XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik voor Total Muscle Solution ga, is de Magic EAA dan overbodig ? In verband met de reeds aanwezige bcaa's e.d in TMS.

Nee, vind ik niet. De EAA's blijven tijdens de training zeer zeker een goede aanvulling. Een klein beetje (5 gram) na de training extra toevoegen aan TMS kan ook geen kwaad. Ben nogal een fan van EAA:cool:

Ben zelf ook erg tevreden van EAA, vooral tijdens de trainingen:thumbs:

Ik ben er zo'n beetje achter dat ik mn voedingsschemabeter met MET-waarde kan gaan berekenen, blijkt dat ik nog zo'n 300kcal te weinig vreet. Dit leek mij echter een mooie gelegenheid om misschien zo'n waxymaize product aan te schaffen omdat ik toch vaak het idee heb dat ik niet genoeg energie meer heb halverwege het trainen, vooral op werkdagen.

Ik 'tank' 2 uur voor het trainen nog wel flink wat volkoren producten zodat ik die pre-wo boosters op een redelijk nuchtere maag kan nemen en toch langzame carbs heb binnen gehad. Maar toch heb ik het idee dat dit niet genoeg is. Dus, de vraag luidt hoe verrassend, werkt waxymaize ook een beetje?

Ik zelf gebruik de anabolic WMS ook maar vooral na het trainen in combinatie met creatine.
Of het daadwerkelijk jou kan helpen voor een trainen weet ik niet helaas.

Is niet waar; alleen het handelen in PEDs. Je kunt roids overigens vrij makkelijk van een huisarts krijgen als je een beetje weet wat je moet doen.

wat zou je dan moeten doen ?

want huisdokters schrijven bijna nooit AS voor aan gezonde jonge mensen , bij mijn weten toch niet

Ik ben er zo'n beetje achter dat ik mn voedingsschemabeter met MET-waarde kan gaan berekenen, blijkt dat ik nog zo'n 300kcal te weinig vreet. Dit leek mij echter een mooie gelegenheid om misschien zo'n waxymaize product aan te schaffen omdat ik toch vaak het idee heb dat ik niet genoeg energie meer heb halverwege het trainen, vooral op werkdagen.

Ik 'tank' 2 uur voor het trainen nog wel flink wat volkoren producten zodat ik die pre-wo boosters op een redelijk nuchtere maag kan nemen en toch langzame carbs heb binnen gehad. Maar toch heb ik het idee dat dit niet genoeg is. Dus, de vraag luidt hoe verrassend, werkt waxymaize ook een beetje?

Je kunt het goed toepassen voor-, tijdens en na de training. Het zal zeker een oplossing kunnen zijn voor hetgeen je aangeeft. (energie aan het eind van je training) Daarnaast na de training voor herstel icm aminozuren/whey.

Is niet waar; alleen het handelen in PEDs. Je kunt roids overigens vrij makkelijk van een huisarts krijgen als je een beetje weet wat je moet doen.

als een doc het voorschrijft, is het ofwel een louche doc ofwel is het in zijn ogen echt voor medische doeleinden.. ofwel leg jij een valse verklaring af.. sowieso illegaal, enkel voor medische doeleinden legaal bvb TRT, maar soit geen topic hi-jack :) die no shotgun zietr wel lekker uit :D

Om even terug te komen op de smaak van Result. Na een week vind ik de smaak beter geworden. Er is geen nare nasmaak meer, echt lekker is het ook nog niet, beetje laffe limonade, maar beter dan de eerste paar dagen.

Om even terug te komen op de smaak van Result. Na een week vind ik de smaak beter geworden. Er is geen nare nasmaak meer, echt lekker is het ook nog niet, beetje laffe limonade, maar beter dan de eerste paar dagen.

:D de smaak is niet geweldig. De ingredienten en prijs-kwaliteit is zeer goed. De ingredienten op zich zijn gewoon vies:cool: dit is op te lossen door dextrose toe te voegen zoals meer merken doen maar dan heb je een veel minder "puur" product.

als een doc het voorschrijft, is het ofwel een louche doc ofwel is het in zijn ogen echt voor medische doeleinden.. ofwel leg jij een valse verklaring af.. sowieso illegaal, enkel voor medische doeleinden legaal bvb TRT, maar soit geen topic hi-jack :) die no shotgun zietr wel lekker uit :D

Je krijgt vaak een bloedtest en je kunt met je bloedwaarden kloten door je voeding/slaap/etc. aan te passen, als je [x] scoort op een bloedtest krijg je gewoon drug [y], daar is niets illegaals aan.

Bij een louche doc ligt de fout bij hem.

vandaag weer bestelling binnen, top zoals altijd :)

Ilco, kan ik in de ochtend op nuchtere maag me proteine shake ook mixen met TMS en daarna direct trainen? Vroeg me af of ik TMS ook kon combineren met de Pre Work out Power Pill..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven