolysate
whey protein concentrate
whey protein isolate
sucralose
Acesulfame potassium (acesulfame K)
Al staan er enkele wel op de producten zelf, maar weeral niet de dosering.

Ik ga nu met de privéberichten aan de slag!
Thats how it works!Vrijdag middag besteld, zaterdag middag ontvangen.
Bedankt voor de goede en snelle service zoals altijd!!
Dat ziet er goed uit en zeker goedKunnen de producten van 12health (Australië) ook bij jullie in het assortiment komen?
Ik ga het doorzetten naar onze afdeling inkoop voor je. Bedankt!Ik pak nu direct je privébericht op!Dankje! Heb jij mijn pm gehad? En als ik publiekelijk klaag, zal ik het ook zeggen als het er op lijkt dat het heel netjes opgelost gaat worden!
Uiteraard lossen wij dat altijd netjes op, dat is een stukje waar we heel goed in zijn!Dat klopt inderdaad. Dat is met geen enkel merk zo. Kijk maar eens in de supermarkt. Het is ook een stukje wat we binnen onze muren willen behouden omdat het ook een formule is voor een heerlijke shake![]()
Onze Pindapasta is echt lekker he!Ik denk dat hij dat vraagt omdat hij vooral interesse heeft in bepaalde hoeveelheden van bepaalde zgn. schadelijke stoffen, zoals Acesulfame potassium (acesulfame K).
Persoonlijk vermijd ik die liever ook, of neem deze in zo klein mogelijke doseringen.
bedankt voor de gratis pot pindapasta bij laatste (vertraagde) bestelling, smaakt geweldig!

Zag zojuist de 2+1 aanbiedingen dus maar weer een bestelling geplaatst! Nieuwe fatburner zelf stacken.
C1548542
Onze Pindapasta is echt lekker he!![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We begrijpen dat helemaal. Het betreft natuurlijk allemaal minimale hoeveelheden toegevoegde ingrediënten aan onze producten.
Ralf
Is er dan nooit aan gedacht geweest een niet gezoete / met toegevoegde smaken shake te lanceren?

Naturel whey selecterenIs er dan nooit aan gedacht geweest een niet gezoete / met toegevoegde smaken shake te lanceren?
de zoetigheid zit hem meestal in de smaken... snap je vraag niet goed![]()
We krijgen veel verzoeken voor de nieuwe Questbars. Ik reken erop dat ze zeker zullen gaan komen zodra ze voor de Europese markt komenEnig idee of jullie de nieuwe Questbars ook krijgen?

Bedankt voor je bestelling. Leuke actie is 2+1 gratis he!Zag zojuist de 2+1 aanbiedingen dus maar weer een bestelling geplaatst! Nieuwe fatburner zelf stacken.
C1548542

Oeps, sorryBen niet blij met die aanbieding. Moet ik weer wat bestellen hoor

Whey Perfection of Isolaat Perfection in de "smaak" naturel. Als je deze kiest, krijg je een smaakloze variant van deze producten. Helemaal vrij van toevoegingen!Is er dan nooit aan gedacht geweest een niet gezoete / met toegevoegde smaken shake te lanceren?