Is het verstandig om natabolic stack te kopen als je 17 jaar bent?
Nee, je kunt beter wachten tot je ~21
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het verstandig om natabolic stack te kopen als je 17 jaar bent?
Wat is eigenlijk het verschil tussen steriods en dit dan? Beide zorgen toch voor meer testosteron aanmaak?
Als ik voor Total Muscle Solution ga, is de Magic EAA dan overbodig ? In verband met de reeds aanwezige bcaa's e.d in TMS.

Steroids zijn drugs, effectiever, duurder en moeilijker te verkrijgen.
Dit is een supplement.

Nee, vind ik niet. De EAA's blijven tijdens de training zeer zeker een goede aanvulling. Een klein beetje (5 gram) na de training extra toevoegen aan TMS kan ook geen kwaad. Ben nogal een fan van EAA![]()
+ roids zijn illegaal en strafbaar voor niet medisch gebruik![]()
Is niet waar; alleen het handelen in PEDs. Je kunt roids overigens vrij makkelijk van een huisarts krijgen als je een beetje weet wat je moet doen.
Ik ben er zo'n beetje achter dat ik mn voedingsschemabeter met MET-waarde kan gaan berekenen, blijkt dat ik nog zo'n 300kcal te weinig vreet. Dit leek mij echter een mooie gelegenheid om misschien zo'n waxymaize product aan te schaffen omdat ik toch vaak het idee heb dat ik niet genoeg energie meer heb halverwege het trainen, vooral op werkdagen.
Ik 'tank' 2 uur voor het trainen nog wel flink wat volkoren producten zodat ik die pre-wo boosters op een redelijk nuchtere maag kan nemen en toch langzame carbs heb binnen gehad. Maar toch heb ik het idee dat dit niet genoeg is. Dus, de vraag luidt hoe verrassend, werkt waxymaize ook een beetje?
Is niet waar; alleen het handelen in PEDs. Je kunt roids overigens vrij makkelijk van een huisarts krijgen als je een beetje weet wat je moet doen.
die no shotgun zietr wel lekker uit 
Om even terug te komen op de smaak van Result. Na een week vind ik de smaak beter geworden. Er is geen nare nasmaak meer, echt lekker is het ook nog niet, beetje laffe limonade, maar beter dan de eerste paar dagen.
de smaak is niet geweldig. De ingredienten en prijs-kwaliteit is zeer goed. De ingredienten op zich zijn gewoon vies
dit is op te lossen door dextrose toe te voegen zoals meer merken doen maar dan heb je een veel minder "puur" product.als een doc het voorschrijft, is het ofwel een louche doc ofwel is het in zijn ogen echt voor medische doeleinden.. ofwel leg jij een valse verklaring af.. sowieso illegaal, enkel voor medische doeleinden legaal bvb TRT, maar soit geen topic hi-jackdie no shotgun zietr wel lekker uit
![]()